شرایط ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور

شرایط ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
moshavergroup05

در این مقاله به شرایط ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور پرداخته ایم. برای آشنایی با این طرح و چگونگی و شرایط و زمان ثبت نام طرح دستاری مقاله مشاور گروپ را بخوانید.

ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور

امروزه خیلی از دانشجویانی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند شغل مناسب با رشته خود را نمی توانند پیدا کنند و یا اصلا وجود ندارد. بسیاری از افراد در شغل های غیر مرتبط با رشته تحصیلی خود کار می کنند و یا اصلا بیکار هستند.

عدم تناسب كافی بین برنامه های درسی رشته های تحصیلی موجود در دانشگاه ها با مهارت ها و توانایی های مورد نیاز بازار كار، مهمترین عامل موفق نبودن دانش آموختگان در كاریابی و اشتغال است؛ بخشی از تواناییها و مهارتهای دانشجویان باید در طول دوران تحصیل در دانشگاه ایجاد شود.

به تازگی پارک علم و فناوری برای دانشجویان دانشگاه پیام نور کارآموزی ایجاد کرده است. این طرح با عنوان طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور در راستای بهبود توانمندی دانشجویان، آموزش مهارتهای مرتبط با كارآفرینی، كار تیمی، دانش تجاری و پیشگامی را شامل میشود.

این طرح برای هدایت دو نهاد دانشگاه و پارك علم و فناوری در هر استان برنامه ریزی شده است. این طرح بر اساس هدایت هدفمند آموزه های دانشجویان در راستای استفاده كاربردی و كسب تجربه عملی جهت شكل گیری دانشگاه جامعه محور و كارآفرین و ایجاد انگیزه و حس امید در دانشجویان و با هدف تربیت نیروی متخصص، تنظیم و برنامه ریزی شده است.

برای اطلاع نحوه، زمان و شرایط ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور با ادامه مطلب مشاور گروپ همراه باشید.

طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور

زمان ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور که علاقه مند به ثبت نام در طرح دستیار فناوری هستند باید در زمان اعلام شده به سایت مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند. زمان ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور اول خرداد ماه 1401 آغاز میشود.

مهلت ثبت نام طرح دستیار فناوری 1401
 

دانشجویان که قصد ثبت نام در طرح فناوری 1401 را دارند بعد از اینکه شرایط ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور را مطالعه کردند زمان ثبت نام از اوایل خرداد آغاز می شود اگر در روز اول نتوانتستند ثبت نام کنند نگران نباشند تا روز 20 خرداد 1401 مهلت ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور برای دانشجویان وجود دارد.

مهلت ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور

سامانه ثبت نام طرح دستیار فناوری پیام نور
 

برای ثبت نام در طرح دستیار فناوری دانشجویان نیاز نیست به صورت حضوری در دانشگاه ثبت نام خود را انجام دهند. به صورت مجازی و الکترونیکی می توانند این کار رو انجام دهند. سامانه ثبت نام طرح دستیار فناوری پیام نور به نشانی www.parkintern.ir، می باشد از این طریق به دانشگاه های پارک های علم و فناوری استان ها معرفی می شوند.

نحوه ثبت نام طرح دستیار فناوری
 

نحوه ثبت نام طرح دستیار فناوری پیام نور به صورت اینترنتی در سامانه می باشد. بعد از این که شرایط ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور را داشتید. از طریق این سامانه ثبت نامی به پارک های علم و فناوری در هر استان معرفی خواهند شد.

نحوه ثبت نام دستیار فناوری به صورت زیر است:

ابتدا ادرس اینترنتی parkintern.ir را در مرورگر خود جستجو کنید و وارد صفحه اصلی شوید.

نحوه ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور

در صفحه اول توضیحاتی راجع به این طرح داده شده است. در پایین صفحه باید گزینه ثبت نام در سامانه را کلیک کنید.

نحوه ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور

در این صفحه باید فیلد های خواسته شده را تکمیل  کنید. و گزینه ثبت نام را بزنید.

نحوه ثبت نام طرح دستیار فناوری

وقتی ثبت نام خود را انجام دادید رمز عبور و نام کاربری را دریافت کردید. از صفحه اول در عکس بالا گزینه ورود را بزنید و با وارد کردن کلمه عبور و نام کاربری وارد سامانه می شوید.

در هنگام ورود به سامانه اگر رمز عبور خود را فراموش کردید گزینه فراموشی کلمه عبور در تصویر بالا را انتخاب کنید و رمز جدید دریافت کنید.

شرایط ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱
 

در این قسمت شرایط ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ را برای شما آورده ایم.

✅ دانشجویان مقاطع کارشناسی پس از پایان نیمسال ششم، کارشناسی ارشد پس از پایان نیمسال دوم و دکتری تخصصی پس از پایان نیمسال چهارم می‌توانند به مدت ۵۰ ساعت در هر ماه و در بازه زمانی ۶ ماه، در قالب کارآموزی در شرکت‌های دانش بنیان و فناور مورد تایید پارک‌های علم و فناوری حضور یابند.

✅ حضور تمامی دانشجویان و دانش آموختگان در دوره دستیار فناوری دانشگاه پیام نور ملزم به ارائه مجوز کتبی معاون آموزشی دانشکده یا استاد راهنما برای شرکت در طرح می باشد که باید در قالب فرم اجازه نامه ماه شرکت در دوره تهیه شود.

✅ تعداد واحد های قابل اخذ توسط دانشجویان در نیمسال شرکت در طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور، باید به نحوی انتخاب شود که خللی در واحد فناوری دانشجویان دانشگاه پیام نور ایجاد نکند.

✅ وظایف متقاضیان توسط واحد فناوری بر اساس تخصص متقاضی و در حوزه تخصصی مورد نیاز واحد فناوری تعیین شده و از قوانین دوره کارآموزی دانشجویان پیروی می کند.

مزایای این طرح از جمله حمایت مالی (کمک هزینه ۱۰ میلیون ریالی برای دانشجویان کارشناسی، بیست میلیون ریالی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و ۳۰ میلیون ریالی برای دانشجویان دکتری تخصصی به طور ماهانه) و همچنین دریافت گواهی پایان طرح بهره‌مند شوند.

نکته:تامین منابع مالی توسط پارک علم و فناوری از طریق صندوق پژوهش و فناوری استان صورت می گیرد.

تبصره ١: هر متقاضی صرفا مجاز به استفاده از دوره، یكبار در هر مقطع تحصیلی می باشد.
تبصره ٢: متقاضی موظف است حداكثر ١٠ روز پس از صدور مجوز شركت در دوره، مراحل ثبت نام خود را به انجام رساند و
مسئولیت عدم مراجعه به موقع به عهده متقاضی است. در این مورد ثبت نام مجددی در همان سال صورت نخواهد پذیرفت.

مدارک ثبت نام طرح دستیار فناوری پیام نور
 

دانشجویانی که شرایط ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور را دارند برای ثبت نام  مدارک لازم را داشته باشند تا بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند. مدارک ثبت نام طرح دستیار فناوری پیام نور ۱۴۰۱  به شرح زیر است:

  1. تصویر كارت ملی و كارت دانشجویی داوطلب
  2. تصویر فرم مجوز شركت در دوره(پیوست 2)
  3. رزومه حاوی اطلاعات سوابق آموزشی، پژوهشی، و اجرایی متقاضی به صورت فایلpdf
مدارک ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور

دانلود آیین نامه طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور

برای مطالعه و آشنایی با شرایط ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور و دانلود آیین نامه طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور روی لینک زیر بزیند.

دانلود آیین نامه دستیارفناوری

ما در این مقاله در باره شرایط ثبت نام طرح دستیار فناوری دانشگاه پیام نور توضیح دایم. اگر دراین باره سوالی دارید و یا در حین ثبت نام به مشکل خوردید می توانید با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4lBn
نظرتان را بنویسید