تاثیر سنگ ساختمانی در دکوراسیون

تاثیر سنگ ساختمانی در دکوراسیون
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
اتــــــــرس سنـــــــگ

تاثیر سنگ ساختمانی در دکوراسیون داخلی نه تنها تأثیر بصری فوق العاده ای ایجاد می کند،بلکه جلوه ای زیبا از بافت طبیعت در ساختمان خلق می کند. سنگ حس استحکام و اصالت به ساختمان می بخشد و فضای دلنشین و جذابی به وجود می آورد.  جالب تر آنکه هیچ گاه از مد نمی افتد. از آنجا که سنگ متریالی طبیعی است، پس دو سنگ یکسان وجود ندارد.  بنابراین تاثیر سنگ ساختمانی در دکوراسیون داخلی به ما اجازه میدهد تا برای طراحی و تزیین فضا قدرت مانور بیشتری داشته باشیم.

انواع سنگهای طبیعی مانند: تراورتن، چینی، سنگ مرمر و مرمریت ، ترااونیکس ،کوارتزیت و گرانیت به طور گسترده ای در طراحی داخلی و بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند که نتیجه ای فوق العاده زیبا و منحصربفرد ایجاد می کند.

از جمله مکان هایی که می توان تاثیر سنگ ساختمانی در دکوراسیون را در آن دید: اتاق نشیمن، آشپزخانه، کانتر، صفحه روی کابینت ها، اتاق خواب ها، شومینه، ورودی ساختمان، زیرپله ها، پله دیوارهای پله، تراس و پاسیو، سرویس های بهداشتی، تی وی روم و … . همچنین در نمای ساختمان، محوطه سازی ها، پارکینگ، ساخت مجسمه و تندیس های زیبا، آبنما ها در کنارفضای سرسبز محیط، می تواند نمای فوق العاده زیبا و با طراوتی ایجاد نماید. در حقیقت می توان از سنگ به عنوان پوششی طبیعی، در طرح و رنگ گوناگون در فضای داخل و خارج ساختمان نام برد. 

سنگ طبیعی

استفاده از سنگ طبیعی در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌ها، یک تاریخچه‌ی طولانی از تجربه و نیاز انسان به استفاده از این جنس صلب و پایدار را نشان می‌دهد. در طول زمان، سنگ‌ها همچنان مورد استخراج، بهره‌برداری و استفاده برای طراحی‌های متنوع و با کیفیت قرار می‌گیرند. استفاده از سنگ طبیعی، علاوه بر ظاهر زیبا، بسیاری از مزایایی را به ارمغان می‌آورد که شامل موارد زیر می‌شود:

- دارای دوام و عمر طولانی است.
- به ارزش و جذابیت ملک افزوده می‌کند.
- طرح و شکل های منحصر به فرد برای استفاده در دکوراسیون فراهم می‌کند.
- مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف را داراست.
- همواره به روز و مد روز نمی‌شود.
- بافت طبیعی و طرح‌های متنوع را ارائه می‌دهد.
- انتخابات فراوانی در طرح و رنگ برای هر سلیقه‌ای وجود دارد.
- کمک به حفظ خنکای فضا می‌کند.
- بازدارنده از تجمع گرد و غبار و موی حیوانات است.

از این رو، استفاده از سنگ طبیعی در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌ها، نه‌تنها زیبایی و ظاهری شکیل را به فضا می‌بخشد، بلکه به لطف ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود، به یک کار هنری به عنوان جزءی از ساختمان تبدیل می‌شود.

 

سنگ مصنوعی

سنگ‌های مصنوعی یا مهندسی شده، مصالحی متنوعی هستند که توسط برندهای مختلف در سراسر جهان تولید می‌شوند. هر برند با استفاده از مواد و روش‌های متفاوت، سعی در تولید این نوع سنگ‌ها دارد. یکی از بهترین نمونه‌های سنگ مصنوعی، سنگ کوارتز است که تمام ویژگی‌های یک سنگ با کیفیت را دارا می‌باشد. اما قیمت آن بسیار بالا است و علاوه بر این، در کشور ما واردات آن صورت نمی‌گیرد؛ بنابراین دسترسی به آن محدود است. به طور کل، سنگ‌های مصنوعی سعی در شباهت باطبیعت را دارند، اما واقعیت آن است که هرگز قادر به رقابت با واقعیت و زیبایی بافت طبیعی سنگ نخواهند بود. در نهایت، شبیه یک تابلوی نقاشی باقی می‌مانند که علی‌رغم ظاهر سنگ، اصالت و حس سنگ طبیعی را القا نمی‌کنند.

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره طرح و استعلام قیمت سنگ ساختمانی از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید. 

شماره تماس: 09105551599

شماره تماس :09038071481

 

لینک مرجع https://www.atrassang.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oNjz
نظرتان را بنویسید