افزایش نرخ تبدیل در سایت فروشگاهی

افزایش نرخ تبدیل در سایت فروشگاهی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
webdooni

آیا به دنبال افزایش فروش سایت خرید خود هستید؟ بهترین راه برای انجام این کار، بهبود نرخ تبدیل فروشگاه اینترنتی شماست. این به سادگی تعداد بازدیدکنندگانی است که یک عمل دلخواه را در سایت شما انجام می دهند. اگر فروشگاه اینترنتی شما 1000 بیننده داشته باشد و 50 نفر از آنها خرید کنند، این نرخ تبدیل 5٪ است. می توانید از آن برای بررسی اینکه آیا فراخوان برای اقدام CTA) وب سایت شما موثر است و به شما در درک بهتر مشتریانتان کمک می کند استفاده کنید. بیایید دریابیم که چگونه نرخ تبدیل خود را بهینه کنیم، که منجر به مشتریان شادتر و شما شادتر می شود.

پس از طراحی سایت فروشگاهی نوبت به سئو سایت و افزایش نرخ تبدیل در سایت فروشگاهی می رسد، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

آشنایی با نرخ تبدیل فروشگاه اینترنتی

بنابراین دقیقاً منظور ما از اصطلاح "تبدیل ها" چیست؟ تبدیل زمانی است که افراد یک اقدام دلخواه را در سایت شما انجام می دهند، مانند خرید یک محصول یا پر کردن فرم تماس.

 

نرخ تبدیل شما، که در تمام CTAهای وب سایت شما فاکتور دارد، نشان می دهد که چقدر به اهداف خود می رسید. اینها شامل خریدارانی است که کالاها یا خدمات را در سایت شما خریداری می کنند، بازدیدکنندگانی که در خبرنامه شما ثبت نام می کنند و با خدمات مشتری یا پشتیبانی تماس می گیرند. هرچه نرخ تبدیل سایت تجارت الکترونیک شما بالاتر باشد، شانس بیشتری برای فروش زیاد دارید، زیرا احتمالا تماس برای اقدام مورد نظر شما خرید محصول یا خدمات شما است.

نرخ تبدیل نیز یک شاخص قوی از نحوه عملکرد برند و استراتژی بازاریابی شما است. برای هر سایت تجارت الکترونیک نسبی و متفاوت است زیرا عوامل زیادی می توانند بر آن تأثیر بگذارند:شناخت برندمخاطبان مختلفاستراتژی بازاریابیقیمتقابلیت استفاده 

تبدیل های میکرو و کلان چیست؟

شما باید دو نوع تبدیل را در نظر بگیرید. تبدیل‌های میکرو بر کارهای کوچک کاربر، مانند مشاهده یک کالا یا افزودن یک کالا به سبد خرید تمرکز می‌کنند. تبدیل‌های ماکرو کارهای بزرگ‌تری هستند، مانند خرید یک مورد یا تکمیل فراخوان مورد نظر در سایت شما.تبدیل های میکرو به راهنمایی کاربر برای تکمیل تراکنش کلان کمک می کند. هر دو نوع بر نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد، که فراتر از متقاعد کردن کاربران برای خرید در فروشگاه آنلاین شما است. اگر کاربران شما در حال تکمیل تبدیل های میکرو هستند، به احتمال زیاد تبدیل ماکرو را تکمیل می کنند. اما اگر کاربران با کارهای کوچکتر مانند مشکل در افزودن یک کالا به سبد خرید شما مشکل دارند، بر میزان خریدهای تکمیل شده تأثیر منفی خواهد گذاشت. 

همچنین ممکن است از طریق خبرنامه های ایمیل و کمپین های رسانه های اجتماعی تبدیل دریافت کنید.برای به دست آوردن بیشترین تبدیل، اهداف سایت تجارت الکترونیک خود را در نظر بگیرید. شما می خواهید بازدیدکنندگان چه کاری انجام دهند؟ ممکن است از آنها بخواهید:

ایجاد یک حساب کاربری جدیددانلود دستورالعمل ها و مواد دیگرفرم تماس را پر کنیدبرای یک خبرنامه یا خدمات ایمیل مشترک شویدبا فروشگاه یا پشتیبانی تجارت الکترونیک خود تماس بگیریدهمه این اقدامات اهداف مشترک برای خریداران تجارت الکترونیک هستند. توجه به نیازهای کاربران و کمک به آنها در دستیابی به اهداف خود منجر به نرخ تبدیل بالاتری می شود.چگونه نرخ تبدیل تجارت الکترونیک خود را اندازه گیری کنیمممکن است تعجب کنید که نرخ تبدیل چگونه اندازه گیری می شود. این تعداد بازدیدکنندگانی است که اقدامی را انجام می دهند، مانند خرید یک محصول در یک وب سایت، در مقایسه با تعداد کل کاربران.

اینها توسط ابزارهای تحلیلی وب سایت، مانند Google Analytics و Matomo اندازه گیری می شوند. شما می توانید از طریق گوگل آنالیتیکس یک ردیاب تبدیل در وب سایت خود راه اندازی کنید که رایگان است. KissMetrics مجموعه ای از ابزارها را برای تجزیه و تحلیل نرخ تبدیل و ترافیک وب سایت شما به روش های مختلف ارائه می دهد. با توجه به قیمت بالای آنها که از 300 دلار در ماه شروع می شود، این راه حل برای سایت های تجارت الکترونیک بزرگتر مناسب تر است. Matomo یک جایگزین منبع باز متمرکز بر حریم خصوصی با برنامه های رایگان و پولی است. این ابزارها داده هایی را که برای اندازه گیری و تقویت نرخ تبدیل تجارت الکترونیک خود نیاز دارید، ارائه می دهند.

آشنایی با بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)

نرخ تبدیل خوب چیست؟ اگر مال شما با گذشت زمان در حال افزایش است، احتمالاً نیازی به نگرانی در مورد آن نخواهید داشت. نشانه ساده افزایش نرخ تبدیل به شما می گوید "هی، تجارت خوب است." اگر به جهش ها و افزایش ها توجه داشته باشید، ممکن است در طول رویدادهای فروش، مانند پس انداز تابستان، و زمان های سخت اقتصادی رخ دهد.اگر نرخ تبدیل شما در حال کاهش است یا راکد است یا فروش شما کاهش می یابد، ممکن است زمان خوبی برای بررسی علت این اتفاق باشد. 

نرخ تبدیل پایین به این معنی است که کاربران سایت شما را ترک می کنند یا عملکرد مورد نظر را انجام نمی دهند. قیمت های شما خیلی بالاست؟ آیا استفاده از سایت شما آسان است؟ آیا CTAها در صفحه واضح هستند؟ نرخ تبدیل پایین می تواند به دلیل یک استراتژی برندسازی نوپا یا طراحی ضعیف باشد.

از طرف دیگر، نرخ تبدیل بالا، مخاطبان جدیدی را به فروشگاه اینترنتی شما، افزایش مصرف کنندگان بازگشتی، افزایش وفاداری به برند، دید بهتر از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو، و البته فروش بیشتر را به همراه خواهد داشت. اگر نرخ تبدیل شما در حال افزایش است، کار شما عالی است! به خودت افتخار کن. اگر از نرخ تبدیل خود ناراضی هستید، نگران نباشید. ما در حال ارائه نکاتی در مورد چگونگی افزایش آن هستیم.

بینش در مورد چگونگی افزایش نرخ تبدیل تجارت الکترونیک خود

در اینجا سناریویی وجود دارد که نشان می دهد چگونه نرخ تبدیل می تواند به طور قابل توجهی تجارت شما را تقویت کند: جیمی یک فروشگاه اینترنتی دارد که در آن جواهرات دست ساز مانند دستبند، گردنبند و حلقه می فروشد. فروش او اخیراً کم بوده است و نرخ تبدیل او پایین است. اما جیمی چگونه می تواند آن را بهبود بخشد؟ همانطور که ما نکات مفیدی را در مورد چگونگی افزایش نرخ تبدیل برای تجارت الکترونیک بررسی می کنیم، از Jamie برای برجسته کردن روش های مختلف استفاده خواهیم کرد.

1. به سئوی خود توجه کنیدآیا فروشگاه تجارت الکترونیک شما به راحتی در موتورهای جستجو قابل کشف است؟ اگر اینطور نباشد، کاربران نمی‌توانند سایت برند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.این ممکن است برای برندهای تجارت الکترونیک با تولید کم که می خواهند از فرهنگ رایج برای حفظ شهرت انحصاری اجتناب کنند، مطلوب باشد. اما اکثر آنها اینگونه عمل نمی کنند و برای مخاطبان وسیع تری بازتر هستند.شاید نام تجاری شما بیشتر شبیه به جواهر فروشی جیمی باشد. به یاد داشته باشید، یکی از اهداف او دسترسی به مشتریان بیشتر و گسترش کسب و کارش بود. او با تجزیه و تحلیل و افزودن کلمات کلیدی مرتبط از تجزیه و تحلیل سایت خود بر روی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) تمرکز کرد: 

جواهرات، پوشاک و مد روز. او محتوای وب سایت خود را ساده کرد. این منجر به ترافیک بیشتر سایت او شد که فروش او را افزایش داد. در حالی که در آن هستید، محتوای خود را برای گرامر، املا و خوانایی اسکن کنید. مطمئن شوید که تصاویر و ویدیوهای محصول شما واضح و با کیفیت هستند. ثبات و کیفیت محتوا برای سئو و قابلیت استفاده کلیدی است، زیرا هر دو به شدت بر نرخ تبدیل تأثیر می گذارند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pEzQ
نظرتان را بنویسید