بهترین هدایای مهندسی شامل چیست؟

بهترین هدایای مهندسی شامل چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

محصولات تبلیغاتی اقلام مارک دار با آرم، یا شعار شرکت هستند که در بازاریابی، فروش و تبلیغات استفاده می شوند.علاوه بر این، اقلام تبلیغاتی – همچنین به عنوان کالاهای تبلیغاتی  شناخته می‌شوند – معمولاً توسط شرکت‌ها بین مخاطبان، کارمندان و مشتریانشان در نمایشگاه‌های تجاری و هدایا توزیع می‌شوند.شرکت ها از اقلام تبلیغاتی برای ایجاد سر و صدا در مورد کسب و کار خود، آگاهی بیشتر مردم از محصولات و خدمات خود و به طور کلی افزایش دسترسی خود استفاده می کنند.به طور کلی، صنعت محصولات تبلیغاتی یک صنعت قدرتمند است که می تواند طیف گسترده ای از شرکت ها را برای افزایش شناخت برند و نزدیک شدن به مخاطبان خود بهره مند کند. به احتمال زیاد در حال حاضر یک محصول تبلیغاتی در دسترس شماست. هر رایگانی که انتخاب کرده اید و لوگوی شرکت روی آن چاپ شده باشد در واقع یک محصول تبلیغاتی است.چندین دهه است که کسب‌وکارها در سراسر جهان از تبلیغات برای بازاریابی موفق برند خود استفاده می‌کنند.هم دادن و هم دریافت اقلام تبلیغاتی احساس خوبی است. اولین باری که یک کسب و کار از محصولات تبلیغاتی استفاده می کند یک نقطه عطف هیجان انگیز است. یک نمایش واقعی و ملموس از برند که می توان آن را لمس کرد و نگه داشت.هدایا و ست های تبلیغاتی را با توجه به اینکه به چه اشخاص یا سازمان هایی هدیه می دهیم تنوع زیادی دارد، که ما در این مقاله قصد داریم به  هدایای مهندسی  تبلیغاتی بپرداریم.شما می توانید با توجه به بودجه خود و هدف تبلیغاتی خود اقلام مناسبی را برای هدایای مهندسی اختصاص دهید که هم کاربردی باشد و بتوان به صورت روزمره از آن استفاده کرد هم تبلیغ خوبی از برند شما باشد و لوگو برند شما با کیفیت بالا و بخوبی دیده شود.

 

به دنبال هدیه ای برای دوست یا همکار مهندس خود هستید؟

گاهی اوقات، گفتن آن آسان تر از انجام دادن است. پیدا کردن اقلام با کیفیت بالا برای هدایای مهندسی – افرادی که برای ساختن محصولات و فرآیندهای بسیار مهم به آنها تکیه می کنید – می تواند کاری دلهره آور باشد. مهندسان اغلب می توانند تحلیلگر، عمیقاً منطقی، سخت کوش و به احتمال زیاد هدیه دادن به آنها کمی سخت باشند.گرفتن هدایای مهندسی برای این حل‌کننده‌ها و سازندگان سطح بالا می‌تواند به اندازه کارهای روزمره آنها معمایی دشوار باشد

هارد دیسک شخصی سازی شده: یک هدیه تبلیغاتی عالی برای هدایای مهندسی است. با ارائه آخرین نسل هارد اکسترنال تبلیغاتی برای تشکر از وفاداری مشتریان، رضایت مشتریان خود را افزایش دهید. یک حرکت ساده که بدون شک در بین کارمندان شما هیجان انگیز خواهد بود. هارد اکسترنال سفارشی شده اجازه می دهد تا حجم زیادی از داده ها با هزینه کم ذخیره شود.

هدایای مهندسی - جوپنزا

ماگ

آیا می دانستید که منبع اصلی سوخت و انرژی روزانه یک مهندس قهوه (در تمام طول روز) است؟ در واقع، ما معتقدیم مدیر عامل ما، کیت، قهوه به جای خون در رگ هایش می گذرد. من مطمئن هستم که اکثر مهندسان دیگر می توانند ارتباط برقرار کنند. این گرمکن قهوه افزودنی عالی برای میز هر مهندس، و یکی از هدایای مهندسی خوب می باشد به خصوص در ماه های سرد زمستان است. قهوه تازه و گرم = مهندسان شاد. خوشبختی را هدیه کن!

 

قلم کاربردی 6 در 1

این خودکار ممکن است ابتدا شما را به عنوان یک خودکار معمولی تصور کند، اما قلم کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید. این خودکار نه تنها به عنوان خودکار معمولی شما کار می کند، بلکه به عنوان قلم تلفن/تبلت، خط کش، پایه تلفن، پیچ گوشتی و حتی در بازکن بطری نیز کار می کند. این باعث می شود آن را به یک هدیه مهندسی و هدایای تبلیغاتی الکترونیکی عالی برای میز یک مهندس تبدیل کنید. به محض پایان یافتن روز کاری، ابزاری مناسب برای باز کردن یک روز سرد پس از یک روز کاری طولانی است.

 

 

پازل بازی فکری سه بعدی

چیزی که هر مهندس باید حفظ کند خلاقیت، تیزبینی ذهنی و مهارت حل مسئله است.  ست بازی فکری  و ضد زنگ راهی عالی برای حفظ این 3 مهارت و یک هدیه مهندسی عالی است. تمرین این بازی های فکری سرگرم کننده است و همچنین به ارتقای مهارت های قوی حل مسئله، خلاقیت و وضوح ذهنی کمک می کند. نکته حرفه ای: گیرنده هدیه را با یک چالش زمانی به چالش بکشید و ببینید چه کسی می تواند معما را سریعتر حل کند … و حتی شاید پول شما را پس بگیرد!

 

تقویم دائمی

این تقویم اصلی جسورانه برای استفاده سال به سال طراحی شده است. دو توپ مغناطیسی را برای علامت گذاری تاریخ و ماه حرکت دهید. ساخته شده از پلاستیک تزریقی و آهنربا، می توان آن را روی دیوار نصب کرد یا روی دسکتاپ استفاده کرد. به مهندس مورد علاقه خود یک هدیه مهندسی واقعا منحصر به فرد بدهید.

 

 

ساعت معادلات ریاضی

روشی منحصر به فرد و خلاقانه برای پیگیری زمان! این ممکن است یک ساعت نمایشگر آنالوگ سنتی مانند افتابگیر جلوی ماشین باشد، اما گفتن زمان مطمئناً یک چالش خواهد بود. آن را حل کنید، و ممکن است معمای زمان را حل کنید! با تیک تاک ساعت، عقربه ها در اطراف صفحه حرکت می کنند و زمان روز را از طریق یک مسئله ریاضی متفاوت برای هر ساعت نشان می دهند.

مهندسان افراد قابل توجهی هستند که در ریاضیات و علوم عالی هستند و از کار با فناوری و ارائه راه حل لذت می برند. مهندسان در حرفه‌های مختلفی کار می‌کنند، از مهندسان مکانیک که هواپیما می‌سازند تا مهندسان عمران که پل‌ها را طراحی می‌کنند تا مهندسان هوافضا که سفینه‌های فضایی را در لبه‌های برتر فناوری طراحی می‌کنند.

 

 

گفتن آن همیشه آسان از انجام آن نیست. پیدا کردن مواد با کیفیت بالا برای هدایای مهندسی و جاکارتی تبلیغاتی مهندسان شما که مسئول ایجاد محصولات و فرآیندهای حیاتی هستند، ممکن است کاری دشوار باشد. کشف کمی بیشتر در مورد حوزه کاری آنها و چیزهایی که آنها را وادار می کند می تواند به شما در انتخاب موردی کمک کند که دقیقاً همان چیزی است که آنها می خواهند، چیزی که اغلب از آن استفاده می کنند، یا یک مورد یا فعالیتی که آنها را ساعت ها مشغول نگه می دارد. در واقع، شما انتخاب گسترده ای از گزینه های هدیه مهندسی  برای انتخاب دارید، از جمله هدایای مهندسی دیگر میتوان به این موارد نیز اشاره کرد: تی شرت، بازی فکری، کتاب،کوله پشتی لپ تاپ،پایه نگهدارنده گوشی،تخته وایت برد،فایل کشویی،ساعت رومیزی، ماشین حساب مهندسی،مجسمه،پیکسل و سایر محصولات جذاب با پیشنهاد بالا که به شما در ایجاد رابطه با مهندس محبوبتان کمک می کند.

 

لینک مرجع https://jopenza.net/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yZQz
نظرتان را بنویسید