اتو بخار سیلتر

اتو بخار سیلتر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
jobmag

 

اتوکردن برای اکثر مردم یک کار بسیار طاقت‌فرسا و وقت‌گیر به حساب می‌آید؛ اما با ظهور فناوری‌های جدید، مثل اتو مخزن دار سیلتر، کار آسان شده است. با افزایش خرید لباس‌های شیک، تقاضای زیادی برای اتوهای کارآمد نیز وجود دارد که لباس‌های موردعلاقه شما را در عرض چند دقیقه به‌خوبی صاف و مرتب کنند. در ادامه به این سوال جواب می‌دهیم که چرا اتو بخار سیلتر، برای شما مفید است.

اتو بخار چگونه کار می‌کند؟

اتو بخار سیلتر برای ازبین‌بردن چین‌وچروک لباس، بسیار مفید است. همه ما می‌دانیم که اتو، انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می‌کند. در اتو بخار، برق از یک سیم‌پیچ مخصوص عبور داده می‌شود و تمام گرما را به صفحه اتو انتقال می‌دهد. وقتی اتو کاملاً داغ است، آب مخزن روی صفحه می‌ریزد تا بخار تولید شود. سپس این بخار به بیرون ریخته می‌شود و الیاف پارچه را نرم می‌کند.

چراغ LED در اتوی بخار نشان می‌دهد که اتو آماده کار است یا خیر. برای تنظیم گرما و مخزن آب از یک دکمه چرخان استفاده می‌شود. اکثر مدل‌های اتو بخار دارای یک ویژگی هستند که به شما امکان می‌دهد از آن برای بخارپاشی عمودی نیز استفاده کنید؛ بنابراین نیازی به خرید دو وسیله جداگانه ندارید. اتوی بخار در دو نوع «بدون مخزن» و «مخزن دار»، تولید می‌شود:

اتو بخار بدون مخزن: در این مدل، مخزن آب در بخشی از بدنه اتو طراحی شده است و از آن جدا نیست؛ بنابراین ریختن آب درون مخزن اتو، وزن آن را افزایش می‌دهد.

اتو بخار مخزن دار: برخی از اتوها مجهز به مخزن جداگانه هستند که این امر باعث می‌شود، علاوه بر فشار بخار بیشتر، میزان آب بیشتری را نگه‌داری کنند. در نتیجه، لباس‌های بیشتر باکیفیت بهتری، به شما تحویل داده می‌شود. مخزن از طریق یک سیم یا لوله پلاستیکی، به اتو وصل شده است . اتو بخار سیلتر ، یکی از بهترین نمونه‌ها در این زمینه به حساب می‌آید.

مزایای اتو بخار مخزن‌دار چیست؟

عملکرد حرفه‌ای: اتو بخار مخزن‌دار بهترین راه برای ایجاد زیبایی ظاهری در لباس شما است. قدرت بالای فشار بخار در این اتو باعث می‌شود چروک‌ها به خوبی صاف شوند. درواقع، بخار اتو، فیبرهای لباس شما را مرطوب و حالت‌پذیری آنها را راحت‌تر می‌کند. بخار در حفظ فیبرها برای مدت‌زمان طولانی موثر است. این باعث می‌شود که لباس‌های شما در طول روز صاف و ایستاده به نظر برسند. لازم به ذکر است که فشار بخار تولید شده در این اتوها ۶ برابر اتوی معمولی است.

زمان کارآمد: اتو بخار مخزن‌دار به حجم بالایی از بخار دسترسی دارد. فقط در عرض چند دقیقه، بخار آب لازم برای استفاده زیاد آماده است. بخار کافی باعث می‌شود حتی سرسخت‌ترین چین‌وچروک‌ها در کمترین زمان صاف شوند. این باعث می‌شود در وقت خود صرفه‌جویی کنید!

کنترل دما: هنگام اتوی پارچه‌های مختلف، نیاز دارید تا دمای اتو را کاهش یا افزایش دهید. اتوهای بخار مخزن‌دار قابلیت کنترل دما دارند و با تشخیص جنس پارچه، از سوختگی و برق‌افتادن روی لباس جلوگیری می کنند. 

سازگاری پارچه: هر پارچه‌ای الزامات مختلفی دارد. اتو بخار مخزن‌دار یک وسیله مفید است که برای انواع مختلف پارچه کاربرد دارد. این اتو، گزینه‌های گرمایشی را برای تمام لباس‌ها ارائه می‌دهد.

استفاده ایمن: درمقایسه با گزینه‌های دیگری که به نظارت دائمی نیاز دارند، اتوی بخار یک گزینه نسبتاً قابل‌اطمینان‌تر است. این اتوها مجهز به صفحه نسوز هستند و به شما اطمینان خاطر کافی را می‌دهند.

دوام: اتو بخار مخزن‌دار دوام بالایی دارد و به دلیل نگهداری آسان و استفاده کارآمد، به گزینه‌ای محبوب برای اکثر مردم تبدیل شده است.

اتوکشی به‌صورت عمودی: این قابلیت اتو بخار مخزن‌دار به شما کمک می‌کند تا پرده‌ها و لباس‌های آویزان را به‌صورت عمودی اتو کنید.

وزن سبک: جدابودن مخزن آب در اتوی بخار مخزن‌دار، باعث می‎شود تا وزن کمتری داشته باشد و استفاده از آن دست را آزار ندهد.

منبع : نخریس

https://nakhris.com/silter-steam-iron/

لینک مرجع https://nakhris.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XZ9m
نظرتان را بنویسید