اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 99

اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با اتمام مهلت داده شده از سوی سازمان سنجش برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 99 ، پس از بررسی انتخاب رشته ها و سوابق داوطلبان توسط این سازمان و دانشگاه ها ، نتایج نهایی پذیرش داوطلبین اعلام می شود . معمولا نتایج ورودی مهر اوایل مهر ماه و نتایج ورودی بهمن اواخر بهمن اعلام می شود .

برای مشاوره اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 99


دانشگاه های غیر انتفاعی جزو آن دسته از دانشگاه هایی هستند که بصورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در سال 99 پذیرش دانشجو دارند . این دانشگاه در طی سال 2 بار برای ورودی نیمسال اول ( مهر ) و نیمسال دوم ( بهمن ) دانشجو می پذیرد ، لذا داوطلبانی که متقاضی پذیرش این دانشگاه ها هستند باید در زمان تعیین شده هر نیمسال ثبت نام خود را انجام دهند .

معمولا در هر دوره از پذیرش دانشگاه های غیر انتفاعی ، مدتی پس از اتمام مهلت نام نویسی این دانشگاه ها نتایج نهایی پذیرش متقاضیان اعلام می شود که نحوه اعلام نتایج معمولا برای هر ورودی متفاوت است . در ادامه این مقاله زمان و نحوه اعلام نتایج مهر و بهمن بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 99 را توضیح داده ایم .


اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 99
با در نظر گرفتن روال آخرین دوره های پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری از جمله دانشگاه غیر انتفاعی ، معمولا نتایج 1 هفته الی 10 روز بعد از اتمام مهلت ثبت نام منتشر می شود . بنابراین پیش بینی می شود که نتایج ورودی مهر 99 دانشگاه غیر انتفاعی همانند سال گذشته دهه اول مهر ماه اعلام خواهد شد . به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .



+++ نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 99 ، اوایل مهر ماه اعلام خواهد شد +++





نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 99 :

1 - جست و جوی آدرس " sanjesh.org " و یا " سنجش " در مرورگر سیستم 






2 - انتخاب گزینه سازمان سنجش آموزش کشور 






 3 - انتخاب گزینه سراسری از منوی سمت راست






4 - انتخاب گزینه " نتایج نهایی انتخاب رشته های پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي آزمون سراسري سال 1399 " در صفحه باز شده






5 - ورود به سامانه اعلام نتایج و جواب ثبت نام




 
 به محض اعلام شدن نتایج مهر 99 دانشگاه های غیر انتفاعی لینک مشاهده نتایج در این مقاله فعال شده و راهنمای تصویری ارائه شده بروزرسانی خواهد شد .
 
حتما بخوانید: بازیابی شماره پرونده ثبت نام بدون کنکور

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 99
با استناد به زمان ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه های غیر انتفاعی که تا نیمه های بهمن انجام می شود و همچنین با توجه به زمان اعلام نتایج ادوار پیشین ورودی نیمسال دوم دانشگاه های غیر انتفاعی ، پیش بینی می شود نتایج ورودی بهمن 99 اواخر بهمن ماه اعلام شود . به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .



+++ نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 99، اواخر بهمن ماه اعلام خواهد شد +++





نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 99 :

با توجه به اینکه معمولا ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه های غیر انتفاعی بصورت حضوری در واحد های دانشگاهی است ، معمولا اعلام نتایج نیز از سوی دانشگاه ها انجام می شود . اعلام نتایج این ورودی در قالب پیامک ، ایمیل و یا تماس تلفنی می تواند به داوطلب ابلاغ شده و حتی در صورت لزوم داوطلب برای دریافت جواب ثبت نام حضورا به واحد دانشگاهی مراجعه کند .



هم چنین به داوطلبان توصیه می شود در صورت عدم پذیرش در این دوره برای دوره بعدی دانشگاه های غیر انتفاعی نیز شانس خود را امتحان کنند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی و پیام نور


اگر پس از مطالعه مقاله اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .


سوالات متداول

1- نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی چه زمانی اعلام می شود ؟
نتایج پذیرش دانشگاه های غیر انتفاعی مدتی پس از اتمام ثبت نام اعلام می شود که تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

2- نتایج ثبت نام بدون کنکور مهر دانشگاه غیر انتفاعی از چه طریقی اعلام می شود ؟
نتایج ورودی مهر بصورت اینترنتی اعلام می شود که مراحل آن در مقاله توضیح داده شده است .

3- نتایج ورودی بهمن دانشگاه غیر انتفاعی از چه طریقی اعلام می شود ؟
همانطور که در مقاله نیز اشاره شده نتایج بهمن معمولا از طریق دانشگاه و با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری اعلام می شود .

منبع : اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/x4nJ
نظرتان را بنویسید