معرفی 3 نوع کاشی بین کابینتی

معرفی 3 نوع کاشی بین کابینتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
vahid kamali

کاشی بین کابینتی چیست؟ چرا باید از کاشی های بین کابینتی در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنیم؟ انواع کاشی های بین کابینتی چیست؟ چه فوایدی دارد و در انتخاب آن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ یکی از سوالاتی است که در ادامه این مطلب از تک ساز به آن پاسخ خواهیم داد.

توجه داشته باشید که در هر نوع کاشی کاری استفاده از پودر بندکشی برندهای با کیفیتی مثل سهند شیمی ضروری و مهم است.برای خرید پودربندکشی اینجا کلیک نمایید.

کاشی بین کابینت های سرامیکی

کاشی و سرامیک را می توان پرکاربردترین نوع کاشی بین کابینتی دانست که امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی چاپ به راحتی به طرح های مختلف این نوع کاشی دسترسی داریم. کاشی و سرامیک خواص زیادی دارد و مهمترین آن مقاومت بالای آن در برابر هرگونه خط و خش، حرارت و آب است. همچنین کاشی و سرامیک بین کابینت ها نسبتاً ارزان، نصب آسان و بادوام هستند. طرح های مختلف این نوع کاشی اعم از چوب، سنگ، گل و عناصر طبیعی از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

کاشی بین کابینت های سنگ طبیعی

سنگ طبیعی به دلیل ویژگی های خاص و منحصربفرد خود یک انتخاب عالی برای کابینت آشپزخانه است و می تواند در مدت زمان کوتاهی آشپزخانه شما را به فضایی لوکس تبدیل کند. سنگ مرمر و گرانیت بهترین و پرکاربردترین کابینت های سنگ طبیعی هستند. ظاهر زیبای طبیعی و استحکام بالا مهمترین مزیت این نوع کاشی بین کابینتی است اما در مقابل قیمت بالا و هزینه نصب از معایب آن می باشد.

کاشی بین کابینت های شیشه ای

کاشی بین کابینت های شیشه ای بیشتر در آشپزخانه های مدرن و مدرن استفاده می شود. این مدل بین کابینت ها به دلیل انعکاس نور فضا را پرنورتر و بزرگتر می کند و ظاهری مدرن به آشپزخانه می دهد. به راحتی تمیز می شوند و به طور یکنواخت نصب می شوند و هیچ ارتباطی بین آنها وجود ندارد و به همین دلیل بسیار ساده و زیبا به نظر می رسد.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی 3 نوع کاشی بین کابینتی و ویژگی های هرکدام پرداختیم.امید است مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

نظرتان را بنویسید