برای از بین بردن فرو رفتگی و چروک اطراف چشم چه کنیم؟

برای از بین بردن فرو رفتگی و چروک اطراف چشم چه کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

یکی از اقداماتی که این روزها با استقبال بالایی برخوردار است ، تزریق فیلر زیرچشم می باشد. با این عمل شما قادر خواهید بود که تمامی فرورفتگی ها ، سیاهی ، چین و چروک های ریزی که در اطراف چشم ایجاد می شود را از بین ببرید.

به دلیل نازکی بیش از حد پوست زیر چشم و پلک پایینی ، مشکلاتی شامل سیاهی دور چشم ، فررفتگی و … ایجاد می شود. این مشکل یا در بدو تولد و به صورت مادر زادی ایجاد می شود و یا در اثر کمبود چربی در زیر چشم و برخی مشکلات همچون عینک گذاشتن به مرور ایجاد می گردد.

عدم دریافت مواد مغذی مورد نیاز برای بدن ، رفتار غلط در استفاده از برخی وسایل مصرفی ، استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی نامرغوب و غیراستاندارد ، کم آبی بدن ، کم خونی ، افزایس سن و … همگی از مواردی است که منجر به گودی و تیرگی زیر چشم می شود.

با همه گیر شدن این موضوع ، امروزه با تزریق فیلر اقدام به رفع این مشکل می کنند. فیلرها در واقع ژل هایی هستند که حاوی مقادیر زیادی از مواد مغذی ، ویتامین ها ، هیالورونیک اسید ، چربی های مفید و … می باشند و پس از تزریق به سرعت گودی و فرو رفتگی های زیر چشم را برطرف می کنند و اینگونه سیاهی و چین و چروک ها را از بین می برند.

 

روش تزریق فیلر زیر چشم در 
به طور کلی فرآیند تزریق فیلر زیر چشم در دقایق کوتاهی انجام می شود و با کمترین درد برای زیباجو همراه است. بنابراین آنچه که در تزریق فیلر زیرچشم بسیار مهم است ، این نکته می باشد که شما برای اینکار به سراغ بهترین پزشکان و مراکز پوستی معتبر بروید تا کم ترین عوارض را تجربه کنید. فراموش نکنید تزریق اشتباه فیلر به زیر چشم منجر به بروز مشکلات بیشتری از جمله گودی در زیر چشم می شود.

ابتدا پزشک متخصص ، زیرچشم را با پنبه ای به الکل آغشته می کند تا مراحل ضد عفونی آن انجام شود. در نهایت یک سوزن بسیار نازک که حاوی مقادیری فیلر می باشد وارد پوست زیرچشم می شود. طی این مرحله از بی حسی موضعی استفاده می شود و بیمار دردی را احساس نمی کند.

مراقبت های قبل از انجام تزریق فیلر زیر چشم
قبل از اینکه مراحل تزریق فیلر در زیر چشم را انجام دهید ، توصیه می کنیم به توصیه های مراقبتی آن توجه داشته باشید.

تا دو هفته قبل از تزریق فیلر زیر چشم ، از مصرف الکل اجتناب نمایید.
از مصرف داروهای رقیق کننده خون اجتناب کنید.
از مصرف دخانیات بپرهیزید.
از یک رژیم غذایی سالم و مغدی استفاده کنید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق فیلر زیر چشم
پس از تزریق فیلر زیرچشم ، لازم است به برخی دیگر از اقدامات ضروری توجه داشته باشید تا در نهایت بتوانید از عمل خود احساس رضایت داشته باشید.

پس از تزریق فیلر زیر چشم در ، در ناحیه تحت درمان از کمپرس آب سرد و یخ استفاده کنید تا از ایجاد کبودی های احتمالی جلوگیری گردد.
در مدت زمان بیداری سعی کنید به حالت ایستاده و یا نشسته باشید.
از لوازم آرایشی و بهداشتی در روز بعد از عمل با مشورت پزشک استفاده کنید.
تا 24 ساعت به محل تزریق فیلر آب نزنید.
از ماساژ دادن ناحیه تحت درمان اجتناب کنید.
در روزهای ابتدایی پس از تزریق فیلر زیر چشم از مصرف سیگار و دخانیات اجتناب نمایید.
توصیه می شود در هنگام خواب با استفاده از دو بالش فاصله سر از بدن خود را افزایش دهید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/45D6
نظرتان را بنویسید