مقاله ای درباره مشاوره سئو سایت ( SEO ) فقط برای این تهیه شده است تا شما را به این صفحه و مطلب هدایت کنم که به عنوان نمونه کار شاهد عملکرد من باشید.
اگر این مطلب را میبینید و در حال خواندن آن هستید، یعنی من در کار خودم موفق بودهام. در بین هزاران سایت فارسیزبان که درباره مشاوره سئو سایت مطلب نوشتهاند، من موفق شدهام تا شما را جذب کنم.
همین کار را قرار است برای سایت شما انجام دهم تا با راهنمای سئو سایت که در اختیارتان می گذارم، به نتایج عالی دست یابید.
اگر دارندهٔ سایت تازهتأسیس هستید یا قصد این را دارید که برای کسبوکار خود وبسایتی تهیه کنید، بهتر است پیش از هر اقدامی با یک مشاور سئو صحبت کنید.
مشاور سئو سایت این کمک را به شما میکند تا بهتر بدانید که سایت شما به نسبت فعالیتی که دارید باید چه ویژگیهایی داشته باشد.

توجه بفرمایید که: اگر ابتدای کار و شروع فعالیت، راهنماییهای دقیق نداشته باشید، در آینده میبایست هزینههای بیشماری بابت رسیدن به سایت مناسب پرداخت کنید. زیرا برای هر تغییر باید طراح سایت و برنامهنویس مجدد فعالیتی انجام دهد که شامل هزینه میشود.
با مشاوره سئو سایت وردپرسی و مسیری مشخص، از ابتدا میدانید که چه میخواهید و همان را به طراح سایت ارائه میدهید. این کار باعث صرف جویی در زمان و سرمایهٔ شما میشود.
چرا باید از مشاوره سئو سایت استفاده کنیم؟
اگر تازهوارد این حوزه شدهاید و سردرگم هستید، ممکن است برای کسب این دانش و رسیدن به سایت دلخواه و موردپسند آزمون و خطاهای زیادی بدهید. ممکن است بارها برای طراحی یا تغییر هر مورد نیازمند طراح باشید.
همهٔ این موارد باعث افزایش هزینه میشود و شاید در پایان نیز همچنان سایتتان چنگی به دل نزد
ابتدا طرح و سایت شما خام است، ممکن است سؤالات بیشماری داشته باشید که مشاور به آنها پاسخ میدهد
مشاوره برای سئو سایت میتواند سایت خام را پخته کند، سایت را به تکامل میرساند.- شاید راههای درآمدزایی از سایت خود را ندانید و یا از روشهای جدید که میتواند سایت را به درآمد برساند اطلاع نداشته باشید
- سایت شما به چه صفحاتی نیاز دارد؟ چه تعداد برگه؟
- آیا از لحاظ سئو و فاکتورهای جدید گوگل بهینه است؟
- آیا فوتر و هدر سایت شما بهدرستی طراحی شده است؟
- چه محتوایی باید تهیه کنید؟
- چه محتوایی باید برای مخاطبانتان تهیه کنید تا نرخ کلیک و تعامل را بالا ببرد؟
- نیاز مخاطب را میشناسید و آیا برای آن کاری انجام دادهاید؟
- برای رتبه گرفتن در موتورهای جستجو و نمایش در نتایج جستجوگرها مانند گوگل چه اقداماتی لازم است؟
- آیا سایت کاربرپسند است و باعث ماندگاری مخاطب میشود؟
- داخل برگهها و صفحات سایت چه محتوایی قرار گیرد؟
- چیدمان المانها، دکمه و گزینهها چطور باید باشد؟
- آیا افزونههای مناسبی نصب کردهاید و به چه افزونههایی نیاز دارید؟
- آیا مخاطب زبان سایت شما را میفهمد و با آن ارتباط برقرار میکند؟
- چه رنگی بکار ببرید و از چه رنگهایی استفاده کنید؟
- آیا سایت رابطه کاربری مناسبی دارد؟
- آیا روش ثبتنام در سایت مناسب است؟
- آیا سایت مخاطب را نگه میدارد یا باعث افزایش نرخ پرش (خروج سریع از سایت) میشود؟
- آیا بعد از پرداخت وجه، از خریدارانتان تشکر میکنید؟ (صفحهٔ تشکر پس از خرید)
و مواردی بسیار زیاد که ممکن است کسی به شما نگفته باشد و از آنها بیاطلاع باشید
من میتوانم این مسیر را برای شما هموار کنم. بررسی سایت شما، مشاوره و راهنمایی سئو برای اینکه سایت شما از خام به پختگی برسد
این مشاوره بهصورت ارسال ویدئو انجام میشود و کمترین هزینه را نسبت به سایتهای مشاوره مشابه دارا است و کیفیت مطالب و نکات تضمینی است.
مسیر رسیدن به وبسایت کامل و پخته برای شما مشخص میگردد تا یکبار هزینه کنید و سرمایهتان را حفظ نمایید. با انجام موارد و نکاتی که در اختیار شما قرار میگیرد شاهد رشد و شکوفایی سایتتان خواهید بود
در پایان بعد از انجام تغییرات و نکات توصیه شده، یکبار دیگر سایت شما از لحاظ سئو آنالیز و بررسی میشود و اگر نکات جدیدی باشد بهصورت کاملاً رایگان به شما ارائه میگردد
جهت ارتباط با من و دریافت مشاوره به لینک زیر مراجعه کنید و نظر کاربران را بخوانید

ادامه مطلب درباره مشاوره سئو و راهنمای سئو سایت می باشد:
سئو چیست؟ (بهینه سازی موتور جستجو)
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) عمل ایجاد و بهینه سازی محتوای مرتبط و معتبر به گونه ای است که به بازدیدکنندگان (و خزنده های موتورهای جستجو) کمک می کند تا پاسخ سوالات کلیدی خود را پیدا کنند. هدف از انجام سئو در هر صفحه وب، بهبود کیفیت محتوای شما است، بنابراین موتورهای جستجو انتخاب می کنند که محتوای شما را در نتایج جستجو فهرست کنند. این مقدار ترافیکی را که محتوای وب شما هر روز از موتورهای جستجو دریافت می کند افزایش می دهد.
بهینه سازی به چه معناست؟
همه ما می دانیم که محتوای وب برای مردم است. اگر محتوای عالی را به مشتریان خود ارائه دهید و آنها راضی باشند، عملکرد خوبی خواهید داشت. در عین حال، کارهای دیگری وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو انجام دهید.
هر فروشنده موتور جستجو ویژگی های مختلف وب سایت ها و محتوای وب را اولویت بندی می کند، اما با استفاده از نکات برتر SEO - از جمله دنبال کردن بهترین شیوه ها برای نوشتن برای وب، شناسایی و استفاده استراتژیک از عبارات کلیدی و تنظیم پیاده سازی فنی وب سایت خود با رعایت دستورالعمل های تعیین شده—شما می توانید بهینه سازی موتور جستجوی خود را بدون توجه به ارائه دهنده موتور جستجو بهبود بخشید.
اگر در حال نوشتن محتوای جدید هستید، می توانید در حین نوشتن بهینه سازی کنید. بهترین شیوه های بازاریابی سئو را در نظر بگیرید . همچنین میتوانید برای محتوای موجود برنامهریزی، پیگیری و بهینهسازی کنید که در حال حاضر آنطور که میخواهید رتبهبندی نشده است.

سئو چگونه کار می کند؟
خزنده های موتورهای جستجو (که ربات ها نیز نامیده می شوند) تمام محتوایی را که می توانند در اینترنت پیدا کنند بررسی می کنند. آنها این کار را با دنبال کردن پیوندهای داخلی در وب سایت ها و پیوندهای بین وب سایت های مختلف انجام می دهند.
رباتها به محتوای هر یک از صفحات شما (از جمله URL، برچسب عنوان، عنوان، پیوندها و موارد دیگر) نگاه میکنند تا درک کنند که هر صفحه درباره چیست. ارائهدهنده موتور جستجو همه این اطلاعات را برای ساختن آنچه فهرست نامیده میشود، میگیرد.
چه عواملی در رتبه بندی سئو وجود دارد؟
عوامل زیادی در رتبه بندی موتورهای جستجو وجود دارد، اما محتوا پادشاه است. محتوای باکیفیت و معتبر باعث خوشحالی بازدیدکنندگان شما و جذب لینک از سایر وب سایت ها می شود. بعد از محتوا، لینک های ورودی هستند. هر چه تعداد وبسایتهایی که به محتوای شما پیوند میدهند بیشتر باشد، گوگل و سایر موتورهای جستجو اعتماد بیشتری به محتوا و وبسایت شما خواهند داشت.
همراه با محتوا و لینک ها، در اینجا برخی دیگر از عوامل مهم سئو وجود دارد:
تعداد لینک های ورودی
کیفیت لینک های دریافتی
استفاده از عبارت کلید واژه
سرعت بارگذاری صفحه
تجربه ی کاربر
نشانه گذاری HTML و طرحواره
اعتبار دامنه
سیگنال های رسانه های اجتماعی
بهینه سازی موبایل
معیارهای استفاده کلیدی
همه این عوامل، همراه با درک موتور جستجو از محتوای شما، برای تبدیل یک فهرست به رتبه بندی برای جستجوهای مختلف (که به عنوان پرس و جو نیز شناخته می شوند) در موتورهای جستجو استفاده می شود.

چه کسی می تواند بر سئو تاثیر بگذارد؟
دنبال کردن محتوا و بهترین شیوههای فنی، خزیدن، فهرستبندی و درک محتوای شما را برای موتورهای جستجو آسانتر میکند. بسیاری از افراد مختلف می توانند بر بهینه سازی موتور جستجو تأثیر بگذارند، از جمله:
سازندگان محتوا
نویسندگان
عکاسان
فیلمبرداران
کارکنان فنی
قسمت جلویی
انتهای عقب
زیر ساخت
برای هر یک از اعضای تیم مهم است که در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو بیشتر بدانند و آن را در نظر بگیرند زیرا وظایف خاص خود را در رابطه با ایجاد و نگهداری وب سایت شما انجام می دهند. کارکنان فنی می توانند در مورد سئو فنی بیشتر بیاموزند .
چگونه ترافیک موتورهای جستجو را بدست آوریم
شما می توانید با ایجاد و بهینه سازی محتوای غنی و معتبر در مورد موضوعاتی که در آنها دانش دارید و می خواهید در آنها رتبه خوبی کسب کنید، برای افزایش ترافیک موتور جستجوی خود تلاش کنید. نکات برتر ما را برای بهینه سازی موتور جستجو و همچنین نکات ما برای نوشتن برای وب را بخوانید تا بیشتر بدانید. همچنین می توانید به راهنمای شروع SEO گوگل مراجعه کنید .

مسابقه عبارت کلیدواژه
رتبه بندی موتورهای جستجو بسیار رقابتی است. رتبه بندی برای عبارات کلیدی که خاص تر هستند، مانند "معادن مس در میشیگان بالا" یا "دانشکده مهندسی مکانیک با استفاده از فناوری نانو" در مقایسه با موارد گسترده تر، مانند "معادن مس" یا "مهندسی مکانیک" آسان تر است. با این حال، عبارات خاص تر کمتر جستجو می شوند. آنها ورود آسان تر به رتبه بندی موتورهای جستجو را نشان می دهند، اما با پتانسیل کمتری برای رشد ترافیک.
شناسایی فرصت های کلمات کلیدی
ایجاد محتوای عالی به تنهایی ترافیک موتورهای جستجو را تضمین نمی کند. از خود بپرسید: آیا واقعاً کسی این محتوا را جستجو می کند؟ بسیاری از ابزارهای تحقیق عبارت کلیدی و تخمین حجم از شرکت هایی مانند Moz، SEMrush، Ahrefs و غیره وجود دارد.
منابع اضافی SEO
آیا علاقه مند به بهتر شدن در بهینه سازی موتورهای جستجو هستید؟ از منابع اضافی زیر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید.