سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی

سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

معمولا چند هفته پس از به پایان رسیدن فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد نتیجه نهایی انتخاب رشته که نشان دهنده وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان است به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org منتشر می شود.

 

 

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401، انتخاب رشته سراسری و دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ به صورت مستقل از یکدیگر انجام می شود. متقاضیان انتخاب رشته دانشگاه آزاد که در زمان انتخاب رشته این دانشگاه اقدام به ثبت کد رشته محل های مورد نظر خود نمودند چند روز بعد از اتمام مهلت انتخاب رشته می توانند با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامی خود از وضعیت قبولی خود مطلع گردند.

 

به دلیل تغییرات ایجاد شده در کنکور دانشگاه ازاد، بسیاری از داوطلبان اطلاعی از سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 ندارند، به همین دلیل در این مقاله به معرفی این سایت پرداخته و لینک ورود به این سایت را قرار دادیم. با ما همراه باشید!

 

برای ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد azmoon.org کلیک کنید

 

سایت دانشگاه آزاد

 

 

با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org امکان مشاهده اعلام نتایج دانشگاه آزاد وجود دارد.

 

 

زمان ورود به سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401

تمامی افرادی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کردند، چند هفته بعد از اتمام مهلت انتخاب رشته می توانند به سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و نتیجه قبولی یا عدم قبولی در انتخاب های خود را مشاهده نمایند.

 

نتایج انتخاب رشته دانشگاه ازاد به صورت اینترنتی در دسترس تمامی افرادی قرار می گیرد که اطلاعات لازم جهت مشاهده جواب خود را داشته باشند. داوطلبانی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت می کنند، می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد، جواب انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند.

 

نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال گذشته از روز 3 مهر ماه قابل مشاهده بود که این بازه زمانی به دلیل تعویق در زمان برگزاری کنکور سراسری بوده باشد. بنابراین پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 نیز طبق روال سالیان گذشته در هفته سوم شهریور ماه باشد.

 

 

لینک ورود به سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401، بعد از تعیین زمان آن فعال خواهد شد.

 

داوطلبانی که نتایج خود را دریافت کردند می بایست در صورت مجاز بودن برای ثبت نام در دانشگاه های پذیرفته شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. مقاله زیر در خصوص نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد می باشد که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید: ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد

 

 

راهنمای ورود به سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401

نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱، مطابق اطلاع رسانی انجام شده توسط سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org قابل مشاهده می باشد. داوطلبانی که انتخاب رشته این دانشگاه را انجام دادند، جهت اطلاع از نتایج خود باید با داشتن اطلاعاتی اعم از (کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کدملی ) وارد سایت مذکور گردند.

 

مراحل ورود به سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401

 

  1. وارد کردن سایت سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد یا azmoon.org در موتور جستجوی گوگل
  2. انتخاب لینک مشاهده کارنامه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد
  3. وارد کردن اطلاعات خواسته شده جهت مشاهده نتیجه

 

راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401

 

داوطلبان برای ورود به سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مرحله اول می بایست آدرس azmoon.org را در مرورگر خود جستجو کنند. 

 

راهنمای ورود به سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401

 

سپس در صفحه باز شده، مطابق تصویر بر روی لینک اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ کلیک کرده تا پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، موفق به مشاهده نتیجه خود شوید.

 

راهنمای ورود به سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

تصاویر بالا مربوط به سال گذشته می باشد، به محض ایجاد تغییراتی در مشاهده نتایج انتخاب رشته سال ۱۴۰۱ این مقاله بروز رسانی شده و سایت مشاهده نتایج در این قسمت قرار داده می شود.

 

یشتر بخوانید: نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

آن دسته از افرادی که پس از اعلام نتایج انتخاب رشته مشاهده کردند در هیچ یک از انتخاب های خود قبول نشدند، می توانند با اطلاع از لیست رشته محل های بدون کنکور دانشگاه سراسری و آزاد اقدام به ثبت نام در رشته محل های مورد علاقه خود نموده و شانسشان را در این مرحله از پذیرش دانشگاه آزاد نیز امتحان نمایند. برای اطلاع از لیست رشته محل های دانشگاه سراسری مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید.

در ادامه بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور سراسری

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ این نتایج معمولا هفته سوم شهریور ماه منتشر شود که به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد به چه اطلاعاتی نیاز است؟

✔️ برای مشاهده نتیجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به کد دسترسی و کد ملی داوطلب نیاز است ، البته راهنمای تصویری مشاهده نتایج در این مقاله قرار داده شده است.



 

3- ✔️ نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد در چه سایتی منتشر می شود؟

✔️ در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود که جزئیات بیشتر در مقاله ارائه شده است.

منبع : سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wnlz
نظرتان را بنویسید