Spyscape HQاصول ضوابط و استانداردهاي طراحي موزه برنامه نویسی تعاملی یک مقصد جهانی جدید برای است که برنامهنویسی آموزشی را با فناوری تعاملی پیشرفته که تجربیات مناسب را به کاربر ارائه میدهد، تداخل میکند. این مقر اصلی که با همکاری مشاوران متخصص گروههای معروف هکری و روسای سابق سازمانهای اطلاعاتی توسعه یافته است، به بازدیدکنندگان اجازه میدهد تا عمیقاً با عمل امروز درگیر شوند.
طراحی Adjaye Associates از زبان معماری معتبرترین سازمانهای نشأت میگیرد اصول ضوابط و استانداردهاي طراحي موزه و یک پالت مواد خاطرهانگیز را تولید میکند که شامل سیمان فیبر تیره، صفحات آکوستیک خاکستری و مشمع کف اتاق میشود.
موزه دو سطحی 46000 فوت مربعی دارای ویژگیهای سفارشی متمایز مانند دربهای دودی لعابدار و دیوارهای ویدئویی با استراتژیهای مختلف نورپردازی، شفافیت بین طبقات، و صفحهها و سوراخها است تا به طور مستمر نقطهنظر کاربران را تغییر دهد و تجربه برخورد و کشف را در اولویت قرار دهد. برنامه Spyscape HQ علاوه بر این شامل یک نوار شیشه ای سیاه و سفید در سطح جهانی، نمایشگاه های موقت و فضاهای رویداد انعطاف پذیر، و یک کتابفروشی با بیش از 700 کتاب کمیاب و چاپ اول است.
پس از ورود به موزه، بازدیدکنندگان به یک آسانسور 350 فوت مربعی با ظرفیت 40 نفر هدایت می شوند - یکی از بزرگترین در جهان - که بازدیدکنندگان را به تجربه Spyscape هدایت می کند و آنها را به سطح نمایشگاه اصلی می رساند. آسانسور به یک فضای خردهفروشی انعطافپذیر و نمایشگاه موقت باز میشود که در زیر یک سایبان نوری طاقدار چشمگیر باز میشود.اصول ضوابط و استانداردهاي طراحي موزه دیوارهای پرده محیطی موزه دارای یک نقطه گرافیکی بازیگوش «استتار شهری» است. وینیل پیکسلی مناظر شهر اطراف را پنهان می کند و تا حدی فضای داخلی موزه را پوشانده و در عین حال به عنوان یک صفحه نمایش خورشیدی عمل می کند.
بازدیدکنندگان سپس از پلی با نردههای محافظ لعابدار که مشرف به طبقه اول است عبور میکنند و وارد فضاهای اصلی نمایشگاه میشوند. آنها به طور فزاینده ای از طریق مجموعه ای هزارتویی از آلاچیق های جعبه ای روی هم به سمت داخل کشیده می شوند. این غرفه ها حول شش موضوع مرتبط با جاسوسی سازماندهی شده اند: فریب، رمزگذاری، هک، اطلاعات، عملیات ویژه و نظارت. آرایش فضایی با ادراک کاربران بازی می کند. فضاهای میان بافتی تا حدی پنهان به روی محیط های چند رسانه ای همهجانبه و کاملاً تعاملی باز می شوند. هر غرفه متمایز است و بر اساس محتوای منحصر به فرد خود ساخته شده است - یکی از آنها یک درام هوازده است که جزئیات آن با صفحات افست و رو به رشد است که کاربران را در 360 درجه محتوای قابل برنامه ریزی در بر می گیرد.
این غرفهها دارای مصنوعات در سطح جهانی از دنیای و ویژگیهای دیجیتالی بسیار یکپارچه مانند ایستگاههای بازی، اتاقهای گفتگو و میزهای لمسی تعاملی هستند.اصول ضوابط و استانداردهاي طراحي موزه غرفه ها با شکاف های روشنایی برجسته شده اند و توهم سقفی ترک خورده را ایجاد می کنند که منبع نور بی نهایت را در معرض دید قرار می دهد. این تجربه با یک گفتگوی شخصی به پایان می رسد که مجموعه مهارت های منحصر به فرد هر بازدید کننده را تجزیه و تحلیل می کند، پس از آن بازدیدکنندگان به یک پلت فرم مشاهده چوب آورده می شوند که لحظاتی از آرامش و چشم انداز نمایشگاه اصلی را فراهم می کند.
اصول ضوابط و استانداردهاي طراحي موزه برنامه نویسی تعاملی

ذخیره سازی
0
0
اشتراکگذاری
گزارش تخلف
برچسب ها
مطلب قبلی
تحلیل و بررسی موزه جنگ داخلی آمریکا
مطلب بعدی
مطالعات موزه برای تکمیل اطلاعات معماری
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر