آموزش جاوا اسکریپت - با این آموزش هیولا شو

آموزش جاوا اسکریپت - با این آموزش هیولا شو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
آرش زمانی

جاوااسکریپت محبوب ترین زبان برنامه نویسی سال ۲۰۱۹ و ۶ سال گذشته است. فکر کنم همین یه دلیل کافی باشه که یادگیری جاوااسکریپت را شروع کنید!

اما این همه ماجرا نیست! چرا که جاوااسکریپت فراتر از یک زبان برنامه نویسی است، با یادگیری جاوااسکریپت از یک منبع درست و حرفه ای مثل وبسایت MEGA JS همه نیاز های شما برطرف میشود. تا قبل از سال ۲۰۰۹ از جاوااسکریپت به عنوان زبان برنامه نویسی Front-End سایت استفاده میشد. اما از سال ۲۰۰۹ و با حضور Nodejs، انقلاب جاوااسکریپت شروع شد. و در سال های بعد با بوجود آمدن فریمورک هایی مثل Angular و Vue js و Electron  ؛ کتابخانه هایی مثل React js و React native تقریبا انقلاب JavaScript تکمیل شد!!!

 

آموزش پروژه محور جاوااسکریپت اولین دوره از سری دوره های هیولاشو و پروژه محور در وبسایت megajs است. جاوا اسکریپت محبوب ترین و پرکاربردترین زبان برنامه نویسی سال ۲۰۲۰ است و مطمئنا بخش زیادی از بازار کار فعلی و آینده ایران و جهان را به خودش اختصاص داده، در این آموزش پروژه محور Javascript با ۱۰ پروژه حرفه ای و متفاوت دوره را شروع میکنیم و تا این تاریخ که من در حال ضبط دوره هستم، سطح دوره و پروژه های کار شده در هیج آموزش جاوااسکریپت فارسی وجود ندارد. در دوره هیولای جاوااسکریپت همه مباحث جاوااسکریپت به صورت پروژه محور و کاربردی آموزش داده میشه تا شما عزیزان مطابق با نیاز با بازاز کار، نمونه کار حرفه ای داشته باشید. (حالا باید فهمیده باشید چرا اسم دوره رو گذاشتم هیولای جاوااسکریپت)

ShortURL as Linkp.ir
نظرتان را بنویسید