هزینه نام نویسی بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

هزینه نام نویسی بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۰ اولین مرحله در آغاز فرآیند ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری می باشد. میزان هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن سال 1400 به مبلغ 54 هزار تومان می باشد.

 

 

ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰ دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن برگزار می شود و داوطلبان برای انجام ثبت نام خود لازم است پس از دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و مطالعه دقیق جزئیات مندرج در آن نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. 

داوطلبانی که پس از بررسی لیست رشته های ارائه شده رشته محل و یا رشته محل های مورد علاقه خود را یافتند باید پیش از ثبت نام مدارک لازم برای ثبت نام را آماده نمایند. یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کارت اعتباری است که با خرید کارت اعتباری، هزینه ثبت نام را پرداخت می نمایید. 

داوطلبانی که با اطلاع از زمان و نحوه و مبلغ هزینه ثبت نام موفق به خرید کارت اعتباری بشوند مجاز به تکمیل ادامه مراحل ثبت نام هستند که در ادامه این مقاله زمان، نحوه و مبلغ پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 را ارائه داده ایم.

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400

معمولا هر ساله هزینه ثبت نام برای ورودی مهر ماه و بهمن ماه با هم یکسان بوده و به یک میزان تعیین شده است، لذا با استناد به این موضوع پیش بینی می شود که هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن سال ۱۴۰۰ نیز به همین مقدار باشد.

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای ورودی بهمن ماه سال 1400 معادل 54 هزار و 800 تومان می باشد. با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 از 14 آذر ماه آغاز شده و تا 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت. پرداخت هزینه سال جاری نیز در همان تاریخ انجام می شود.

 

 

پرداخت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن ۱۴۰۰ از 14 آذر ماه آغاز شده است.

 

لازم به ذکر است که به محض آغاز مهلت پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400 و یا مشخص شدن میزان دقیق هزینه ثبت نام این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری را دارند، برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

 

حتما بخوانید: ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری 1400

 

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400

میزان دقیق هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر ۱۴۰۰ و زمان پرداخت آن با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام شد. با توجه به اعلام شدن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 مهلت پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر ۱۴۰۰ به میزان 54800 تومان از 14 مرداد آغاز شده و تا 20 مرداد ادامه داشت. همچنین مهلت ثبت نام و پرداخت هزینه تا 15 شهریور ماه تمدید شد.

 

لازم به ذکر است که به محض آغاز مهلت پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۰ و یا مشخص شدن میزان دقیق هزینه ثبت نام این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری را دارند، لازم است تا از شرایط ثبت نام مطلع شوند. به همین منظور می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

 

حتما بخوانید: شرایط بت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

 

 

 

 

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 1400

با توجه به اینکه هر ساله ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه های سراسری به صورت اینترنتی بوده لذا داوطلبان باید پیش از ورود به صفحه ثبت نام، از طریق سایت سازمان سنجش کارت اعتباری ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1400 را از طریق درگاه های پرداخت الکترونیکی تهیه کنند.

 

مراحل پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

 

ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

 

انتخاب گزینه سراسری از منوی سمت راست صفحه

 

انتخاب گزینه "سامانه ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1400"

 

انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری

 

انتخاب عنوان کارت مورد نظر

 

تکمیل اطلاعات فردی خواسته شده

 

ورود به درگاه خرید الکترونیکی

 

تایید نهایی و دریافت شماره سریال

 

خاطر نشان می شود به محض آغاز مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 علاوه بر فعال شدن لینک پرداخت هزینه نام نویسی و انتخاب رشته بدون آزمون نیمسال دوم سال جاری در این مقاله، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نیاز است که داوطلبان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری، پیش از اقدام برای ثبت نام، مدارک خود را آماده کنند تا در زمان شروع ثبت نام بتوانند به راحتی مراحل را سپری کنند.

 

در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه ها 1400

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.

 

 

آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400

 

تاریخ 14 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

 

تاریخ 1 آذر 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 مرداد آغاز می شود و تا تاریخ 20 مرداد ادامه دارد.

 

تاریخ 15 مرداد 1400

داوطلبان می توانند تا تاریخ 30 مرداد ماه سال جاری با مراجعه به سایت سنجش برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری مهر 1400 اقدام کنند.

 

تاریخ 14 مرداد 1400

آن دسته از داوطلبانی که در کنکور امسال ثبت نام نکرده اند می توانند از ساعت 16 امروز مورخ 14 مرداد برای ثبت نام خود اقدام کنند.

 

تاریخ 12 مرداد 1400

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور تجربی ، انسانی و پیوست دانشگاه های سراسری از سوی سازمان سنجش منتشر شده است .

 

تاریخ 11 مرداد 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 مرداد آغاز می شود و تا تاریخ 20 مرداد ادامه دارد.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 1400 چقدر است؟

✔️ مبلغ قابل پرداخت برای شرکت در ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری نیمسال اول تحصیلی در زمان ثبت نام اعلام می شود که مبلغ دقیق ثبت نام در این مقاله گفته شده است.



 

2- ✔️ نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 برای ورودی مهر چگونه است؟

✔️ نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 برای ورودی مهر به صورت اینترنتی می باشد که مراحل پرداخت آن در این مقاله گفته شده است.



 

3- ✔️ آیا هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 اینترنتی پرداخت می شود؟

✔️ هزینه ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی سراسری نیمسال دوم اینترنتی پرداخت می شود که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه این مقاله را مطالعه کنید.

منبع : هزینه نام نویسی بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nvyp
نظرتان را بنویسید