تحلیل و بررسی موزه جنگ داخلی آمریکا

تحلیل و بررسی موزه جنگ داخلی آمریکا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
یاسر بدانی

پس از ادغام اخیر، مرکز جنگ داخلی آمریکا و موزه کنفدراسیون به مکانی نیاز داشتند که آنها را خود بنامند - یک مرکز توسعه یافته برای هر دو مجموعه ادغام شده و به عنوان چهره برای ماموریت به روز شده آنها: به عنوان مرکز برجسته برای کاوش در جنگ داخلی آمریکا از منظرهای متعدد موزه جدید جنگ داخلی آمریکا (ACWM) از 3North استفاده کرد تا فضایی یکپارچه در پردیس Historic Tredegar Ironworks، یکی از بزرگترین ریخته‌گری‌های کشور از سال 1837 ایجاد کند.
برای شروع، 3North یک بال جدید از موزه ایجاد کرد پاورپوينت اصول طراحي موزه جنگ داخلی آمریکا تا دو گالری، یک تئاتر تجربه و انبار مجموعه موزه را در خود جای دهد، که قبلاً در خارج از محل قرار داشت. 3North برای ارائه اتصال ساختمان، راه حلی خلاقانه برای دیوارهای مخروبه موجود در محوطه دانشگاه ایجاد کرد. این شرکت به جای پنهان کردن دیوارها در محدوده موزه، آنها را به بافت همبند کل موزه تبدیل کرد، نمادی قابل مشاهده که در پشت یک محفظه شیشه ای منحصر به فرد روشن شده است. این فضای داخلی به‌عنوان لابی اصلی عمل می‌کند و بازدیدکنندگان را قادر می‌سازد تا از نزدیک به خرابه‌های تاریخی نگاه کنند، در حالی که به عنوان یک مرز ملایم بین فضای عمومی و نمایشگاه‌های پولی عمل می‌کند.
برای ایجاد انسجام برای توسعه کلی سایت، این شرکت همچنین به فضای عمومی خارج از موزه توجه یکسانی داشت. میدان اصلی مکانی را برای تجمع مردم در کنار رودخانه جیمز فراهم می کند، در حالی که سطح زمین موزه را بالاتر از دشت سیلابی نیز بالا می برد.
در نهایت، برای خود نمایشگاه‌ها، موزه از طراحان Solid Light استفاده کرد تا تجربه‌ای فراگیر ایجاد کند که «قدرت روایت‌های شخصی را از منظرهای متعدد مهار کند».
در می 2019، ACWM درهای پردیس جدید خود را باز کرد. از معماری گرفته تا طراحی نمایشگاه، مرکزی است که کاوش بی‌طرفانه در جنگ داخلی آمریکا را تشویق می‌کند.
مواد مورد استفاده:
1. روکش دیوار و جزئیات
پیشرو - سیستم ورق فولادی سفارشی 2. دیوار پرده - سیستم شیشه ای اولدکاسل Finwall
3. دیوار پرده - سیستم Kawneer 1600
4. روکش آجری - آجر Belden اندازه "سفیر"
5. Soffit - بلوط سفید با Rubio Monocoat
6. سقف – Eurospan Stretch System
7. دیوار خرابه آجری تاریخی
8. کف – دال بتنی صیقلی

نظرتان را بنویسید