دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور ارشد

دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور ارشد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که به هر دلیلی شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 را فراموش کرده و در انجام فرایندهای آزمون با مشکلاتی مواجه هستند می توانند با ارسال درخواست به سازمان سنجش اطلاعات خود را دریافت نمایند. با عضویت در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش امکان بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد برای متقاضیان فراهم می شود.

 

 

سازمان سنجش هر ساله سامانه ای را به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد اختصاص داده و از این طریق امکان پیگیری کلیه فرایندهای این آزمون را فراهم می کند. برنامه زمانی، اخبار و اطلاعیه های مرتبط و هر آن چه داوطلب در طول فرایند آزمون کارشناسی ارشد به آن نیاز دارد در این سامانه تعبیه شده است. متقاضیان در هر یک از مراحل ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد می بایست به این سامانه مراجعه کرده و از سرویس های مربوطه بهره مند شوند.

سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد طوری طراحی شده که هر داوطلب تنها با وارد کردن اطلاعات فردی و ثبت نامی می تواند به میز کار خود دسترسی پیدا کند. این اطلاعات که پس از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد شامل شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام است که برای هر داوطلب متفاوت بوده و نگهداری از آن جزو نکات مهم کنکور کارشناسی ارشد می باشد.

با توجه به این که هر ساله با داوطلبانی مواجه هستیم که این اطلاعات را فراموش کرده یا به هر دلیلی به آن دسترسی ندارند در ادامه نحوه بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ را شرح می دهیم.

 

اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سامانه کنکور کارشناسی ارشد 1401

پس از اتمام مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، یک کد 7 رقمی با عنوان شماره پرونده و یک کد 16 رقمی با عنوان کد پیگیری ثبت نام در اختیار شما قرار می گیرد. همان طور که در دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد نیز چندین بار به این نکته اشاره شده است، نگهداری از این دو شماره تا زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد (حداقل به مدت یک سال) از الزامات این آزمون می باشد.

 

این اطلاعات تنها راه دسترسی به میز کار داوطلب بوده و امکان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد، انتخاب رشته کارشناسی ارشد ، مشاهده نتایج کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ و سایر مراحل را فراهم می کند.

 

برای ورود به سامانه جامع آزمون تحصیلات تکمیلی دو روش وجود دارد که در تصویر زیر نشان داده شده است.

 

  1. روش اول بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
  2. روش دوم بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی

 

سامانه دریافت کد پیگیری

 

داوطلبان با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می توانند با مطالعه مقاله زیر اقدامات لازم برای نام نویسی در این آزمون بزرگ را انجام داده و خود را برای زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد آماده سازند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد

 

 

نحوه بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام کارشناسی ارشد 1401

سازمان سنجش برای داوطلبانی که شماره پرونده یا کد پیگیری ثبت نام خود را فراموش کرده و به آن دسترسی ندارند امکانی فراهم کرده تا بتوانند این اطلاعات را بازیابی کرده و بدون دغدغه و نگرانی در کلیه مراحل کنکور کارشناسی ارشد شرکت نمایند. متقاضیان برای استفاده از این قابلیت می بایست به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه نمایند. دسترسی به این سیستم از منوی سمت چپ سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org امکان پذیر است.

 

 

پس از ورود به سیستم به منظور برقراری ارتباط و ارسال درخواست می بایست با ثبت نام و عضویت در سایت، محیط کاربری برای خود ایجاد کنید. برای اطلاعات بیش تر در این خصوص مقاله نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش را مطالعه نمایید.

 

پس از ثبت نام می توانید برای بازیابی اطلاعات درخواستی اقدام نمایید. بدین منظور کافی است در صفحه اصلی سیستم پاسخگویی سازمان سنجش بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

 

 

حال باید آدرس ایمیل و رمز عبور خود را که در زمان ثبت نام وارد کرده بودید در این قسمت درج نمایید.

 

 

با وارد کردن اطلاعات مذکور وارد صفحه اختصاصی خود می شوید. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید یکی از گزینه های منوی سمت راست این صفحه "درخواست جدیداست که به منظور ثبت درخواست جدید باید بر روی آن کلیک کنید.

 

 

با وارد شدن به صفحه ثبت درخواست جدید، دو گزینه مقابل شما قرار می گیرد که باید آزمون مورد نظر و سال مربوطه را انتخاب کرده و بر روی جستجو کلیک کنید.

 

 

حال می بایست موضوع درخواست خود را انتخاب نمایید که عنوان مربوط به درخواست شما "دریافت شماره پرونده یا داوطلبی" می باشد.

 

 

پس از انتخاب موضوع مربوطه و کلیک بر روی گزینه انتخاب، صفحه ای حاوی اطلاعات فردی شما به نمایش در می آید که برای ادامه فرایند باید بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

 

 

در پایان، درخواست شما به لیست درخواست های ارسالی اضافه می شود. برای مشاهده پاسخ کافی است بر روی عنوان درخواست خود کلیک کنید.

 

 

همان طور که مشاهده می کنید اطلاعات بازیابی شده شامل شماره پرونده، سریال شناسنامه، شماره داوطلبی، سریال ثبت نام و کد رهگیری ثبت نام می باشد.

 

 

برای ثبت درخواست الکترونیکی در سامانه سازمان سنجش می توانید مقاله زیر را مطالعه و مراحل ذکر شده را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: ثبت درخواست الکترونیکی سازمان سنجش

 

 

 

 

 

سایر امکانات سیستم پاسخگویی سازمان سنجش 1401

سیستم پاسخگویی سازمان سنجش به منظور ارتباط هر چه سریع تر و بهتر داوطلبان با این سازمان طراحی شده است. از این رو متقاضیان علاوه بر موارد بالا می توانند سوالات خود را در سایر زمینه ها نیز در این سیستم درج نمایند. اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد و درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد از جمله مواردی است که از طریق همین سیستم انجام می شود.

 

داوطلبان برای بازیابی شماره پرونده، شماره داوطلبی یا کد پیگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 می توانند با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرند. کارشناسان این مرکز از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده خدمت رسانی به داوطلبان می باشند.

در ادامه بخوانید: درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته ارشد

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد به چه اطلاعاتی نیاز است؟

✔️ برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد باید به شماره پرونده یا کد رهگیری ثبت نام دسترسی داشت.



 

2- ✔️ برای دریافت شماره پرونده یا کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد باید به کدام بخش سایت سازمان سنجش مراجعه کرد؟

✔️ امکان دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش امکان پذیر است.



 

3- ✔️ آیا بدون عضویت در سایت سازمان سنجش می توان برای دریافت شماره پرونده یا کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام کرد؟

✔️ خیر، تنها راه بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد عضویت در سایت سازمان سنجش و ایجاد حساب کاربری می باشد.

منبع : دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور ارشد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vGmm
نظرتان را بنویسید