غربالگری دانش آموزان در امتحانات خرداد 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
moshavergroup2
غربالگری امتحانات نهایی 1400 چگونه است؟ در ادامه به بیان توضیحاتی در رابطه با نحوه غربالگری دانش آموزان در امتحانات نهایی سال 1400 پرداخته ایم.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با توجه به شروع فصل امتحانات و تاکید بر حفظ سلامت دانش آموزان در این ایام، تصریح کرد: حفظ سلامت دانش آموزان در برگزاری این امتحانات، اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش و از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و مطابق ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزار خواهد شد.

برای برگزاری این امتحانات و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و عوامل اجرایی به گونه‌ ای برنامه‌ ریزی شده است که دانش آموزان در گروه‌ های مجزا در جلسات امتحان حاضر می‌شوند.

تعداد حوزه‌ های برگزاری امتحانات نسبت به شرایط عادی، افزایش بسیاری دارد بطوریکه دانش آموزان با فاصله دو متر از یکدیگر در فضایی مناسب که از تهویه کافی برخوردار است روی صندلی قرار می‌ گیرند.

مراقبین بهداشت و سلامت، دانش آموزان و عوامل اجرایی را هنگام ورود تب سنجی و غربالگری می‌کنند و بر استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی در تمام مدت نظارت دارند. گروه بندی و ساماندهی دانش آموزان در حوزه‌های اجرا به نحوی است که هنگام ورود و خروج ازدحام ایجاد نشود.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GBY3
نظرتان را بنویسید