چگونه صورت زیبا و متقارن تری داشته باشیم؟

چگونه صورت زیبا و متقارن تری داشته باشیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

زاویه سازی صورت چیست ؟
یکی از روش هایی که برای زیبا سازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد ، زاویه سازی صورت است. زاویه سازی دارای تاثیر بسیاری در افزایش جذابیت چهره است ، به طوری که افراد می توانند با استفاده از این روش به چهره ای زیباتر و جوان تر دست پیدا کنند.

در زاویه سازی صورت ، ممکن است پزشک از روش های جراحی و یا روش های غیر جراحی و با تزریقات به زاویه مورد نظر در فک فرد دست پیدا کند. انتخاب روش مناسب با صلاح دید پزشک و همینطور انتظارات زیباجو صورت می گیرد.

روش های جراحی زاویه سازی صورت در اصفهان
بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان برای زاویه سازی صورت از برخی روش های جراحی استفاده می کند. روش های جراحی نسبت به روش های غیر جراحی دارای دوره نقاهت بیشتری هستند و عوارض احتمالی ناشی از آن ها نیز بیشتر است.

لیفت گردن
لیفت گردن به منظور اصلاح و ترمیم پوست و چربی های اضافه گردن انجام می شود. در این روش معمولا پزشک اقدام به رفع غبغب و همینطور جراحی چانه به صورت همزمان نیز می کند.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در اصفهان ( بلفاروپلاستی ) سال 1401 + نظرات مراجعین

بوکال فت توسط بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان
در روش بوکال فت ، بافت های چربی اضافه از طریق ایجاد برشی در داخل دهان خارج می گردند. در واقع در این روش چربی ها از ناحیه گونه ها و یا لپ ها خارج و سپس تخلیه می شوند و در نهایت زاویه فک به صورت مشخص تری دیده می شود.

جراحی غبغب
متناسب با جنس پوست و حالت کشسانی آن ، بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان از تکنیک های مختلفی شامل لیپوساکشن و یا تکنیک مینی لیفت اقدام به رفع غبغب می کند.

ژینوپلاستی
در روش ژینوپلاستی ، پزشک از جراحی برای اصلاح ساختار استخوان چانه استفاده می کند. افرادی که دارای چانه عقب رفته و کوچکی هستند و یا استخوان های صورت آن ها بیش از اندازه به سمت جلو آمده است ، با برداشتن بخشی از استخوان ، زاویه و هارمونی لازم را ایجاد می کنند.

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان
روش های غیر جراحی زاویه سازی صورت
در برخی موارد ترجیح بهترین دکتر زاویه‌ سازی صورت در اصفهان ، استفاده از روش های غیر جراحی برای زاویه‌ سازی صورت می باشد. این روش ها دارای نتایج فوری اما موقتی هستند. ضمن اینکه نسبت به روش های جراحی ، دارای دوره نقاهت کوتاه تر ، عوارض و هزینه به مراتب کمتری می باشند.

زاویه سازی صورت با نخ
این روش ضمن اینکه منجر به زاویه سازی صورت می شود ، به جوانسازی پوست نیز کمک می کند. چراکه نخ های جذبی با استفاده از سوزن های بسیار ریز و مخصوصی در زیر پوست قرار می گیرند و زاویه مناسب را در چهره ایجاد می کنند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z0Nm
نظرتان را بنویسید