ثبت نام میان پایه در سیدا

ثبت نام میان پایه در سیدا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

به طور کلی پایه های دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازهم را به عنوان میان پایه های می شناسیم. در این مقاله قصد داریم طریقه ثبت نام میان پایه در سیدا را بررسی نماییم. برای کسب اطلاعات کافی در این خصوص و دریافت راهنمای تصویری ثبت نام، با مشاور گروپ همراه باشید.

سامانه سیدا چیست؟

سامانه سیدا را وزارت آموزش و پرورش برای انجام امور مربوط به دانش آموزان و معلمان راه اندازی کرده است.

سیدا سامانه یکپارچه سازی دانش آموزان. هم دانش آموزان برای دریافت اطلاعات از سامانه سناد و انجام امور مدرس به صورت اینترنتی کاربرد دارد کارنامه، نمرات و ارزشیابی‌های نوبت اول دانش‌آموزان مدارس عادی، بزرگسالان و استثنایی را صادر کند. و هم برای انجام فرآیند کاری مدیران و  معلمان استفاده می شود که اکثر کارها و فعالیت ها را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام دهند.

برای ثبت نا در مدرسه جدید یا ادامه تحصیل در مدرسه خودتان باید ابتدا در سامانه سیدا ثبت نام خود را انجام تا کار های مربوط به تحصیل مانند پیشرفت تحصیلی، دریافت کارنامه، ثبت نمرات، ارزشیابی و دیگر موارد را باید در این سامانه انجام داد.

در ادامه به بررسی نحوه ثبت نام در سیدا سیدا و همینطور طریقه ثبت نام میان پایه در سیدا،خواهیم پرداخت.

نحوه ورود به سامانه سیدا

نحوه ورود به سامانه سیدا ب شرح زیر خواهد بود.

  • برای ورود به سامانه سیدا ابتدا باید نشانی اینترنتی sida.medu.ir را جستجو کرده و وارد صفحه اصلی سیدا شوید. در این صفحه باید در قسمت نام کاربری یا کدملی خود را وارد کنید و در کادر پایین کلمه عبور خود را وارد کنید.

 

توجه :اگر برای اولین بار است که وارد می شوید باید کد پرسنلی خود را در قسمت کلمه عبور وارد کنید. در صورتی که استخدام رسمی آموزش و پرورش باشید کدپرسنلی دارید اگر نیروی مدرسه غیردولتی باشید باید کدملی خود را در کلمه عبور وارد کنید.

نحوه ورود به سامانه سیدا

به این ترتیب شما وارد صفحه اصلی سامانه سیدا خواهید شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل در ورد به سامانه سیدا و ثبت نام میان پایه در سیدا،کارشناسان ما در مشاور گروپ، آماده پاسخ گویی و کمک رسانی به شما هستند، کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: راهنمای سامانه سیدا

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qGxk
نظرتان را بنویسید