مزایای بوتاکس مو

مزایای بوتاکس مو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

بوتاکس مو چیست ؟
بوتاکس مو یک پروسه درمانی قوی می باشد که فیبر مو را با فیلرهایی که همانند کراتین است ، می پوشاند. به همین دلیل بعد از بوتاکس مو تمامی نقاط نازک و همینطور شکننده مو پر می شوند و ضمن اینکه نسبت به قبل حجیم تر می گردند ، مقاومتشان نیز بیشتر می شود.

این روش برای افرادی که موهایشان موخوره و یا حالت وز دارد ؛ روش مناسبی می باشد که می توانند به کمک آن موهای خود را احیا کنند تا درخشش و حجم سابق را به دست آورد.

بوتاکس مو از برندهای مختلفی در بازار موجود است اما از ویژگی های مشترک آن ها این است که همگی در ترکیب خود دارای برخی مواد اولیه شامل روغن خاویار ، ویتامین ها ، لیپید ، کلاژن و … هستند.

مرتبط بخوانید : بوتاکس مو در تهران _ فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس مو در تهران]

مزایای بوتاکس مو در کرج
از مزیت های بزرگ بوتاکس مو در کرج این است که این روش به عنوان روشی کاملا ارگانیک برای احیای موهای آسیب دیده شناخته شده است و حتی می تواند مانع ریزش مو در افراد مختلف شود. دلیل این موضوع این است که بوتاکس مو دارای مواد شیمیایی نیست و ترکیبات طبیعی آن حتی می تواند مشکلات پوستی را نیز از بین ببرد.

پس از انجام بوتاکس مو ، موها حالت صاف و ابریشمی پیدا می کنند و ریشه موها نیز با مواد مغذی تغذیه و آبرسانی می گردد. طی دریافت این خدمات همانند روش های دیگر همچون کراتینه ، موها آسیبی نمی بینند.

مرتبط بخوانید : بوتاکس مو در رشت _ فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس مو در رشت

بوتاکس مو برای انواع موها شامل موهای صاف ، موهای موجدار و فر و … مناسب می باشد و می تواند در احیا و صافی تمامی موها نفش موثری داشته باشد. امروزه که داشتن موهای سالم و خوش حالت ترند شده است ؛ هر کسی آرزو دارد موهای خود را در بهترین حالت تجربه کند. به طور کلی اگر در یکی از گروه های زیر قرار می گیرید ، بوتاکس مو برای شما مناسب می باشد :

در صورتی که موهای شما به شدت خشک می باشد.
در صورتی که در اثر استفاده از سشوار ، اتو مو و یا رنگ های پی در پی موهایتان آسیب دیده است.
اگر احساس می کنید موهایتان کدر و بد حالت شده است.
چنانچه موهایتان وز به نظر می رسد و احساس می کنید سرتان شوره دارد.
اگر در میان موهای خود ، موخوره مشاهده کرده اید.
و …
مرتبط بخوانید : بوتاکس ابرو در کرج – فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس ابرو در کرج

بوتاکس مو چقدر ماندگاری دارد ؟
اثرگذاری بوتاکس مو معمولا چهار هفته پس از بوتاکس شروع می شود و تا شش هفته ماندگار است. البته رنگ کردن مداوم موها و یا استفاده روزانه از اتو مو می تواند ماندگاری بوتاکس مو را کاهش دهد.

آیا بوتاکس مو عوارض دارد ؟
بوتاکس مو عاری از هرگونه مواد شیمایی شدید می باشد و به عنوان یک درمان و نرم کننده عمیق مو است که موهای آسیب دیده طی آن درمان می شوند. بوتاکس مو معمولا عوارض جانبی به همراه ندارد اما برای اینکه این کار با بهترین نتیجه انجام شود، لازم است که به واسطه بهترین افراد صورت بگیرد. از مهم ترین ویژگی های بوتاکس مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جلسات بوتاکس مو تقریبا گران است و جزو درمان های حالت دهنده عمیق موی پرهزینه است.
پس از بوتاکس مو به روند مراقبتی طولانی نیاز است و افراد باید در برنامه روزی روزانه خود به گونه ای عمل کنند که کم ترین آسیب به موهای آن ها وارد شود.
درمان تمامی موها از طریق بوتاکس برای افراد مختلف نتیجه یکسانی ندارد و افراد وابسته به نوع موهای خود، ممکن است نتایج متفاوتی را بر روی موهایشان تجربه کنند.
بوتاکس هیچ گونه تاثیری بر روی بافت موها ندارد به این معنی که موهای مجعد و فر در اثر درمان بوتاکس صاف نمی شوند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nBXl
نظرتان را بنویسید