تامین قطعات لیفتراک

تامین قطعات لیفتراک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
آذران پیشرو صنعت

طول عمر یک لیفتراک با سرویس و نگهداری آن تعیین می شود. هر لیفتراک باید با دقت به طور منظم نگهداری شود، که یکی از اصول  اصلی نگهداری لیفتراک جایگزین کردن قطعات لیفتراک اورجینال می باشد . هر قطعه در زمانی خاص نیاز به تعویض دارد در صورتی که قطعه معیوب دیر تعویض شود و یا از قطعه مرغوب استفاده نشود سایر قطعات لیفتراک نیز دچار آسیب می شوند .

تامین قطعات یدکی اصلی و با کیفیت از موارد موثر در عملکرد صحیح و کاهش خرابی ها و تعمیرات مکرر ماشین آلات از جمله لیفتراک می باشد ، با توجه به وضعیت نامناسب بازار قطعات یدکی و وجود انواع اجناس تقلبی و بی کیفیت، نیاز به تامین قطعات از منابع مطمئن و کنترل کیفی و تایید فنی قطعات بیش از پیش احساس می شود.

تامین و عرضه دقیق قطعات لیفتراک از برندها و مارک های مختلف نیازمند کار تخصصی و صرف وقت جهت مطالعه مشخصات و پارامترهای قطعات می باشد تا قبل از خرید قطعه و نصب برروی دستگاه از کارکرد آن اطمینان حاصل نمود. 

شرکت آذران پیشرو صنعت با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینۀ واردات،فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز ، در زمینه تأمین قطعات انواع لیفتراک ، لوازم یدکی و قطعات اورجینال درخواستی مشتریان خود را که عمدتا کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند، سریع ،صحیح و بموقع تحویل آنها داده  و در این راستا توانسته است نظر مشتریان خود را تامین کند.

دپارتمان تامین و فروش قطعات لیفتراک این شرکت به منظور کسب رضایت مشتریان خود اقدامات زیر را در اولویت کار خود قرار داده است:

  •  تامین نیاز و پشتیبانی کامل از مشتریان خود در کوتاهترین زمان ممکن
  •  تامین و تحویل سریع لوازم یدکی لیفتراک مورد نیاز مشتریان از کشورهای اروپایی و آسیایی با انواع پست بین الملل، در کمترین زمان ممکن
  •  تامین و توزیع قطعات لیفتراک اصلی و با کیفیت
  •  ارائه قیمت های رقابتی لوازم یدکی لیفتراک
  •  تضمین کلیه قطعات یدکی لیفتراک ارائه شده
  •  ارسال لوازم یدکی لیفتراک در اقصی نقاط کشور در کمتر از 48 ساعت

در این راستا این شرکت قطعات و لوازم یدکی لیفتراک های زیر را در برنامه کاری خود دارد :

خواهشمند است جهت درخواست خرید قطعات و لوازم یدکی لیفتراک به سایت www.Azaranps.ir مراجعه نموده و یا  جهت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش آذران پیشرو صنعت با شماره های مندرج در سایت در ارتباط باشید

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WN84
نظرتان را بنویسید