کسب درآمد از همکاری در فروش سامانه 7030

کسب درآمد از همکاری در فروش سامانه 7030
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
waystoearnmoney
کسب درآمد از همکاری در فروش سامانه 7030:
اپلیکیشن 7030 یک اپلیکیشن ایرانی است که توسط آن می توانید خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی (همراه اول، ایرانسل، رایتل)، پرداخت قبوض، خرید بلیت مسافرتی، انتقال وجه کارت به کارت، کمک به خیریه ها و… را انجام دهید. نحوه کار اپلیکیشن 7030 به این صورت است که با انجام هر تراکنش، 70 درصد از سود فروش به شما تعلق گرفته و 30 درصد باقی مانده به حساب اپلیکیشن واریز می شود.

آموزش نحوه ثبت نام در 7030:

جهت ثبت نام، به لینک زیر مراجعه کنید.

http://yon.ir/ctFG5

در صفحه باز شده، شماره موبایل خود و رمز عبور را وارد نمایید و روی دکمه ثبت نام، کلیک کنید.
در ادامه برای تایید ثبت نام یک کد 4 رقمی به شماره تماسی که وارد کرده اید، ارسال می گردد (در صورت عدم دریافت کد با زدن گزینه ارسال مجدد، کد تایید مجددا ارسال می شود).

- برای راحتی کار، می توانید اپلیکیشن 7030 را با توجه به سیستم عامل موبایل خود دانلود کرده و آن را نصب کنید. اگر قبلا در سایت 7030 ثبت نام کرده اید دیگر نیازی به ثبت نام در اپلیکیشن نیست و می توانید با انتخاب گزینه ورود، شماره تماس و رمز عبور خود را وارد نمایید.

نکته: بدون شناسه معرف، نمی توانید ثبت نام کنید. اگر هنگام ثبت نام، قسمت شناسه معرف خالی بود لطفا شناسه زیر را وارد نمایید:

شناسه معرف هنگام ثبت نام: 91020307

آموزش اپلیکیشن 7030:

* بخش افزایش اعتبار/برداشت وجه:
با افزایش موجودی خود در 7030 میتوانید با آن در هر زمانی محصولات را خریداری کنید. در این صورت برای هر بار خرید، نیاز به استفاده از درگاه بانکی ندارید و با یک کلیک خرید انجام میشود.

* درخواست واریز وجه:
در صورتی که موجودی شما بالاتر از حد نصاب باشد و شماره شبای بانکی را در قسمت پروفایل، وارد کرده باشید می توانید موجودی خود را برداشت کنید. مبلغ درخواستی حداکثر طی 72 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

* بخش شماره حساب ها/کارت ها:
در این بخش شما میتوانید برای دسترسی راحت تر هنگام پرداخت قبوض یا خرید شارژ، اقدام به ذخیره کردن حساب بانکی کنید.

* بخش تراکنش:
در این بخش، هر تراکنشی که انجام داده باشید چه موفق یا ناموفق با شماره پیگیری ثبت می شود.

نحوه کسب درآمد 7030:

شما با انجام هر تراکنش، امتیاز دریافت می کنید. انجام تراکنش به صورت انفرادی، بازده کمتری دارد و درآمد کمتری هم خواهید داشت یا اینکه با به اشتراک گذاشتن شناسه معرف خود با دیگران، اقدام به جمع آوری زیرمجموعه کنید که این کار بازده بیشتری دارد و قطعا درآمد بیشتری هم خواهید داشت.
لینک مرجع http://yon.ir/ctFG5
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EL7g
نظرتان را بنویسید