ثبت نام مدارس غیر حضوری

ثبت نام مدارس غیر حضوری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانش آموزانی که شرایط ثبت نام در مدارس عادی و حضوری را نداشته باشند، می توانند در سال ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در مدارس غیر حضوری ثبت نام کرده و به تحصیل در این مدارس بپردازند. لیست مراکز آموزش از راه دور 1400 - 1401 در سایت dei.medu.ir منتشر شده و دانش آموزان قبل از شروع ترم تحصیلی باید به صورت حضوری به مرکز مراجعه کرده و ثبت نام خود را حضوری انجام دهند.

 

 

مدارس غیر حضوری برای دانش آموزان بزرگسالی بوده که شرایط تحصیل در مدارس حضوری را ندارند، راه اندازی شده است. ثبت نام مدارس غیر حضوری با مراجعه حضوری به مرکز مورد نظر انجام شده و زمان ثبت نام این مدارس معمولا دو هفته قبل از شروع هر ترم تحصیلی، آغاز می شود.

دانش آموزانی که مایل به تحصیل در مدارس غیر حضوری هستند باید از زمان و نحوه ثبت نام اطلاع داشته باشند. بنابراین در این مقاله به موضوعات شرایط ثبت نام مدارس غیر حضوری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱، زمان ثبت نام مدارس غیر حضوری 1400 - 1401 و نحوه ثبت نام مدارس غیر حضوری 1400 - 1401 پرداخته شده است.

 

شرایط ثبت نام مدارس غیر حضوری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

دانش آموزان بزرگسالی که به هر دلیلی نمی توانند در مدارس حضوری و عادی تحصیل کنند، می توانند با رعایت شرایطی در مدارس غیر حضوری ثبت نام کرده و در صورت پذیرش، به تحصیل در این مدارس بپردازند. ثبت نام مدارس غیر حضوری دارای شرایطی بوده که در این قسمت از مقاله توضیح داده شده است.

 

دانش آموزانی که از نظر جسمی مشکلاتی داشته و به دلیل شرایط جسمانی نمی توانند در مدارس حضوری شرکت نمایند، می توانند در مدارس غیر حضوری ثبت نام کرده و به تحصیل بپردازند.

 

دانش آموزانی که سرپرست خانوار بوده یا شرایط خاصی در زندگی خود داشته و نمی توانند به دلیل این شرایط در مدارس عادی ثبت نام و تحصیل کنند، این امکان برایشان فراهم بوده تا در مدارس آموزش از راه دور ثبت نام کرده و تحصیل نمایند.

 

دانش آموزان متاهلی که شرایط حضور در مدارس عادی را ندارند، می توانند در مدارس غیر حضوری تحصیل نمایند. همچنین دانش آموزان بالای 18 سال که نتوانستند به تحصیل بپردازند، می توانند در مدارس غیر حضوری ثبت نام نمایند.

 

ثبت نام مدارس غیر حضوری در سال 1400 - 1401 نیز به صورت حضوری در مراکز آموزش از راه دور انجام شده و دانش آموزان متقاضی یا ولی قانونی آنها باید در زمان ثبت نام مدارس در این مراکز حضور یافته و با تحویل مدارک لازم، ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 

دانش آموزان خارج از کشور نیز می توانند در مدارس غیر حضوری ثبت نام کرده و از راه دور به تحصیل در این مدارس بپردازند.

 

در هر استان تعداد مدارس آموزش از راه دور یا همان مدرسه بزرگسالان وجود داشته که دانش آموزان واجد شرایط می توانند در آنها ثبت نام و تحصیل نمایند. لیست مدارس غیر حضوری کشور در سایت مدیریت آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش کشور به نشانی dei.medu.ir قابل مشاهده است.

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در شرایط ثبت نام مدارس غیر حضوری در سال ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مدارس هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: لیست مدارس شبانه بزرگسالان

 

 

زمان ثبت نام مدارس غیر حضوری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

دانش آموزانی که به هر علت نمی توانند در مدارس عادی و حضوری از طریق سایت پادا ثبت نام و تحصیل نمایند، در صورت واجد شرایط بودن می توانند در مدارس غیر حضوری که آموزش آنها از راه دور بوده ثبت نام کرده و در صورت پذیرش در این مدارس به تحصیل پرداخته و پس از اتمام دوره، مدرک تحصیلی خود را دریافت نمایند.

 

دانش آموزان بزرگسال، دانش آموزانی که متاهل یا سرپرست خانواده هستند، دانش آموزان دارای مشکلات جسمانی و همچنین آنهایی که ترک تحصیل کرده اند، می توانند در مدارس غیر حضوری ثبت نام نمایند. از آنجا که ثبت نام مدارس غیر حضوری در سال های گذشته زمان خاصی نداشته و دانش آموزان در هر زمانی با مراجعه به این مراکز می توانستند ثبت نام خود را انجام دهند، در سال 1400 - 1401 نیز روند ثبت نام زمان مشخصی نداشته و در تمام طول سال تحصیلی انجام می شود.

 

ثبت نام مدارس غیر حضوری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ زمان مشخصی نداشته و دانش آموزان در هر زمان با مراجعه حضوری به مراکز می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. اما به طور معمول ثبت نام مدارس غیر حضوری به تفکیک جنسیت، دو هفته قبل از شروع ترم های اول، دوم و تابستان، در هر سال تحصیلی انجام می شود.

 

معمولا دو هفته قبل از شروع نیم سال های تحصیلی اول، دوم و تابستان، ثبت نام مدارس غیر حضوری انجام می شود.

 

لیست مدارس آموزش از راه دور به همراه آدرس، شماره تلفن و سایر جزئیات در سایت مدیریت آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش به نشانی dei.medu.ir منتشر شده و دانش آموزان با مراجعه به این سایت می توانند از اطلاعات مدارس غیر حضوری مطلع شوند.

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در زمان ثبت نام مدارس غیر حضوری در سال 1400 - 1401، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مدارس هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: مدارک لازم پرونده دانش آموزان در ثبت نام مدارس

 

 

 

 

 

نحوه ثبت نام مدارس غیر حضوری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدارس غیر حضوری یا سرپرست قانونی آنها در سال تحصیلی 1400 - 1401 باید از شرایط ثبت نام مدارس آگاه بوده و از دو هفته پیش از شروع هر نیمسال تحصیلی، با مراجعه حضوری به مرکز آموزش از راه دور مورد نظر خود، مدارک لازم برای ثبت نام را تحویل داده و مراحل ثبت نام را به صورت حضوری انجام دهند. مدارک لازم برای ثبت نام مدارس غیر حضوری در ادامه توضیح داده شده است.

 

اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی شناسنامه و کارت ملی

 

عکس پرسنلی 3 در 4

 

گواهی پایان دوره متوسطه اول یا قبولی در امتحانات نهایی پایه نهم برای داوطلبان ثبت نام در پایه دهم

 

کارنامه سال های قبل دوره متوسطه

 

کارنامه تطبیقی برای دانش آموزان تطبیقی

 

مدارک پزشکی، بهزیستی یا ایثارگری برای دانش آموزان مشمول هر یک از این شرایط

 

ارائه مدارک برای تعیین تکلیف نظام وظیفه

 

ارائه مدارک برای تعیین وضعیت اتباع خارجی

 

با ارائه مدارک لازم دانش آموزان واجد شرایط می توانند در مدارس غیر حضوری در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و به تحصیل در هر یک از این مراکز بپردازند.

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در مدارک لازم و نحوه ثبت نام مدارس غیر حضوری در سال ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مدارس هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

در ادامه بخوانید: ثبت نام مدارس شبانه روزی

 

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام مدارس غیر حضوری 1400 - 1401 و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره آن، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار این حوزه مطلع شوید.

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️شرایط ثبت نام مدارس غیر حضوری کدام است؟

✔️ثبت نام مدارس غیر حضوری شرایطی از جمله حداقل سن 18 سال داشته و در این مقاله این شرایط به طور کامل توضیح داده شده است.



 

2- ✔️زمان ثبت نام مدارس غیر حضوری چه زمانی است؟

✔️زمان ثبت نام مدارس غیر حضوری معمولا دو هفته ثبل از شروع هر ترم آغاز شده که در این مقاله زمان دقیق آن توضیح داده شده است.



 

3- ✔️نحوه ثبت نام مدارس غیر حضوری چگونه است؟

✔️ثبت نام مدارس غیر حضوری، به صورت حضوری در مراکز آموزش از راه دور انجام شده که در این مقاله نحوه ثبت نام توضیح داده شده است.

منبع : ثبت نام مدارس غیر حضوری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3zPR
نظرتان را بنویسید