سخنی در باب تجهیزات حرفه ای قالیشویی ها

سخنی در باب تجهیزات حرفه ای قالیشویی ها
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

خصوصیات بهترین قالیشویی در پرند
مجهز بودن به انواع دستگاه و تجهیزات شستشو
قالیشویی ها باید بتوانند انواع فرش و قالی را بشویند، چرا که ما انواع فرش و قالی دستباف و ماشینی و ابریشمی داریم، و شستن هر یک شیوه خاص خود را می طلبد و تجهیزات مربوط به شستشوی هر یک از این فرش ها با یکدیگر کاملا متفاوت است، پس یک قالیشویی حرفه‌ای باید همه این تجهیزات را دارا باشد.

استفاده از دستگاه های مخصوص شستشوی فرش در قالیشویی های پرند باعث افزایش عمر قالی ها و بهتر شسته شدن آن ها میگردد ، و در مقایسه با شستشوی سنتی باعث حفظ رنگ های اصلی قالی ها خواهد شد و مورد تایید تولید کنندگان فرش ها میباشد.

رفوگری
یک قالیشویی معتبر و حرفه‌ای باید انواع تخصص‌ها را در زمینه فرش دارا باشد، مثلاً رفوگری توانایی است که باید به صورت کاملاً حرفه‌ای ارائه گردد چرا که با یک ترمیم حرفه‌ای فرش قدیمی شما تبدیل به یک فرش نو و بدون ایراد می گردد.

مرتبط بخوانید : قالیشویی در پردیس – تعمیر پکیج در پرند – قیمت آپارتمان در پرند

موگیری
بهترین قالیشویی در پرند امکان موگیری فرش‌ها را نیز دارا می باشد چراکه موگیری نیز یکی از امور بسیار تخصصی در زمینه قالیشویی می باشد.

استفاده از مواد با کیفیت
یک  قالیشویی معتبر حتماً باید از مواد بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده کند تا به تار و پود فرش آسیبی نرسد، این امر تنها در یک قالیشویی حرفه ای و با انصاف دیده می شود که کیفیت را فدای استفاده منفعت بالا در استفاده از مواد بی کیفیت نمیکند.

مجهز به دستگاه مبل شویی باشد
یک قالیشویی حرفه ای باید مجهز به دستگاه ها و تجهیزات شستشوی مبل باشد، چرا که امروزه با گران شدن مبلمان همانند فرش ها، اکثرا تمایل به شستشوی مبلمان منزل خود دارند تا این که بخواهند مبلمان خود را به دلیل چرک مرد شدن پارچه های مبل تعویض کنند.

تفاوت شستن قالی در خانه و قالیشویی در پرند
بعضا افراد از اینکه قالی های خود را به قالیشویی در پرند بسپارند دچار تردید هستند ، بعضی ها می گویند که در مورد نحوه شستن فرش ها در قالیشویی ها شایعاتی شنیده اند و بر همین اساس شستشوی فرش به صورت سنتی در خانه ها را ترجیح می دهند.

خوب برای اکثر شهرنشینان که امکان شستشوی قالی در منزل وجود ندارد جواب این سوال واضح است، اما برای کسانی که حیاط بزرگی دارند یا می توانند روی پشت بام قالی خود را بشوند انتخاب بین قالیشویی یا شستشوی قالی در منزل و انتخاب دشوار خواهد بود،  علت امر این است که کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند قالی های خود را در منزل بشویند از این که این کار ممکن است که آسیب های جبران ناپذیری به قالی یا فرش آنها بزنند بی‌خبرند

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EJj0
نظرتان را بنویسید