سایت شرکت کار و تامین | karotamin.ir

سایت شرکت کار و تامین | karotamin.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

شرکت کار و تامین از واحد های فرعی سازمان تامین اجتماعی می باشد. در این مقاله به بررسی سایت شرکت کار و تامین karotamin.ir پرداخته ایم. برای یافتن پاسخ سوالاتی مانند، شرکت کار و تامین چیست؟ آدرس سایت شرکت کار و تامین چیست؟ خدمات شرکت کار و تامین چیست؟ نحوه ورود به سایت شرکت کار و تامین چگونه است؟ و ...؛ با مشاور گروپ در این مقاله همراه باشید.

شرکت کار و تامین

معرفی شرکت کار و تامین

شرکت کار و تامین، تامین کننده نیروی انسانی واحدهای تابعه سازمان تامین اجتماعی، کلیه مراکز بهداشتی و درمانی و سایر سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی در کلیه سطوح رده های شغلی به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات با کیفیت در بخش های مختلف خدماتی و پشتیبانی با تکیه بر سرمایه های انسانی متخصص و متعهد خود و همچنین بهره گیری از روشهای نوین علمی در جهت توسعه کمی و کیفی خدمات، همواره در صدد ارائه بهترین خدمات و کسب حداکثری رضایت مشتریان خود می باشد.

سایت شرکت کار و تامین به نشانی karotamin.ir می باشد.

خدمات ارئه شده توسط شرکت کار و تامین به شرح زیر است:

  1. عملیات خدمات عمومی، اداری، مالی، تدارکاتی، نظافتی، باغبانی و نگهداری فضای سبز، انبارداری، بازرگانی و سایر عملیات اصلی، پشتیبانی و جانبی مراکز بهداشتی و درمانی ادارات، موسسات و شرکتها، واحدهای سازمان تامین اجتماعی و سایر ادارات، موسسات و نهادها و اشخاص حقوقی.
  2. تامین نیروی انسانی ماهر، نیمه ماهر و ساده در سطح کلیه مشاغل پشتیبانی و اصلی مراکز بهداشتی و درمانی، ادارات، موسسات، شرکتها، هتلها، فرودگاهها، پایانه ها، اقامتگاهها، کارخانجات صنعتی و دیگر واحدهای خدماتی و تولیدی سازمان تامین اجتماعی و سایر ادارات، موسسات نهادها و اشخاص حقوقی .
  3. طراحی سیستم سازمان دهی و خدمات مدیریتی، حفظ و نگهداری واحدها .
  4. جذب افراد مستمری بگیر بیمه بیکاری و تامین کادر متخصص مورد نیاز و برگزاری دوره ها و کلاسهای آموزشی جهت ارتقاء دانش و کارایی فنی کارکنان برای ارائه خدمات با کیفیت مطلوب .
  5. تاسیس و انحلال و مشارکت در موسسات خدماتی که با موضوع فعالیت شرکت مرتبط باشد .
  6. عقد قراردادهای پیمان مدیریت و نظارت در زمینه کلیه امور خدمات عمومی، اداری و مالی و پشتیبانی با سازمان تامین اجتماعی و شرکتها و موسسات تابعه و تحت پوشش و سایر ادارات، موسسات، نهادهاو اشخاص حقوقی.
  7. ارائه خدمات مشاوره ای و اجرایی در زمینه امور خدماتی و اداری و پشتیبانی و بهره برداری از امکانات سایر اشخاص حقوقی و حقیقی در ارتباط با موضوع فعالیتهای شرکت.
  8. خرید و فروش و بطور کلی عملیات و معاملات مالی و تجاری داخلی و خارجی که بطور مستقیم یا غیر مستقیم با تمام یا هر یک از موضوعات مشروحه فوق مرتبط باشد.

در ادامه به بررسی سایت شرکت کار و تامین karotamin.ir می پردازیم.

بیشتر بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

سایت شرکت کار و تامین

این شرکت، همواره با تمرکز بر اصل مشتری مداری، تلاش مجدانه جهت ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایتمندی حداکثری در تمامی حوزه های خدمات قابل ارائه و توسعه مستمر در کلیه زمینه های کسب و کار در راستای تامین منافع شرکت و مشتریان می باشد.

سایت شرکت کار و تامین karotamin.ir به منظور خدمات رسانی بهتر این سازمان راه اندازی شده است و در آن امکانی فراهم آمده تا کار کنان شرکت کار و تامین بتوانند وارد پرتان کاربری خود شوند. که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

کار شناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا تمامی سوالات شما را در زمینه سایت شرکت کار و تامین، karotamin.ir ، استخدام شرکت کار و تامین، آدرس شرکت کار و تامین و... اسخگو باشند. کافی است با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: استخدام شرکت کار و تامین

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/zRmO
نظرتان را بنویسید