نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور سراسری

نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور 1401 طی دو مرحله اولیه و نهایی از طریق سایت sanjesh.org اعلام می شود. هر داوطلب جهت مشاهده جواب اولیه و مصاحبه خود باید به سایت مذکور مراجعه نموده و پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز از قبولی خود مطلع گردد. نتایج نهایی دانشگاه های دارای شرایط خاص کنکور معمولا اواخر شهریور ماه اعلام می شود.

 

قبولی در برخی رشته های کارشناسی دانشگاه های سراسری مانند دانشگاه شاهد، فرهنگیان، اطلاعات و امنیت ملی و یا برخی رشته های هنر و آموزش تربیت بدنی در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه یا آزمون عملی صورت می پذیرد.

به این نحو که اسامی معرفی شدگان رشته های متمرکز با شرایط خاص طی دو مرحله (نتایج اولیه و نهایی) اعلام می شود و متقاضیان انتخاب رشته های متمرکز با شرایط خاص به منظور مشاهده نتایج خود می بایست به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن یکی از اطلاعات ثبت نامی مانند شماره پرونده، شماره داوطلبی نتایج خود را مشاهده نموده و خود را برای سایر مراحل پذیرش آماده نمایند.

به دلیل اهمیت اطلاع از اعلام نتایج اولیه و نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص در این مقاله بر آن شدیم تا به بررسی جزئیاتی مانند زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه و نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور ۱۴۰۱ بپردازیم.

 

زمان اعلام نتایج اولیه رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور ۱۴۰۱

سازمان سنجش حدودا دو هفته پس از اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ اقدام به بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان نموده و لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان و اسامی دعوت شدگان به مصاحبه چند برابر ظرفیت کد رشته محل های دارای شرایط خاص کنکور 1401 را به همراه زمان انجام مصاحبه در سایت خود منتشر کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد. معرفی شدگان می بایست در صورت علاقه به کد رشته محل انتخابی مطابق برنامه زمانبندی این سازمان به موسسه و یا دانشگاه مربوطه مراجعه کرده و مراحل گزینش را به اتمام برسانند.

 

نتایج اولیه دعوت به مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص 1401 هنوز مشخص نیست. پیش بینی می شود همانند سال گذشته در اواخر مرداد ماه از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام شود. توصیه می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمام اخبار مربوط به نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1401 مطلع گردید.

 

 

برای مشاهده اسامی دعوت شدگان به مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج اولیه رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور

 

 

اطلاعیه زمان و محل برگزاری مصاحبه معرفی شدگان رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور ۱۴۰۱

داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته کنکور، یک و یا چند کد رشته از رشته های متمرکز با شریط خاص را در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود وارد نموده اند، در صورت کسب حد نصاب به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می شوند و باید طبق برنامه زمانبندی تعیین شده از سوی موسسات برای انجام مراحل مصاحبه هر دانشگاه به حوزه مشخص شده مراجعه کنند.

 

به این ترتیب سازمان سنجش هر سال بعد از اتمام مرحله انتخاب رشته، در اطلاعیه ای زمان، محل برگزاری و کلیه جزئیات مربوط به انجام فرآیند مصاحبه معرفی شدگان رشته های متمرکز با شرایط خاص دانشگاه های مختلف را اعلام می کند.

 

لیست رشته ها و دانشگاه های متمرکز با شرایط خاص کنکور 1401

 

معرفی شدگان رشته های تحصیلی برای مصاحبه دانشگاه شاهد تهران

معرفی شدگان رشته های تحصیلی دانشگاه شهید مطهری

معرفی شدگان رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم قضایی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری

معرفی شدگان رشته مدیریت بیمه اکو موسسه آموزش عالی بیمه اکو در دانشگاه علامه طباطبائی تهران

معرفی شدگان رشته دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران

معرفی شدگان رشته های تحصیلی دانشکده غیرانتفاعی رفاه تهران

معرفی شدگان رشته های تحصیلی دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

معرفی شدگان رشته تحصیلی مدیریت فرهنگی هنری ، مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه - قم

معرفی شدگان رشته کارشناسی ارشد پیوسته الهیات و معارف اسلامی و ارشاد دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا ( ع ) - مشهد

معرفی شدگان رشته های تحصیلی بورسیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ( عج ): رشته های تحصیلی پزشکی، داروسازی، پرستاری، کاردانی فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی، کاردانی فوریت های پزشکی و رشته تحصیلی دندانپزشکی بورسیه در دانشگاه علوم پزشکی ارتش.

معرفی شدگان رشته های تحصیلی بورسیه دانشگاه علوم پزشکی ارتش در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله /عج/: (رشته های تحصیلی پزشکی و دندانپزشکی، پرستاری، تکنولوژی اتاق عمل، تکنولوژی پرتوشناسی، علوم آزمایشگاهی، فناوری اطلاعات سلامت، هوشبری، کاردانی فوریتهای پزشکی، موسیقی نظامی و رشته تحصیلی داروسازی بورسیه)

معرفی شدگان رشته های تحصیلی بورسیه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج): (رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، تکنولوژی اتاق عمل، تکنولوژی پرتوشناسی، علوم آزمایشگاهی، هوشبری بورسیه در دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران و کدرشته های پزشکی، داروسازی، پرستاری)

معرفی شدگان رشته های تحصیلی بورسیه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران: (رشته های پزشکی، دندانپزشکی، کاردانی فوریت های پزشکی بورسیه دردانشگاه علوم پزشکی ارتش) و (رشته های تحصیلی پزشکی، داروسازی بورسیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله/عج/.)

معرفی شدگان رشته های تحصیلی کاردانی فوریت های پزشکی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی:

معرفی شدگان رشته های تحصیلی مربوط به دانشگاه اطلاعـات و امنیت ملی:

زمان مصاحبه معرفی شدگان رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی - تهران

بیشتر بخوانید: در مصاحبه های دانشگاهی چه می پرسند

 

 

 

 

اعلام نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور ۱۴۰۱

پس از برگزاری مرحله مصاحبه و یا آزمون عملی، شرکت کنندگان منتظر دریافت نتایج نهایی خود هستند. بعد از اتمام فرآیند مصاحبه دانشگاه های سراسری شرایط داوطلبان را بررسی کرده و اسامی و امتیازهای دریافتی داوطلبان را به سازمان سنجش ارائه می کنند.

 

بعد از بررسی های نهایی، سازمان سنجش اسامی پذیرفته شدگان را به صورت یکپارچه با اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری بر روی سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می کند. داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته شدند، می توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود در دانشگاه محل قبولی اقدام نمایند.

 

سال گذشته نتایج نهایی کنکور سراسری در دهه سوم شهریور ماه منتشر شد. پیش بینی می شود اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری سال جاری نیز در همین بازه زمانی باشد. بنابراین اخبار مرتبط با نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور 1401 را در کانال های تلگرام و اینستاگرام هیوا دنبال کنید.

 

 

به محض انتشار نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور ۱۴۰۱ ، مقاله به روز رسانی و لینک مشاهده نتایج در این بخش از مقاله قرار می گیرد.

 

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص

 

 

 

مشاوره اعلام نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور ۱۴۰۱

پس از اعلام نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور ۱۴۰۱، دانشگاه های پذیرنده اطلاعیه ای شامل زمان، نحوه و مدارک ثبت نام را در سایت رسمی خود منتشر می کنند. برخی از داوطلبان در این مرحله از رشته محل قبولی خود رضایت ندارند یا در هیچ دانشگاهی پذیرفته نشدند که این دسته از داوطلبان می توانند با برنامه ریزی دقیق خود را برای شرکت در کنکور 1401 آماده کنند یا داوطلبانی که نسبت به جواب مصاحبه خود اعتراض دارند، می توانند از طریق ثبت درخواست در سامانه پاسخگویی سنجش، شانس خود را برای قبولی یا تغییر در رشته محلی دیگر امتحان کنند.

 

برخی از داوطلبان نیز به امید برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت آزمون هستند که با توجه به روند چند سال اخیر احتمالا امکان برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت وجود ندارد که البته در صورت موافقت وزارت علوم با برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور 1401 به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

 

در ادامه بخوانید: رشته های نیمه متمرکز چیست

 

در نظر داشته باشید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا در تمامی مراحل کنکور سراسری و اعلام نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص همراه داوطلبان بوده و از طریق خدمات مشاوره تلفنی پاسخگوی پرسش های شما باشند.

 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج اولیه رشته های متمرکز با شریط خاص چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ مطابق متن مقاله لیست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت این رشته ها چند روز بعد از انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر می شود که جزئیات کامل آن در متن مقاله ارائه شده است.



 

2- ✔️ نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور سراسری چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ نتایج نهایی این رشته ها همزمان با نتایج انتخاب رشته کنکور منتشر می شود که در این مقاله به بررسی جزئیات آن پرداخته شده است.



 

3- ✔️ نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور سراسری به چه صورت منتشر می شود؟

✔️ به صورت اینترنتی منتشر می شود که به محض انتشار لینک آن در این مقاله قرار داده می شود.

منبع : نتایج رشته های متمرکز با شرایط خاص کنکور سراسری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gRKj
نظرتان را بنویسید