نحوه طراحی و چاپ سررسید اختصاصی

نحوه طراحی و چاپ سررسید اختصاصی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

هر ساله بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ، سررسید را به طور اختصاصی چاپ میکنند.

شرکت جوپنزا بیشتر از یک دهه میباشد که در این زمینه فعالیت دارد و بهترین و باکیفیت ترین سررسید های اختصاصی را به سفارش دهندگان تحویل میدهند.

سررسبد اختصاصی در میان مدیران کسب و کار محبوبیت ویژه ای دارد.

برخی سررسید اختصاصی را به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبان خود اهدا میکنند، و برخی دیگر هم به کارمندان و مدیران شرکت خود و شرکت ها بزرگ دیگر هدیه میدهند.

در واقع با این کار میخواهند صمیمیتی در بین مدیران شرکت های دیگر کارمندان خود برقرار کنند.

روش های چاپ سررسید اختصاصی

برای چاپ سررسید اختصاصی از چند روش استفاده میشود که در ادامه مقاله به بررسی این روش ها میپردازیم.

۱. روش اول طراحی و چاپ سررسید اختصاصی

در این روش لوگو و شماره تلفن شرکت سفارش دهنده بر روی جلد تولید سررسید از قبل تولید شده چاپ میشود. در این روش از چاپ سیلک، داغی و طلاکوب استفاده میشود.

۲. روش دوم چاپ اختصاصی سررسید

در روش دوم علاوه بر چاپ لوگو شرکت سفارش دهنده بر روی جلد سررسید، میتوان در تک تک برگه های داخلی سررسید، لوگو شرکت سفارش دهنده چاپ میشود.

و همین طور میتوان چند تا برگه تبلیغاتی از خدمات شرکت سفارش دهنده تهیه کرد و به سررسید از قبل تولید شده اضافه کرد.

سررسید اختصاصی 1400

۳. روش سوم چاپ اختصاصی سررسید

در روش سوم تمام قسمت های سررسید، مقدمه، صفحات تبلیغاتی، صفحات داخلی، برگه های پایانی سررسید و جلد سررسید، طبق سلیقه سفارش دهنده طراحی و چاپ میشود.

این روش برای کارهایی با تیراژ بالا صورت میگیرد و مناسب است. قیمت این روش از روش های قیمت بالاتر است.

به صورت کلی اگر میخواهید تاثیر مثبتی در کسب و کار خود داشته باشید، به شما پیشنهاد میکنیم که سررسید اختصاصی را با عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبان و یا کارمندان و مدیران خاص خود هدیه دهید.

جلد سررسید اختصاصی چگونه طراحی میشود

مهم ترین بخش در طراحی و تولید سررسید که برای همه ی تولیدکنندگان سررسید و خردیداران آن، مهم است، بخش طراحی جلد سررسید اختصاصی است.

سفارش دهنده سررسید میخواهد که جلد سررسید اختصاصی با سلیقه و نظر او طراحی شده باشد.

برای همین است که به آن جلد اختصاصی میگویند. همان طور که گفتیم، این روش برای سفارش هایی که تیراژ بالایی دارند استفاده میشود.

آیا سفارش سررسید به صورت اختصاصی مقرون به صرفه است

چون سررسید به صورت اختصاصی قیمت بالاتری دارد اگر در تیراژ های کم سفارش دهید برای شما مناسب و مقرون به صرفه نخواهد بود. اما در تیراژ های بالا اگر سفارش دهید بازدهی بالا و خوبی برای شرکت و کسب و کار شما خواهد داشت.

برای سررسید اختصاصی خود میتوانید از رنگ خاص شرکتی خود در صفحات آن استفاده کنید که شبیه به سررسید اختصاصی شما گونه ای یافت نشود.

مطمین باشید با ارائه سررسید اختصاصی که متفاوت تر از بقیه باشد، از دیگر رقبای خود پیشی خواهید گرفت و برای شما بازدهی بالایی خواهد داشت.

علاوه بر طراحی سررسید اختصاصی و ست مدیریتی اختصاصی، طراحی تقویم و سالنامه اختصاصی هم در شرکت جوپنزا به بهترین شکل و کیفیت، صورت میگیرد.

گروه حرفه ای جوپنزا، با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه طراحی و تولید سررسید اختصاصی، همواره در تلاش بوده است تا بهترین و با کیفیت ترین تولیدات را ارائه دهد.

پس به شما اطمینان میدهیم که سفارشات خود را با خیال راحت به مجموعه جوپنزا بسپارید.


 

 

لینک مرجع https://jopenza.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z1V5
نظرتان را بنویسید