ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی ۱۴۰۰ وابسته به نهاد جمهوری است و بسته به نیاز این سازمان، در بازه های زمانی مختلف برگزار می شود. داوطلبان واجد شرایط می توانند به منظور شرکت در آزمون استخدامی پژوهش های علمی، مراحل ثبت نام خود را در سایت سازمان سنجش انجام داده و در موعد مقرر در محل برگزاری آزمون حضور یابند.

 

آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی در بازه های زمانی مختلف و بسته به نیاز سازمان ریاست جمهوری ایران برگزار می شود. داوطلبان می توانند در بازه زمانی مشخص شده جهت ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی کشور اقدام کنند و مراحل ثبت نام خودشان را از طریق سایت ثبت نام انجام دهند.

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی تحقیقاتی کشور توسط سایت سازمان سنجش در یک مهلت یک هفته ای انجام می شود. داوطلبان واجد شرایط عمومی و اختصاصی این آزمون پس از مطالعه کامل دفترچه ثبت نام می توانند برای نام نویسی اقدام نمایند. به منظور اطلاع رسانی به داوطلبانی که متقاضی استخدام در سازمان علمی و تحقیقاتی ۱۴۰۰ می باشند، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با جزئیات این آزمون استخدامی آشنا کنیم.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی ۱۴۰۰

آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به استخدام نهاد ریاست جمهوری می باشد. داوطلبان به منظور ثبت نام در این آزمون استخدامی می بایست که حتما در زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی سال 1400 به سایت ثبت نام مراجعه نمایند و از طریق این سایت سنجش مراحل ثبت نام و پرداخت وجه ثبت نام را انجام دهند.

 

در حال حاضر، به طور دقیق مشخص نیست که زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی سال ۱۴۰۰ چه زمانی است. در آخرین دوره از برگزاری این آزمون در سال 1399، زمان ثبت نام این آزمون استخدامی از 6 بهمن ماه تا 12 بهمن ماه در نظر گرفته شده بود.

 

معمولا داوطلبان به مدت 7 روز فرصت ثبت نام در آزمون استخدامی پژوهش های علمی صنعتی را دارند. پیش بینی می شود که زمان ثبت نام این آزمون استخدامی در سال 1400 نیز، همان بهمن ماه باشد تا داوطلبان بتوانند در یک مدت زمان 7 روزه مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

 

همچنین، پیش بینی می شود که حدود 1 ماه بعد از ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری، این آزمون به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شود.

 

بیشتر بخوانید: استخدام شرکت نفت

 

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی را دارند، می بایست که حتما پس از منتشر شدن دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون، آن را دریافت نمایند و اقدام به مطالعه آن کنند. از جمله شرایط ثبت نام آزمون استخدامی در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی سال 1399 ذکر شده بود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

شرایط عمومی آزمون سازمان علمی و تحقیقاتی

 

داشتن تابعیت ایرانی

اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مطرح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

عدم اعتیاد به مواد مخدر

اعتقاد و التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

نداشتن محکومیت به فساد عقیده

داشتن سلامت جسمی و روانی

داشتن توانایی لازم برای انجام وظایف کاری

داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا داشتن معافیت قانونی برای آقایان

نداشتن هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی که مراجع قضایی تصویب شده باشد.

 

شرایط اختصاصی آزمون سازمان علمی و تحقیقاتی

 

داشتن شرایط لازم برای احراز شغل مورد نظر در سازمان

نداشتن بیش از 45 سال تمام در روز اول ثبت نام

 

نکته 1: جانبازان، آزادگان و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالای 25 درصد و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از یک سال و فرزندان شهدا از شرط حداکثر سن معاف خواهند شد.

 

نکته 2: پدر، مادر، همسر، برادر و خواهر شهید 5 سال به حداکثر سن این افراد افزوده خواهد شد.

 

نکته 3: افرادی که به صورت داوطلبانه در جبهه ها حضور پیدا کرده اند، می توانند بسته به میزان سال حضور در جبهه و یا مدت زمان بستری و استراحت پزشکی به حداکثر سن این آزمون اضافه کنند.

 

نکته 4: داوطلبانی که به صورت تمام وقت و یا غیر رسمی در وزارت خانه ها، شرکت های دولتی، موسسات دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش، شرکت های بیمه دولتی، شهرداری ها، نهادهای انقلاب اسلامی، موسسات  و شرکت های ملی و شرکت های تحت پوشش نهاد انقلاب اسلامی از تاریخ 22/11/1357 مشغول به کار بوده اند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آن ها به حداکثر سن این افراد افزوده خواهد شد.

 

نکته 5: مدت زمان دوره خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن آقایان افزوده خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی

 

 

 

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی ۱۴۰۰

افرادی که متقاضی استخدام در سازمان علمی و تحقیقاتی می باشند، می بایست که حتما در بازه زمانی ثبت نام این آزمون به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را در آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی انجام دهند. با توجه به اینکه سازمان سنجش و آموزش کشور مجری برگزاری این آزمون استخدامی می باشد، لذا تمامی مراحل مربوط به ثبت نام این آزمون نیز در سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد.

 

داوطلبان به منظور ثبت نام در آزمون سازمان پژوهش های علمی می بایست به لینک ثبت نام قرار داده شده در سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اقدام به خرید کارت اعتباری این آزمون نمایند. هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی ۱۴۰۰ در بازه زمانی ثبت نامی در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قابل پرداخت خواهد بود. در ادامه شما را با مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی سال 1400 آشنا می کنیم.

 

در بازه زمانی مشخص شده برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.

حال به لینک ثبت نام آزمون سازمان علمی و تحقیقاتی سال 1400 وارد شوید.

در مرحله اول، با کلیک کردن بر روی گزینه «خرید کارت اعتباری» اقدام به خرید کارت اعتباری و پرداخت وجه ثبت نام با یکی از کارت های عضو شتاب نمایید.

پس از پرداخت هزینه ثبت نام، سریال کارت اعتباری خریداری شده خود را در فرم مربوط به ثبت نام آزمون استخدامی وارد نمایید تا به مراحل بعدی ثبت نام وارد شوید.

حال فایل عکس اسکن شده خود را به صورت اینترنتی در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید و به مرحله بعدی وارد شوید.

فایل عکس اسکن شده داوطلبان می بایست مطابق با قوانین و مقررات تعیین شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون باشد.

در مرحله بعدی، فرم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی سال 1400 برای شما باز می شود که می بایست تمامی فیلدهای مربوط را با توجه به اطلاعات خود تکمیل نمایید.

پس از تکمیل فرم، این فرم استخدامی را به صورت الکترونیکی به سازمان سنجش ارسال کنید و کد پیگیری ثبت نام خود را دریافت نمایید.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی ۱۴۰۰ را به داوطلبان شرح داده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمانید. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مورد نظر در این حیطه را دریافت کنید.

 

در ادامه بخوانید: استخدام سازمان تعزیرات حکومتی

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی کشور چه تاریخی است ؟

✔️ زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری است که در متن مقاله تاریخ آن ارائه شده است.



 

2- ✔️ شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی کشور چیست ؟

✔️ شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی تحقیقاتی در دو دسته عمومی و اختصاصی در دفترچه این آزمون منتشر می شود که در متن مقاله نیز ارائه شده است.



 

3- ✔️ نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی تحقیقاتی چگونه است ؟

✔️ ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی تحقیقاتی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود که مراحل آن در متن مقاله ارائه شده است.

منبع : ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8Gp2
نظرتان را بنویسید