نمونه سوال فارسی چهارم ابتدایی نوبت اول دی ماه

نمونه سوال فارسی چهارم ابتدایی نوبت اول دی ماه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
والدین می توانند به منظور تقویت آموزش فرزندان چهارم ابتدایی خود در زمینه درس فارسی ، این دانش آموزان را با انواع نمونه سوالات این درس آشنا سازند تا علاوه یادگیری بهتر درس فارسی با آشنایی با انواع سوالات برای امتحانات فارسی چهارم ابتدایی نیز آماده باشند .




بسیاری از والدینی که دارای دانش آموز چهارم ابتدایی هستند ، علاقه دارند که ذهن فرزند خود را برای پذیرش مباحث درسی و یادگیری هر چه بهتر آن ها آماده سازند . درس فارسی جزو درس هایی است که برای یادگیری نیاز به تمرین و پیگیری زیادی دارد . لذا از جمله راه حل های پیشنهادی برای یادگیری این درس آشنایی با انواع نمونه سوالات و حل کردن آن هاست .

با این کار علاوه بر مشخص شدن ضعف ها و اشکالات دانش آموز کلاس چهارمی در درس فارسی ، میزان یادگیری و خلاقیت دانش آموز در پاسخگویی به سوالات با راه حل های مختلف نیز از طریق درگیر شدن با مسئله  افزایش می یابد .

با توجه به این موضوع در ادامه چند سری از انواع نمونه سوالات نوبت اول فارسی چهارم ابتدایی برای دانش آموزان کلاس چهارمی ارائه شده است که با دریافت و دانلود آن ها می توانید میزان یادگیری فرزند چهارم دبستانی خود را تاحد زیادی افزایش دهید .



نمونه سوالات فارسی چهارم ابتدایی نوبت اول ( دی ماه )
دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی برای آماده سازی بیشتر خود برای امتحانات نوبت اول فارسی چهارم ابتدایی ، باید با مراجعه به نمونه سوالات سال های گذشته این درس علاوه بر آشنایی با نوع سوالات و تنوع آن ها با انواع راه حل های قابل قبول برای هریک از سوالات این درس نیز آشنا شوند .

مطالعه انواع سوالات نوبت اول درس فارسی پایه چهارم باعث آشنایی با میزان سختی و آسانی سوالات این دوره آشنا شده و از ضطراب و نگرانی های دانش آموزان چهارم دبستانی نیز کاسته شود .

با توجه به موارد عنوان شده ، دراین قسمت چند سری از نمونه سوالات فارسی پایه چهارم ابتدایی برای دانش آموزان این پایه تحصیلی ، به صورت رایگان قابل دریافت می باشد .



    



نمونه سوالات امتحانی فارسی چهارم ابتدایی نوبت اول
سوالات درس فارسی چهارم ( سری 1)
سوالات درس فارسی چهارم ( سری 2)
سوالات درس فارسی چهارم ( سری 3)
سوالات درس فارسی چهارم ( سری 4)
سوالات درس فارسی چهارم ( سری 5)
سوالات درس فارسی چهارم ( سری 6)
سوالات درس فارسی چهارم ( سری 7)
سوالات درس فارسی چهارم ( سری 8)
سوالات درس فارسی چهارم ( سری 9)
سوالات درس فارسی چهارم ( سری 10)



از جمله سوالات عنوان شده در نمونه سوالات امتحانی فارسی چهارم ابتدایی نوبت اول عبارتند از :

  معنی واژه های زير را بنويسيد .

 مخالف كلمات مقابل را بنويسيد ؟

 با كلمه ها و تركيب های زير جمله بسازيد .

 جمع كلمه های مقابل را بنويسيد ؟

 برای كلمه های مقابل هم خانواده بنويسيد ؟

 كدام دسته از واژه های زير صفت است ؟





بیشتر بخوانید: نمونه سوالات امتحانی



تمرین های فصل به فصل فارسی چهارم ابتدایی
برای یادگیری مباحث درسی مربوط به هر فصل فارسی چهارم ابتدایی بهتر است در انتهای همان فصل سوالات درس خوانده شده را بررسی مطالعه کرده و حل نمایید . حل تمرین و نمونه سوالات هر فصل از درس فارسی چهارم ابتدایی ، علاوه بر این که درک مطالب درسی و یادگیری دانش آموزان پایه چهارم دبستان را افزایش می دهد بلکه باعث آماده سازی بیشتر دانش آموزان برای امتحانات دی ماه چهارم ابتدایی می شود .

منظور از آمادگی برای امتحانات این است که وقتی به محض اتمام درس دانش آموزان سوالات مربوط به آن را تمرین کرده و پاسخ می دهند باعث می شود که این جواب ها در ذهن آن ها باقی بماند و اگر در زمان شروع امتحانات فرصت کافی نداشتند بتوانند با مرور این تمرین ها خود را برای امتحان فارسی چهارم ابتدایی آماده سازند . 

به همین منظور در این قسمت چند سری از تمرینات فصل به فصل نوبت اول درس فارسی چهارم ابتدایی را برای دانلود رایگان دانش آموزان قرار داده ایم :



    



تمرینات فصل به فصل فارسی پنجم ابتدایی نوبت اول
درس اول : آفریدگار زیبایی
 درس دوم : کوچ پرستوها
درس سوم : راز نشانه‌ها
درس چهارم : ارزش علم
 درس پنجم : رهایی از قفس
درس ششم : آرش کمان گیر
درس هفتم : مهمان شهر ما
درس هفتم : مهمان شهر ما
 درس نهم

سوالات ارائه شده در تمرینات فصل به فصل فارسی چهارم ابتدایی نوبت اول عبارتند از :



  خاور به چه معناست ؟

 شعر باران سروده کیست ؟

 شعر زیر را کامل کن .

 حروف جا افتاده از واژه های زیر را بنویس .

 جملات به هم ریخته را مرتب کن .

 واژه های هم معنی را به هم وصل کن .



بیشتر بخوانید: نمونه سوالات فارسی چهارم ابتدایی




برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به دروس و نمونه سوالات مربوط به پایه چهارم ابتدایی می توانید عضو کانال تلگرامی هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام هیوا را دنبال نمایید . همچنین برای مشاوره نحوه برنامه ریزی دروس پایه چهارم می تواند با مشاورین مرکز خدمات مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از ان کمک بگیرید .




سوالات متداول


1- موضوع سوالات فارسی چهارم ابتدایی درباره چه مباحثی است ؟
مباحث عنوان شده در نمونه سوالات فارسی چهارم دبستان مربوط به آموزش های کتب درسی این پایه است که همگی در این مقاله عنوان شده اند .




2- آیا امکان دانلود نمونه سوال فارسی کلاس چهارم ابتدایی وجود دارد؟
بله در این مقاله چند سری از سوالات نوبت اول درس فارسی چهارم ابتدایی به صورت کاملا رایگان و با حجم بسیار کم برای دانلود توسط دانش آموزان قرار گرفته است .




3- آیا می توان نسخه الکترونیکی کتاب فارسی چهارم دبستان را دریافت کرد؟
بله برای دانلود نسخه الکرونیکی و رایگان این کتاب می توانید به مقاله بالا مراجعه فرمایید . 

منبع : نمونه سوال فارسی چهارم ابتدایی نوبت اول دی ماه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jpOR
نظرتان را بنویسید