هزینه نام نویسی بدون کنکور سراسری

هزینه نام نویسی بدون کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری باید توسط هر داوطلبی که قصد ثبت نام و شرکت در پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری سال 1400 را دارد، پرداخت شود. هزینه خرید کارت اعتباری و سریال ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن ۱۴۰۰ به میزان 54000 تومان می باشد.

 

 

در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری علاوه بر رشته های با آزمون، رشته های بدون آزمون نیز ارائه می شود که در سال های اخیر تعداد زیادی از دانشجویان در رشته محل های بدون آزمون مشغول به تحصیل شدند. رشته های بدون کنکور در آزمون سراسری در دوره های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، دانشگاه پیام نور، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد ارائه می شود.

علاقه مندان به تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و مشخص شدن هزینه ثبت نام باید در زمان تعیین شده برای پرداخت این هزینه و ثبت نام خود اقدام کنند. پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰ پیش از آغاز فرآیند ثبت نام اینترنتی و به منظور تهیه کارت اعتباری حاوی سریال ثبت نام انجام می شود.

با توجه به اهمیت پرداخت به موقع هزینه ثبت نام پذیرش سال جاری و خرید کارت اعتباری، در ادامه این مقاله علاوه بر میزان هزینه ثبت نام، زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری مهر و بهمن سال 1400 را ارائه داده ایم.

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن ۱۴۰۰

معمولا هر ساله هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن با هزینه ثبت نام ورودی مهر همان سال برابر بوده و تغییر نمی کند. با توجه به مجزا بودن ثبت نام ورودی مهر و بهمن دانشگاه های سراسری، سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای علاوه بر اعلام جزئیات ثبت نام هزینه دقیق ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری بهمن را اعلام می کند.

 

با توجه به عدم اطلاعیه ای که در خصوص پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سال 1400 منتشر شده است، هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۰ به میزان 54000 هزار تومان ( 800 تومان هزینه پیامک) می باشد.

 

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن ۱۴۰۰ به میزان 54000 تومان می باشد.

 

لازم به ذکر است که به محض مشخص شدن هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری نیمسال دوم 1400 علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطبان محترم پیش از اقدام به ثبت نام نیاز دارند که اطلاعات کافی در مورد ثبت نام را به دست آورند. برای این منظور می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند. 

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور سراسری

 

زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400

 

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن ۱۴۰۰ مانند سال های گذشته همزمان با آغاز مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری شروع شده و با اتمام مهلت ثبت نام به پایان خواهد رسید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400 و مهلت پرداخت هزینه از 14 آذر آغاز خواهد شد.

 

هم چنین با در نظر گرفتن روند دوره های قبل مخصوصا ثبت نام نیمسال دوم سال گذشته، ثبت نام پذیرش بدون آزمون سراسری ورودی بهمن سال 1400 این دانشگاه ها بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. داوطلبان موظف هستند هزینه تعیین شده را در سایت سازمان سنجش پرداخت کنند.

 

 

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن ۱۴۰۰ از 14 آذر به صورت اینترنتی آغاز شده است.

 

آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری را دارند، پیش از اقدام برای ثبت نام موظفند لیست رشته های بدون کنکور را مطالعه نمایند. به همین جهت می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند.

 

حتما بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری

 

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر ۱۴۰۰

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی وظیفه تعیین و اعلام جزئیات ثبت نام این پذیرش اعم از زمان و نحوه ثبت نام، شرایط پذیرش، مدارک مورد نیاز، هزینه ثبت نام و .... را بر عهده دارد.

 

با توجه به اطلاعیه ای که در خصوص پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مهر ۱۴۰۰منتشر شد، هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 به میزان 54800 تومان بود.

 

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400 به میزان 54800 تومان بود.

 

داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری را دارند، ابتدا نیاز است مدارک لازم را جمع آوری نمایند. برای اطلاع از جزئیات مدارک می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند. 

 

حتما بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری

 

زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400

 

لینک پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری هر ساله همزمان با مهلت نام نویسی این دانشگاه ها فعال خواهد بود. با توجه به اطلاعیه ای که در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال 1400 منتشر شد مهلت ثبت نام و پرداخت هزینه پذیرش سال ۱۴۰۰ نیز از 14 مرداد ماه آغاز شد و تا 20 مرداد که تا 15 شهریور تمدید شد ادامه داشت.

 

همچنین ثبت نام ورودی مهر بدون آزمون دانشگاه سراسری بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام شد. بنا بر این در این حالت داوطلبان موظف بودند پیش از آغاز ثبت نام ابتدا هزینه تعیین شده را در سایت سازمان سنجش پرداخت کرده و پس از تهیه کارت اعتباری ثبت نام وارد سامانه نام نویسی پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری ۱۴۰۰ شوند.

 

داوطلبان برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری، ابتدا باید دفترچه ثبت نام را به طور کامل مطالعه نمایند و از شرایط و ضوابط مندرج در آن مطلع شوند، سپس ثبت نام خود را انجام دهند.

 

در ادامه بخوانید: دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور سراسری

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه جزئیات هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری 1400 سوال یا ابهامی در خصوص میزان این هزینه و یا زمان ونحوه پرداخت آن دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا از آخرین اخبار پذیرش بدون ازمون سال ۱۴۰۰ مطلع شوید.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400

 

تاریخ 14 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

 

تاریخ 1 آذر 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 آذر آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ادامه دارد.

 

تاریخ 15 مرداد 1400

داوطلبان می توانند تا تاریخ 30 مرداد ماه سال جاری با مراجعه به سایت سنجش برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری مهر 1400 اقدام کنند.

 

تاریخ 14 مرداد 1400

آن دسته از داوطلبانی که در کنکور امسال ثبت نام نکرده اند می توانند از ساعت 16 امروز مورخ 14 مرداد برای ثبت نام خود اقدام کنند.

 

تاریخ 12 مرداد 1400

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور تجربی ، انسانی و پیوست دانشگاه های سراسری از سوی سازمان سنجش منتشر شده است .

 

تاریخ 11 مرداد 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 مرداد آغاز می شود و تا تاریخ 20 مرداد ادامه دارد.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری به چه میزان است؟

✔️ هزینه ثبت نام در هر دوره از پذیرش پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مشخص می شود، که به محض اعلام شدن هزینه در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری را چه زمانی باید پرداخت کرد؟

✔️ همانطور که در مقاله نیز اشاره شده، داوطلبان باید پیش از اقدام به نام نویسی و در زمان تعیین شده هزینه ثبت نام این دانشگاه ها را پرداخت کنند.



 

3- ✔️ هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از چه طریقی باید پرداخت شود؟

✔️ هزینه ثبت نام این دانشگاه ها از طریق سایت سازمان سنجش و بصورت الکترونیکی پرداخت می شود که در متن مقاله نیز توضیح داده شده است.

منبع : هزینه نام نویسی بدون کنکور سراسری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kpvv
نظرتان را بنویسید