شرایط تدریس در دانشگاه آزاد

شرایط تدریس در دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
شرایط تدریس در دانشگاه آزاد
دانشگاه آزاد اسلامی طی اطلاعیه ای از تمامی علاقمندان در صورت داشتن شرایط تدریس در دانشگاه آزاد برای داشتن همکاری به عنوان استاد نیرو جذب می کند.لذا داوطلبینی که قصد ثبت نام در مدرس دانشگاه آزاد را دارند ابتدا باید دفترچه ثبت نام را مطالعه نمایند و از تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام مطلع شوند و در صورت دارا بودن شرایط از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند.
دانشگاه آزاد اسلامی طی اطلاعیه ای از تمامی علاقمندان در صورت داشتن شرایط تدریس در دانشگاه آزاد برای داشتن همکاری به عنوان استاد نیرو جذب می کند. تمامی متقاضیان با در نظر داشتن شرایط جذب حق التدریس دانشگاه آزاد می توانند نسبت به انجام عملیات ثبت نام در سامانه اقدامات لازم را انجام دهند.

از طرف دیگر، افرادی که تا پیش از این به عنوان استاد حق التدریس در دانشگاه آزاد مشغول به فعالیت بودند با در نظر گرفتن شرایط استخدام استاد دانشگاه آزاد جهت اخذ مجوز تدریس در دانشگاه آزاد با درج اطلاعات درخواستی در سامانه درج سوابق تحقیقاتی و پژوهشی خود مدت همکاریشان را با دانشگاه آزاد تمدید کنند.


جهت دریافت مجوز تدریس و اطلاع از شرایط جذب حق التدریس دانشگاه آزاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل


شرایط تدریس در دانشگاه آزاد چه مواردی را شامل می شود؟
شرایط تدریس در دانشگاه آزاد در دو دسته شرایط اختصاصی و عمومی برای متقاضیان خلاصه می شود. مواردی بسیار مهم که در صورت عدم وجود فرد امکان ثبت نام جهت استخدام به عنوان یکی از اساتید دانشگاه آزاد را ندارد.
در ادامه این نوشته به ذکر شرایط تدریس در دانشگاه آزاد برای اعضاء هیأت علمی و همین طور برای افرادی که به صورت حق التدریس قرار است در این دانشگاه فعالیت داشته باشند برای شما می پردازیم.




شرایط تدریس در دانشگاه آزاد به عنوان عضو هیأت علمی
هر فرد مایل به بودن در جمع اعضاء هیأت دانشگاه آزاد باید پیش از دادن درخواست جهت تدریس از داشتن شرایط استخدام استاد دانشگاه آزاد از جانب خود اطمینان حاصل کند.
در اینجا به ذکر بخشی از شروط تدریس مرکز دانشگاهی آزاد با عناوین شرایط عمومی و اختصاصی برای شما می پردازیم.


شرایط استخدام استاد دانشگاه آزاد به عنوان عضو هیأت علمی (شرایط عمومی)
. نداشتن سابقه عضویت و فعالیت در انواع گروه های معاند و مخالف با جمهوری اسلامی ایران
. اطلاع از احکام شرعی و انجام واجبات اسلامی
. عمل به فرامین و گفته های رهبری و داشتن تعهد به اصل ولایت فقیه
. پرهیز از ورود خطوط ناسازگار و نامتعارف با فعالیت ها و پژوهش های علمی در دانشگاه
. باور و اعتقاد قلبی و اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران
. باور متقاضی استخدام به فناوری برتر
. متعهد به اخلاق حرفه ای و قوانین و مقررات صنفی
. متقاضیان آقا به هیچ وچه نباید مشکلی از جهت نظام وظیفه عمومی برای استخدام به عنوان عضو هیأت علمی داشته باشند.


پس از شناخت کامل و دقیق شرایط تدریس در دانشگاه آزاد نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنید.
شرایط استخدام استاد دانشگاه آزاد به عنوان عضو هیأت علمی (شرایط اختصاصی)
. از جمله شرایط تدریس در دانشگاه آزاد می توان به لزوم تحصیل فرد متقاضی در یکی از داشنگاه های داخلی و یا حتی خارجی معتبر اشاره کرد.
. چاپ شدن دستاوردهای علمی و پژوهشی داوطلب در مجلات علمی معتبر
. همخوانی رشته تحصیلی متقاضی در دو مقطع آخر تحصیل در دانشگاه ( به این معنی که اگر رشته مقطع کارشناسی وی مترجمی زبان بوده در مقطع ارشد هم باید در همین رشته تحصیل کرده باشد).
. تمامی داوطلبان باید نهایت دقت و توجه را در زمان ثبت نام به خرج دهند تا خدایی ناکرده اشتباهی در زمان درج اطلاعات درخواستی در سامانه صورت نگیرد. در غیراینصورت، از ارسال درخواست وی جلوگیری به عمل می آید.




شرایط جذب استاد حق التدریس دانشگاه آزاد
در این قسمت، شماری از شرایط جذب حق التدریس دانشگاه آزاد را خدمت شما دوستان داوطلب تدریس در این دانشگاه ذکر می کنیم. هر داوطلب خدمت به عنوان استاد حق التدریس دانشگاه آزاد لزوماً باید از این شرایط برخوردار باشد.
. همخوانی رشته تحصیلی دانشگاهی فرد در دو مقطع پایانی تحصیل (البته به جز فارغ التحصیلان رشته های گروه هنر، معارف اسلامی و علوم پزشکی)
. برخورداری از مدرک دکتری تخصصی برای تدریس دانشجویان دوره دکتری و ارشد برای آموزش و تدریس دانشجویان کارشناسی و همین طور کاردانی
. دارندگان گواهی نامه کارشناسی ارشد به هیچ وجه امکان تدریس در واحدهای جامع آزاد را ندارند.


. تبصره شماره 1:
دارندگان مدرک ارشد می توانند دروس کارگاهی مقطع کارشناسی و کاردانی و همین طور دروس عملی را با اخذ تدریس در دانشگاه آزاد از معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی تدریس کنند.


. تبصره شماره 2:
. فرد داوطلب باید تنها مدرک دکتری تخصصی و یا ارشد خود را در زمان آغاز همکاری ارائه دهد و به هیچ وجه ارائه صورتجلسه رساله دکتری و یا صورتجلسه دفاع از پایان نامه ارشد وی مورد قبول نیست.


دریافت مجوز تدریس در دانشگاه آزاد برای افراد استخدام شده
کلیه مدرسان حق التدریس دانشگاه آزاد و حتی اعضاء هیئت علمی لزوماً باید کد شناسه تدریس خود را جهت همکاری با دانشگاه اخذ نمایند.
براساس مفاد بخشنامه صادر شده مدرسان حق التدریس در ابتدا باید کد شناسه موقت تدریس خود را از طریق سامانه ساهم دریافت کنند و ظرف 24 ساعت بعد از صدور این کد شناسه با تکمیل فرم های ارائه شده در سامانه ساجد و بارگذاری مدارک درخواستی مجوز تدریس در دانشگاه آزاد و ارائه دروس و پرداخت حقوق را دریافت کنند.
در صورت عدم انجام این فرآیند کد فعالیت موقت غیرفعال می شود و دانشگاه از ادامه همکاری با فرد معذور است.


نحوه ثبت درخواست استاد حق التدریسی آزاد
هر داوطلب در صورت داشتن شرایط تدریس در دانشگاه آزاد می تواند با مراجعه به سایت شناخته شده ساجد مراحل ثبت نام خود را پیش ببرد.
در این سایت فرد باید فرم هایی را تکمیل کند، سوابق آموزشی خود و پژوهشی خود را وارد نماید و مدارک درخواستی را بارگذاری نماید.


برای انجام ثبت نام در سامانه و شرایط تدریس در دانشگاه آزاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط
شرایط تدریس در دانشگاه پیام نور 99- نحوه درخواست تدریس
استخدام مدرس دانشگاه سما
شرایط تدریس در دانشگاه فنی حرفه ای
استخدام مدرس دانشگاه پیام نور 99- شرایط و زمان
خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی های لازم در ارتباط با شرایط استخدام مدرس دانشگاه ازاد را ارائه دادیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : شرایط تدریس در دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0kyv
نظرتان را بنویسید