تاثیر تبلیغات موبایلی در فروش بیشتر

تاثیر تبلیغات موبایلی در فروش بیشتر
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مرتضی

تبلیغات نقش مهمی در فروش یک محصول دارد و مدیران کسب و کارها، به تبلیغات برند خود بسیار توجه می کنند. مدیران همیشه به دنبال راهی هستند تا از طریق آن تاثیر تبلیغات را بسنجند و رشد یا رکود کسب و کار خود را اندازه بگیرند. تاثیر تبلیغات موبایلی در فروش بیشتر یکی از مباحثی است که مورد بررسی قرار می گیرد و در بیشتر حالات نتایج شگفت انگیزی را نشان می دهد.

 

میزان اثرگذاری تبلیغات موبایلی

اگر می خواهید اثر گذاری تبلیغات موبایلی را ارزیابی کنید، بایستی میزان اثرگذاری آن را در مقدار فروش بررسی کنید. بیشتر صاحب نظران در حوزه بازاریابی بر این باورند که تبلیغات و فروش محصول با یکدیگر رابطه مستقیمی دارند. میزان تاثیرگذاری کمپین ها و شرکت های تبلیغات اینترنتی را باید از طریق ارزیابی فروش و محبوبیتی که یک محصول کسب می کند بسنجید.

 

موثرترین روش بازاریابی

با این فرض که شما صاحب کسب و کار خوبی هستید و محصولات با کیفیتی تولید می کنید؛ ولی محصولات و خدمات شما آنطور که باید شناخته شده نیست و کسی با آنها آشنایی ندارد؛ در این حالت تبلیغات اهمیت پیدا می کند و بیش از پیش برجسته می شود. بدون شک تبلیغات بخصوص از نوع موبایلی اش را می توان جزء تاثیر گذار ترین روش های بازاریابی معرفی کرد.

 

هزینه های صرف شده برای تبلیغات

گزارشات به ثبت رسیده در سال های اخیر اهمیت تبلیغات و بخصوص تبلیغات موبایلی را نشان می دهد. مشاغل مختلف در سرتاسر دنیا هزینه ای بالغ بر 600 میلیارد دلار را برای تبلیغ کالا و خدمات خود مصرف می کنند که درصد قابل توجهی از آن را تبلیغات موبایلی و دیجیتالی به خود اختصاص می دهد. صاحبان کسب و کارها این هزینه ها را صرف می کنند تا فرصت دیده شدن را داشته باشند و از سایر رقبای خود جلو بیفتند. آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت با هزینه مناسبی تبلیغات موبایلی شما را به پیش می برد.

ابزارهای تبلیغات موبایلی

قبل از اینکه به تبلیغات موبایلی بپردازیم بایستی با ابزارهای این حوزه آشنا شویم. پیامک، شبکه های مجازی، گوگل ادز، وب سایت ها و اپلیکیشن ها جزء ابزار های تبلیغات موبایلی هستند و تاثیر بسزایی در تبلیغ محصولات و فروش آنها دارند.

 

تبلیغات موبایلی چگونه بر فروش محصول تأثیر می‌گذارد؟

تبلیغات موبایلی 3 هدف عمده را دنبال می کند که برخی از آنها نسبت به سایر اهداف دارای اولویت هستند.

 

  • به هدف اطلاع رسانی

تبلیغات موبایلی تاثیر بسزایی در اطلاع رسانی دارد و تعداد زیادی از افراد را به محصولات و خدمات شما آشنا می کند و مزایای محصولات شما را به اطلاع آنها می رساند. اطلاع رسانی از این طریق باعث می شود تا کاربران دیگری به جمع مشتریان شما افزوده شوند.

 

  • به هدف ترغیب کردن

تبلیغات موبایلی با استفاده از روش های مستقیم و غیر مستقیم کاربران را تشویق می کند تا از کالا و خدمات شما خرید کنند و از طریق روش های موجود ارتباط خود را با شما حفظ نمایند.

 

  • به هدف یادآوری کردن

با استفاده از تبلیغات موبایلی باید برند خودتان را به کاربران یادآوری کنید تا ملکه ذهن آنها شود و در موقع سفارش یا خرید، جزء اولین گزینه هایی باشید که به ذهنشان خطور می کند.

 

 

 

آژانس تبلیغاتی مگنت طیف گسترده ای از خدمات بازاریابی و تبلیغات را به مشتریان خود ارائه می دهد. چنانچه قصد دارید در بین رقبای بدرخشید و در ابتدای لیست انتخابی کاربران اینترنت قرار بگیرید، تبلیغات خود را به ما بسپارید تا با استراتژی مناسب و خلاقانه به معروف شدن هرچه بیشتر شما کمک کنیم.

 

برچسب ها
نظرتان را بنویسید