ویژگی های پچ پنل لگراند

ویژگی های  پچ پنل لگراند
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

فروش پچ پنل لگراند در فروشگاه پودسان چگونه می باشد؟ هرچه شبکه‌های کامپیوتری وسیع‌تر می‌شوند، نه تنها میزان فروش این تجهیزات، بلکه میزان فروش کلیه تجهیزات شبکه بیشتر می‌شود. این تجهیزات یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات شبکه است که برند معتبر و صاحب اسم و رسم لگراند تولید آن را بر عهده دارد. پچ پنل‌های ساخت این برند محبوب به دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فرد از معدود پچ پنل‌هایی هستند که ارزش خرید دارند.

فرقی نمی‌کند صاحب یک شبکه کوچک هستید یا یک شبکه گسترده با هزاران کاربر. آنچه حائز اهمیت است، این است که پچ پنل‌های ساخت لگراند می‌توانند نظم شبکه کامپیوتری شما را به طور چشمگیری افزایش دهند. بدین ترتیب کار عیب یابی را برایتان ساده‌تر می‌کنند.

 

پچ پنل لگراند | ارتباطات پودسان

 

 

پچ پنل لگراند و کاربردهای آن

اگر اهل شبکه باشید و با فوت و فن‌های این علم شیرین آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که مهیا ساختن بستری مناسب برای نظم‌دهی به کابل‌های وصل شده به تجهیزات انتهایی شبکه یکی از مهم‌ترین مباحث در راه اندازی و مدیریت شبکه‌های کامپیوتری است. منظور از تجهیزات انتهایی شبکه تجهیزاتی همچون روتر، سوئیچ و سرور است که سایر دستگاه‌ها به آن‌ها متصل می‌شوند.

اگر کابل کشی شبکه را به افراد غیر متخصص بسپارید، نتیجه بسیار وحشتناک‌تر از چیزی خواهد بود که تصور می‌کنید. هرچه شبکه گسترده‌تر، اوضاع نا به سامان‌تر. هزاران کابل رنگارنگی که از کامپیوترها و سایر دستگاه‌های موجود در شبکه شروع شده و راهی سوئیچ و سرور و روتر شده اند، بدون هیچ نظم خاصی در میان یکدیگر قرار گرفته و بیننده را سردرگم می‌کنند. حالا فکر کنید که یکی از این کابل‌ها ایراد پیدا کند. به نظرتان یک عیب یابی ساده چقدر از شما وقت خواهد گرفت؟! مسلما خیلی!

در کابل کشی‌های حرفه ای که توسط افراد متخصص و کاربلد انجام می‌شود، تجهیزاتی تحت عنوان پچ پنل به این بی نظمی‌ها پایان می‌دهند. این قطعات کاربردی که ظاهری مستطیل شکل داشته و از چندین پورت بهره مند هستند، پیش از سوئیچ و سرور قرار می‌گیرند. در واقع پچ پنل‌ها نقش یک واسطه را میان تجهیزات انتهایی و کامپیوترها و دستگاه‌های موجود در شبکه ایفا می‌کنند. یعنی کابل‌های منشعب از این دستگاه‌ها به پچ پنل وصل شده و سپس پچ پنل به تجهیزات انتهایی وصل می‌گردد.

از کیفیت مثال زدنی پچ پنل لگراند که بگذریم، نظم بی نظیر و مدیریت فوق العاده ای که این تجهیزات برای کابل‌های شبکه به ارمغان می آورند، اصلی‌ترین دلیل محبوبیت آن‌ها است. امروزه کمتر شبکه ای را می‌توانید بیابید که اثری از فروش تجهیزات شبکه لگراند همچون پچ پنل لگراند در آن پدیدار نباشد.

پچ پنل لگراند | ارتباطات پودسان

نکته

این نکته را مد نظر داشته باشید که استفاده از پچ پنل لگراند به هیچ عنوان اجباری نیست. اما اگر به نظم شبکه اهمیت می‌دهید و می‌خواهید در هزینه‌های ناشی از کابل کشی صرفه جویی کنید، حتما این دستگاه فوق العاده را با قیمتی ایده آل از شرکت ارتباطات شبکه پودسان خریداری کنید. پودسان؛ معتبرترین مرکز فروش پچ پنل لگراند است.

 

 

ویژگی‌ها و مزایای پچ پنل لگراند

  • با وجود پچ پنل لگراند توسعه شبکه بسیار سریع و ساده خواهد بود.
  • با وجود پچ پنل لگراند عیب یابی شبکه بسیار راحت و بی دردسر است.
  • هزینه راه اندازی شبکه با پچ پنل بسیار مقرون به صرفه‌تر از راه اندازی آن بدون این دستگاه کاربردی است.
  • حضور پچ پنل لگراند در شبکه تا حد زیادی از آسیب‌های ناشی از قطع و وصل می‌کاهد.
  • قیمت این محصول به شرط خرید از مراکز معتبر فروش پچ پنل لگراند همچون شرکت ارتباطات شبکه پودسان بسیار مقرون به صرفه و ایده آل است.
پچ پنل لگراند | ارتباطات شبکه پودسان

 

 

آشنایی با پچ پنل Loaded و Unloaded لگراند

تا بدین جا دریافتیم که پچ پنل لگراند قطعه ای مستطیل شکل و دارای 12، 24 یا 48 پورت است که به منظور جمع آوری و تمرکز کابل های منشعب از کامپیوترها و دستگاه‌های موجود در شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول توسط لگراند به دو شکل Loaded و Unloaded تولید می‌شود.

 

 

پچ پنل Loaded

پچ پنل لگراند نوع Loaded نوعی پچ پنل است که کیستون‌های آن به صورت پیش ساخته بر روی شاسی قرار گرفته اند و امکان جداسازی آن‌ها میسر نمی‌باشد.

 

 

پچ پنل Unloaded

پچ پنل لگراند نوع Unloaded پچ پنلی است که کیستون‌های آن به صورت جداگانه و به تعداد لازم بر روی شاسی تولید می‌شوند. در واقع این نوع پچ پنل یک ریل تو خالی فاقد کیستون است!

 

پچ پنل لگراند | ارتباطات شبکه پودسان

 

آشنایی با پچ پنل SFTP و UTP

اگر قصد خرید پچ پنل لگراند دارید، ضمن خرید از مراکز معتبر فروش پچ پنل لگراند همچون شرکت ارتباطات شبکه پوسان؛ به نوع این قیمت تجهیزات اکتیو شبکه دقت کنید. لگراند این دسته از تجهیزات را عمدتا در دو نوع اصلی SFTP و UTP تولید می‌نماید.

 

 

پچ پنل SFTP لگرند

این نوع پچ پنل لگراند از جنس آلومینیوم بوده و از شیلد و فویل‌های گوناگون تشکیل شده است. پچ پنل 24 پورت لگراند نمونه ای از کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین انواع پچ پنل SFTP است. این دسته از تجهیزات را غالبا به منظور دفع نویز در شبکه به کار می‌گیرند. جالب است بدانید که برای اتصال این پچ پنل‌ها نیازی به پیچ و مهره و لوازم جانبی ندارید.

 

 

پچ پنل UTP  لگراند

پچ پنل‌های UTP لگراند گزینه ای مناسب برای استفاده در شبکه‌های دارای نویز پایین هستند. مزایای بی نظیر این محصولات آن‌ها را به گزینه ای ایده آل برای استفاده در بانک‌ها، ادارات و موسسات گوناگون تبدیل نموده اند.

 

 

شرکت ارتباطات شبکه پودسان؛ معتبرترین و مطمئن ترین مرکز فروش پچ پنل لگراند و ماژول فیبر نوری سیسکو

اگر قصد دارید با خرید پچ پنل نظم را مهمان همیشگی شبکه کامپیوتری خود کنید، پیشنهاد خرید پچ پنل لگراند از شرکت ارتباطات شبکه پودسان را از جانب ما پذیرا باشید. شرکت ارتباطات شبکه پودسان؛ معتبرترین مرکز فروش پچ پنل لگراند! خریدی مقرون به صرفه و موفق را با ما تجربه کنید.

لینک مرجع https://poodsun.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DGpA
نظرتان را بنویسید