بهترین وکیل در تهران

بهترین وکیل در تهران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
jobmag

 

وکالت در لغت به معنای واگذار کردن، تفویض، اعتماد و تکیه کردن است. اصطلاح وکالت در فـقه و حقوق، عقد جایزیست که بین طرفین وکیل و موکل، در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و هر یک از طرفین، در هر زمانی می‌توانند قرارداد وکالت را فسخ کنند. طبق ماده 663 قانون مدنی، "وکیل نمی‌تواند عملی را که از حدود وکالت او خارج است، انجام دهد" و بر این اساس در عقد وکالت برای وکیل منتخب اختیاراتی بیان شده و در آن ذکر می‌شود که وکیل در چه اموراتی اجازه وکالت از طرف موکل را دارد.

 

چگونه بهترین وکیل تهران را پیدا کنیم؟

صفت بهترین وکیل تهران ، به شخص حقیقی گفته می‌شود که پرونده‌های متعددی را در تمامی دعاوی تجربه کرده و اکثر آن‌ها، با نتیجه مطلوب و رضایت موکل خاتمه یافته‌اند. مهمترین شاخصه یک وکیل خوب این است که با آگاهی به کلیه قوانین جاریه کشور بتواند متبحرانه و حرفه‌ای وکالت کند. با توجه به کثرت وکلای دادگستری در کلان شهر تهران و متفاوت بودن معیارهای مردم برای گزینش وکیل، انتخاب یک وکیل در این شهرکار بسیار سخت و پیچیده‌ای است. اگر شما مشکل حقوقی دارید و ساکن تهرانید، مسلما به دنبال فردی هستید که بهترین وکیل تهران باشد تا از شما در روند پرونده دفاع کند، البته باید این نکته را در نظر بگیرید که وکیل منتخب‌تان تخصص لازم در موضوع پرونده شما را نیزداشته باشد و بتواند موکل را درست راهنمای کند و او را از مسیر خود دور نکند.

برخی از ویژگی‌های بهترین وکیل به این صورت است که باید با تسلط بر تمامی قوانین، بتواند دعاوی حقوقی و کیفری را بدرستی مدیریت کند. هر سال با تصمیم قانونگذار و بنا به شرایط جامعه، در برخی از قوانین تغییراتی اعمال و قوانین جدیدی وضع می‌شود، که وکیل پایه یک دادگستری متخصص بایستی با مطالعه قوانین و مقررات جدید، اطلاعات حقوقی خود را همواره به روز نگه دارد. البته وکیل بین المللی، علاوه بر تسلط به قواعد داخلی کشور، باید به اصول و قوانین حقوق بین‌الملل خارج از مرزها نیز واقف باشد.

وکیل باید اعتماد به نفس بالا و توانایی دفاع از موکل در جلسات دادگاه را داشته باشد و با فن بیان قوی و بدون استرس بتواند از حقوق موکل خود دفاع کند. همچنین با ضریب هوشی بالا استراتژیک دفاعی مختص هر پرونده را برگزیند. برجسته ‌ترین ویژگی یک وکیل خوب توانایی نوشتن لایحه تخصصی و تاثیرگذار برای ارائه به دادگاه است چرا که این لایحه تاثیر بسزایی در صدور رای قضات دارد. در کنار تمام این موارد، تجربه و رزومه کاری یک وکیل بیانگر سطح تخصص اوست چرا که وکلای با تجربه همیشه بهترین گزینه برای انتخاب می‌باشند.

بهترین وکیل تهران و دسترسی به آن موضوعی است که معمولاً افراد گرفتار در پرونده های دعاوی در جستجوی آن هستند. آنان سراسیمه و نگران بدنبال یافتن وکیل حقوقی یا وکیل کیفری برای حل مشکلات خود ممکن است به هر روشی متوسل شوند. برای رسیدن به این پرسش اولین کلمه یا عبارتی که در ذهن آنان نقش می بندد وکیل تهران است.

پر واضح است که علت این ذهنیت، بزرگ بودن شهر تهران و وجود انواع وکلا با حجم انبوهی از پرونده های قضایی است . این حجم از پرونده ها در این کلان شهر ، از برخی وکلای پر تلاش، یک وکیل خوب پایه یک دادگستری ساخته است. پس تلاش برای پیدا کردن یا جستجوی بهترین وکیل تهران نمی تواند چندان هم مسئله دور از انتظاری باشد.

بهترین وکیل در تهران – معمولاً اولین کلمه ای که به هنگام مواجه شدن با مشکلات حقوقی در ذهن افراد خطور می کند کلمه یا اصطلاح وکیل خوب است. وکیل خوب از این جهت در اینگونه موارد به ذهن خطور می کند که همه ما دوست داریم وقتی دچار گرفتاری و یا مشکلی می شویم فقط یکبار تلاش کنیم. نه اینکه بطور مرتب برای رفع مشکل خود افراد مختلف را تحربه نماییم.

بهترین وکیل در تهران و وکیل خوب

در مورد وکیل خوب در تهران هم این موضوع مصداق دارد. ما این موضوع را با حضور موکلین در دفترمان به دفعات شاهد بوده ایم. افرادی را دیده ایم که چند بار با وسواس بیش از حد وکیل انتخاب کرده اند . وکیل حقوقی یا وکیل کیفری تفاوتی نمی کند. اما نتوانسته اند به مقصود خود برسند.

منبع: وکالت دات کام

https://xn--mgbg1fo99b.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

لینک مرجع https://xn--mgbg1fo99b.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yGqE
مطلب قبلی
اتو بخار سیلتر
مطلب بعدی
پرده آشپزخانه
نظرتان را بنویسید