ورود به سامانه نهضت سواد آموزی savad.ir

ورود به سامانه نهضت سواد آموزی savad.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
علی

سامانه سوادآموزی به نشانی اینترنتی savad.ir به منظور ارائه خدمات به آموزش دهندگان و آموزش گیرندگان نهضت سوادآموزی راه اندازی شده است. سامانه نهضت سوادآموزی، دارای امکانات و خدمات متنوعی می باشد. کاربران برای استفاده از امکانات سامانه سواد ، باید در سامانه ثبت نام نموده و عضویت داشته باشند. ورود به سامانه سواد آموزی savad.ir ، از طریق نام کاربری و رمزعبور امکان پذیر است. برای آگاهی از نحوه ثبت نام در سامانه سواد با ما همراه باشید.

معرفی سامانه سوادآموزی savad.ir

سامانه نهضت سوادآموزی به نشانی savad.ir به منظور ارائه خدمات اداری و سازمانی به کاربران ایجاد شده است. آموزش دهندگان با دریافت نام کاربری و کلمه عبور می‌ توانند بدون مراجعه به اداره‌ ها و واحد‌ های سوادآموزی خودشان برای سواد آموزان استعلام نمایند. کاربرانی که قصد استفاده از خدمات سامانه سواد را دارند، باید به نشانی savad.ir مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

سامانه سواد آموزی

استفاده از خدمات سامانه سواد اموزی ، منوط به ثبت نام در سامانه می باشد. سامانه سوادآموزی به منظور تسهیل امور اداری و سازمانی و همچنین ارائه خدمات غیرحضوری به آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی و افراد بی سواد و کم سواد راه اندازی شده است. کاربران مراجعه به سامانه جامع نهضت سوادآموزی ، می توانند به صورت غیرحضوری امور اداری خود را پیگیری نمایند. سامانه نهضت سوادآموزی savad.ir دارای قسمت های گوناگونی می باشد و خدمات متنوعی را به آموزش دهندگان و آموزش گیرندگان ارائه می دهد:

  • آموزش مجازی برای کاربران
  • ثبت نام آموزش گیرندگان در دوره های سوادآموزی
  • ثبت درخواست انتقالی آموزش گیرندگان
  • ثبت مدارک تحصیلی افراد آموزش دهنده
  • درخواست سابقه کار یا ویرایش اطلاعات مربوط به سابقه کار
  • آگاهی از منابع آزمون ها
  • تایید میزان تحصیلات افراد کم سواد و بی سواد
  • ثبت و یا ویرایش اطلاعات مربوط به مدرک تحصیلی آموزش گیرندگان
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدام نهضت سوادآموزی

ورود به سامانه سوادآموزی savad.ir

برای ورود به سامانه سوادآموزی savad.ir باید به نام کاربری و رمزعبور دسترسی داشته باشید. آموزش دهندگان فعال که در سال‌ های گذشته با نهضت سواد آموزی همکاری داشته اند، برای دریافت اطلاعات لازم برای ورود به سامانه سواداموزی ، باید کد ملی خود را از طریق تلفن همراهی که به نام خود آنهاست به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ پیامک کنند تا نام کاربری، کلمه عبور و لینک راهنمایی استفاده از سامانه برای آنها ارسال شود.

برای ورود به سامانه سوادآموزی savad.ir اینجا کلیک کنید.

در صورت بروز مشکل برای دریافت نام کاربری و رمزعبور سامانه سوادآموزی ، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ثبت نام در سامانه نهضت سوادآموزی

راهنمای ثبت نام در سامانه نهضت سوادآموزی savad.ir به منظور آگاهی بیشتر کاربران در ادامه بیان شده است. کاربران برای دریافت نام کاربری و رمزعبور سامانه سوادآموزی ، باید کدملی حود را به سرشماره مذکور ارسال می کردند. درحال حاضر کاربران برای ورود به سامانه و استفاده از امکانات سامانه سواد ، می توانند به نشانی savad.ir مراجعه نموده و در سامانه ثبت نام نمایند.

توجه نمایید، ثبت نام در سامانه نهضت سواد آموزی برای افرادی امکان پذیر است که کد ملی آن ها در لیست واجدین شرایط ثبت نام قرار گرفته باشد.

ثبت نام در سامانه نهضت سواد آموزی :

  • برای ثبت نام در سامانه نهضت سوادآموزی ابتدا به نشانی savad.ir مراجعه نمایید.
  • بر روی گزینه ورود / ثبت نام کاربر کلیک نمایید:
راهنمای ثبت نام در سامانه نهضت سوادآموزی
  • بر روی گزینه "کاربر جدید" کلیک کنید:
ثبت نام در سامانه نهضت سوادآموزی
  • برای ایجاد نام کاربری لطفا کد ملی به صورت 10 رقمی و شماره تلفن همراه متعلق به خود را وارد نمایید:
ثبت نام در سامانه نهضت سوادآموزی

 

استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی

استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی با توجه به محدودیت‌های کرونایی بدون مراجعه به اداره‌ها و واحد‌های سوادآموزی برای سوادآموزان از طریق آموزش دهندگان با دریافت نام کاربری و کلمه عبور از طریق سامانه استعلام نهضت سواد آموزی صورت می پذیرد.
 

شما عزیزان برای دریافت نام کاربری و رمز عبور خود از طریق استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی لازم است که  کد ملی خود را به سامانه استعلام نهضت سواد آموزی به شماره  10008899 ارسال نمایید. 
 

استعلام سوابق نهضت سواد آموزی در سایت savad.ir

استعلام سوابق نهضت سواد آموزی در سایت savad.ir از طریق ورود به سامانه امکان پذیر خواهد بود. شما عزیزان پس از ثبت نام در سایت سواد آموزی به نشانی savad.ir می توانید نسبت به استعلام استعلام سوابق نهضت سواد آموزی اقدام نمایید.

نتایج استعلام نهضت سواد آموزی

نتایج استعلام نهضت سواد آموزی شامل نمایش سوابق حضور و گذراندن پایه های تحصیلی مختلف به صورت کامل در سایت savad.ir خواهد بود. شما عزیزان در نتایج استعلام نهضت سواد آموزی می توانید سوابق تحصیل خود در سواد آموزی را در سامانه savad.ir مشاهده کنید.

شماره استعلام نهضت سواد آموزی

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، شما عزیزان برای دریافت نام کاربری و رمز عبور خود  با استعلام نهضت سواد آموزی لازم است که  کد ملی خود را به شماره استعلام نهضت سواد آموزی به شماره  10008899 ارسال نمایید.

لازم به ذکراست، فرهنگیان و کارمندان ادارات که تمایل دارند در آموزش سواد آموزان همکاری کنند نیز می توانند کد ملی خود را در زمان مقرر به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند.

با انجام این کار، نام کاربری و رمز عبورتان برای سامانه سواد آموزی، در اختیارتان قرار خواهد گرفت. فراموش نکنید افرادی که کد ملی خود را به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال می‌ کنند باید دارای گواهی قبولی مهارت‌ های تدریس از جهاد دانشگاهی نیز باشند.

شرکت در کلاس های سامانه سواد آموزی

شما عزیزان برای شرکت در کلاس های سامانه سواد آموزی لازم است که پس از ثبت نام در این سامانه و دریافت نام کاربری و رمز عبور خود، وارد حساب کاربری خود در savad.ir شوند. با دنبال کردن مراحل زیر موفق به شرکت در کلاس های سامانه سواد آموزی می شوید.

  1. ابتدا وارد آدرس اینترنتی savad.ir شوید.
  2. پس از ورود روی گزینه «ورود به کلاس» کلیک نمایید.
  3. در صفحه جدید کلاس های درسی که فعال هستند، به شما نشان داده خواهد شد
  4. با انتخاب کلاس مورد نظر و کلیک بر روی گزینه «ورود به کلاس» می توانید به کلاس مورد نظر خود وارد شوید.

امکانات و خدمات سامانه سواد آموزی

از مهم ترین امکانات و خدمات سامانه سواد آموزی می توان به ایجاد فضایی برای رشد و توانمند سازی افراد بی سواد یا کم سواد اشاره کرد تا آنها نیز با داشتن سواد در گام اول از حقوق اصلی و بدیهی خود آگاهی بیشتری داشته و به این وسیله به رشد جامعه کمک کنند.

میزخدمت سامانه نهضت سوادآموزی savad.ir

میزخدمت سامانه نهضت سوادآموزی savad.ir دارای خدمات گوناگونی برای کاربران می باشد. کاربران برای انجام اموری همچون، مشاهده اطلاعات، آموزش الکترونیک، تایید میزان تحصیلات، ثبت و ویرایش مدرک تحصیلی، درخواست ثبت نام در دوره سوادآموزی یا انتقال، آگاهی از منابع آزمون تخصصی، درخواست و ویرایش سابقه، ثبت نام تحت وب و ... باید به این قسمت مراجعه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

راهنمای میز خدمات غیرحضوری سازمان نهضت سوادآموزی

نرم افزار های لازم برای استفاده از سامانه savad.ir

لیست نرم افزار های لازم برای استفاده از سامانه savad.ir در صفحه ایی از این سامانه به طور کامل قرار گرفته است. سواد آموزان عزیز برای استفاده از خدمات سایت savad.ir می بایست این لیست را مطالعه کرده و نرم افزار های لازم را بر روی سیستم خود نصب نمایند.

برای مشاهده و دانلود لیست نرم افزار های لازم برای استفاده از سامانه savad.ir اینجا کلیک کنید.

 

لیست نرم افزار های لازم برای استفاده از سامانه savad.ir
FireFox ( اندروید - ویندوز)
Keyboard_farsi
FlashPlayer-FireFox
Any Desk
WinRar
Adobe connect Android
Google Chrome
FlashPlayer-Internet Explorer
Adobe connect add-in – Win
Cm browser Android
Add in Office
Flv Player
Java

ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم مهم ترین اطلاعات لازم پیرامون سامانه سواد آموزی savad.ir را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

اگر همچنان سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده و نیازمند دریافت راهنمایی بیشتر و متناسب با شرایط اختصاصی خود هستید، می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: سامانه کارسنج

سوالات متداول سامانه سواد savad.ir 
 

ورود به سامانه نهضت سوادآموزی نیازمند چه اطلاعاتی است؟

کاربران برای ورود به سامانه نهضت سواداموزی، باید دارای نام کاربری و رمزعبور باشند.

آدرس سامانه سواد آموزی چیست؟

آموزش دهندگان و آموزش گیرندگان سامانه نهضت سواد آموزی برای ورود به سامانه، باید به نشانی savad.ir مراجعه نمایند.

چگونه وارد سامانه نهضت سواد آموزی شویم؟

راهنمای ورود به سامانه سواد به صورت تصویری در این مقاله ارائه داده شده است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MY9Q
نظرتان را بنویسید