سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون MHLE

سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون MHLE
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبان متقاضی اخذ مدرک زبان MHLE باید در مهلت مقرر شده از سوی مرکز سنجش پزشکی برای ثبت نام در این آزمون به سامانه نام نویسی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کرده و تمامی مراحل ثبت نام را کامل کنند. همچنین شرکت کنندگان آزمون ام اچ ال ای برای مشاهده نتیجه خود نیز باید به همین سامانه مراجعه کنند.

 

 

آزمون MHLE یا Ministry of Health Language Exam برای ارائه مدرک زبان مورد تایید وزارت بهداشت به دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود. داوطلبان پس از اخذ این مدرک امکان شرکت در آزمون تخصصی دکتری را خواهند داشت. گواهی اخذ شده در این آزمون به مدت 2 سال اعتبار داشته و افراد جهت شرکت در آن، باید خود را برای شرکت در امتحانی در سطح آزمون تافل آماده سازند‌.

مورد مهم که وجود دارد این است که هر یک از افراد برای ثبت نام به موقع، باید سایت آزمون MHLE را بشناسند. ثبت نام و اعلام نتایج آزمون ام اچ ال ای معمولا هر ساله بصورت اینترنتی در سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می شود.

 

برای ورود به سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون MHLE کلیک کنید.

 

 

 

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون ام اچ ال ای یا مشاهده نتایج آزمون باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه کنند.

 

لذا به منظور سهولت ثبت نام و مشاهده نتایج آزمون MHLE سال جاری برای داوطلبان در ادامه این مقاله لینک و نحوه ورود به سایت ثبت نام آزمون زبان MHLE را به همراه راهنما و لینک ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون ام اچ ال ای ارائه داده ایم.

 

سایت ثبت نام آزمون MHLE

همانطور که اشاره شد، مجری و برگزار کننده آزمون MHLE، سازمان سنجش و آموزش پزشکی کشور می‌ باشد. آشنایی داوطلبان با سایت آزمون MHLE ضروری بوده و پیش از اعلام زمان ثبت نام و برگزاری این آزمون، داوطلبان باید اطلاعات لازم را در باب این سایت داشته باشند تا بتوانند ثبت نام خود را به موقع انجام دهند.

 

افراد برای ثبت نام خود باید از طریق سایت آزمون MHLE به آدرس sanjeshp.ir اقدام کنند. هر یک از افراد با ورود به سایت ثبت نام آزمون ام اچ ال ای، باید فرم مربوط به ثبت نام در این آزمون را تکمیل کرده و از این طریق پروسه ثبت نام خود را به انتها برسانند.

 

توصیه ما به شما این است که به دلیل عدم تمدید زمان ثبت نام، مدارک لازم را پیش از فرا رسیدن مهلت ثبت نام آماده کرده و در اولین فرصت از طریق سایت آزمون MHLE جهت ثبت نام خود اقدام کنید. برای ثبت نام در این آزمون لازم است مراحل زیر را طی کنید.

 

در گام اول لازم است که به سایت سازمان سنجش و آموزش پزشکی کشور که همان سایت آزمون MHLE به آدرس sanjeshp.ir مراجعه کرده و سپس از طریق منوی سمت راست، گزینه‌ی زبان-MHLE را انتخاب کرده و به مرحله بعدی ثبت نام خود راه پیدا کنید.

 

سایت ثبت نام آزمون MHLE

 

در صفحه نمایان شده باید گزینه "send Documents and Register" را انتخاب کنید.

 

سایت ثبت نام MHLE

 

در گام بعد لازم است گزینه "send Documents and Register" را انتخاب کنید.

 

سایت آزمون MHLE

 

در گام بعد لازم است تمامی شرایط و ضوابط تعیین شده برای شرکت در آزمون را مطالعه کرده و در نهایت گزینه‌ "اینجانب موارد فوق و دفترچه را مطالعه نموده و می‌پذیرم" را انتخاب کنید.

 

سایت MHLE

 

در گام بعد لازم است در کادری که در صفحه مشخص شده کد ملی خود را بدون خط فاصله وارد کنید.

 

سایت ثبت نام آزمون ام اچ ال ای

 

سپس گزینه پرداخت الکترونیکی را برای واریز کردن مبلغ کلی ثبت نام و شرکت در آزمون مربوطه انتخاب کنید.

 

سایت آزمون ام اچ ال ای

 

در گام بعد در صفحه نمایان شده نام آزمون MHLE را انتخاب کرده و سپس کلید ادامه را انتخاب کنید.

 

سامانه ثبت نام آزمون ام اچ ال ای

 

سپس اطلاعات شناسایی خود را وارد کرده و گزینه ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار را انتخاب کنید.

 

سایت ثبت نام آزمون ام اچ ال ای

 

با وارد کردن اطلاعات بانکی جهت پرداخت وجه ثبت نام، دکمه پرداخت را انتخاب کنید. سپس به سایت آزمون MHLE برگردید و مدارک لازم را به شکل اسکن شده در سایت بارگذاری کنید.

 

سایت ام اچ ال ای

 

متقاضیان شرکت در آزمون ام اچ ال ای می توانند برای اطلاع از جزئیات تقویم زمانبندی ثبت نام آزمون MHLE سال جاری مقاله زیر را نیز مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام آزمون MHLE

 

 

سایت کارت ورود به جلسه آزمون MHLE

برای این که ثبت نام خود را به موقع در آزمون انجام دهید، باید پیش از فرا رسیدن تاریخ ثبت نام، سایت آزمون MHLE را شناخته و با نحوه کار با این سایت آشنایی پیدا کنید تا در زمان ثبت نام با مشکل خاصی مواجه نشوید و بتوانید اقدامات لازم جهت ثبت نام خود را در سریع‌ ترین زمان انجام دهید و با اطلاع از زمان برگزاری آزمون MHLE خود را برای آزمون آماده کنید.

 

همچنین داوطلبان باید دقت داشته باشند که کارت ورود به جلسه این آزمون نیز بصورت الکترونیکی و اینترنتی در سامانه سنجش و آموزش پزشکی منتشر می شود. داوطلبان می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت sanjeshp.ir کارت ورود به جلسه آزمون زبان ام اچ ال ای وزارت بهداشت را دریافت کنند.

 

در مرحله اول برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و گزینه MHLE را از منو سمت راست انتخاب کنید .

 

سایت کارت ورود به جلسه MHLE

 

در صفحه بعدی سامانه بر روی گزینه " دریافت کارت ورود به جلسه - فرم خوداظهاری داوطلب " کلیک کنید .

 

سایت کارت ورود به جلسه آزمون MHLE

 

سپس مجددا گزینه فوق را انتخاب کرده و کد ثبت نامی اخذ شده را را در قسمت Registration code وارد کرده و کارت خود را دریافت کنید.

 

سامانه کارت ورود به جلسه MHLE

 

داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان اخذ کارت ورود به جلسه آزمون زبان ام اچ ال ای وزارت بهداشت در سال جاری مقاله زیر را نیز مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون MHLE

 

 

 

 

 

سایت اعلام نتایج آزمون MHLE

هر یک از داوطلبان برای آگاهی از نتیجه آزمون و دریافت کارنامه خود، لازم است که در تاریخ تعیین شده به عنوان زمان اعلام نتایج MHLE به سامانه این آزمون مراجعه کنند. اعلام نتایج این آزمون همانند ثبت نام آن از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور انجام می‌ شود.

 

داوطلبان با ورود به سایت آزمون MHLE به آدرس sanjeshp.ir، امکان دریافت کارنامه امتحانی خود را پیدا خواهند کرد. اعلام نتایج این آزمون چند روز بعد از برگزاری آن توسط مرکز سنجش پزشکی کشور انجام می‌ شود.

 

داوطلبان برای مشاهده نتیجه آزمون خود باید دقیقا مشابه با مراحل ثبت نام آزمون MHLE در این آزمون اقدام کنند و از طریق کد ثبت نام که زمان ثبت نام دریافت کرده‌اند، جهت دریافت کارنامه خود اقدام کنند. مراحل مشاهده نتایج این آزمون مهم به شرح زیر است:

 

در ابتدا لازم است که داوطلبان به سایت آزمون MHLE به آدرس sanjeshp.ir مراجعه کنند و از منوی سمت راست این سایت به قسمت زبان بروند. در این قسمت برای مشاهده نتایج، باید آزمون مورد نظر را انتخاب کرده و روی گزینه MHLE کلیک کنید.

 

سایت اعلام نتایج آزمون MHLE

 

در گام بعد لازم است گزینه Show Exam Results را انتخاب کرده و به مرحله اصلی مشاهده نتایج منتقل شوید.

 

سایت MHLE

 

در صفحه مورد نظر باید کد ثبت نام خود را در کادر مخصوص به این کد وارد کنید. در آخر نیز کارنامه نمایان شده و می‌ توانید آن را به شکل فایل دریافت کنید.

 

سایت اعلام نتایج آزمون MHLE

 

لازم به ذکر است به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون MHLE و یا انتشار هر اطلاعیه ای در خصوص انتشار کارنامه این آزمون در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های زبان خارجه هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون MHLE

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون MHLE سوالی در خصوص ثبت نام یا اعلام نتایج آزمون ام اچ ال ای سال جاری دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون ام اچ ال ای به چه صورتی انجام می شود؟

✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، ثبت نام آزمون ام اچ ال ای بصورت اینترنتی انجام می شود.



 

2- ✔️ برای ثبت نام آزمون MHLE باید به چه سایتی مراجعه کرد؟

✔️ ثبت نام آزمون MHLE بصورت اینترنتی در سایت سنجش پزشکی انجام می شود که در این مقاله لینک ثبت نام و راهنمای نام نویسی این آزمون نیز ارائه شده است. 



 

3- ✔️ نتایج آزمون زبان MHLE در چه سایتی اعلام می شود؟

✔️  نتایج آزمون زبان MHLE در سامانه سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir اعلام می شود که جزئیات آن در مقاله نیز ارائه شده است.

منبع : سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون MHLE

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n2RR
نظرتان را بنویسید