تاریخ اخذ مدرک دیپلم

تاریخ اخذ مدرک دیپلم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

تاریخ اخذ مدرک دیپلم، یکی از بندهای فرم ثبت نام کنکور سراسری در سال تحصیلی ۱۴۰۱ می باشد که تکمیل آن برای تمامی داوطلبان الزامی است. داوطلبانی که موفق به اخذ مدرک دیپلم خود شده اند، با مراجعه به مدرک یا گواهی دیپلم خود می توانند به درستی از تاریخ اخذ مدرک دیپلم 1401 مطلع شوند.

 

 

با فرا رسیدن زمان ثبت نام کنکور سراسری و فعال شدن لینک ثبت نام، علاقمندان به شرکت در این ماراتن سنگین اقدام به جمع آوری اطلاعات خود جهت تکمیل فرم ثبت نام می کنند. تاریخ اخذ مدرک دیپلم داوطلب یکی از اطلاعات اجباری است که داوطلبان فارغ التحصیل می بایست آن را در فرم ثبت نام خود به درستی وارد نمایند تا موجب ایجاد دردسر و حتی محرومیت از تحصیل وی نگردد.

سوالاتی از قبیل اینکه تاریخ اخذ مدرک دیپلم چیست و چه کاربردی دارد و از کجا قابل دریافت می باشد، از سری سوالاتی است که هر ساله ذهن بسیاری از داوطلبان را به خود مشغول می کند. در ادامه این مقاله به تمامی سوالات داوطلبان در این خصوص پاسخ داده شده است. با ما همراه باشید!

 

تاریخ اخذ مدرک دیپلم چیست

تاریخ اخذ مدرک دیپلم نشان دهنده زمان فارغ التحصیلی داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری می باشد. علاقمندان به ثبت نام کنکور سراسری 1401، به طور کلی به چهار دسته تقسیم بندی می شوند. دسته اول فارغ التحصیلان نظام قدیم 4 ساله، دسته دوم فارغ التحصیلان نظام ترمی واحدی - سالی واحدی (دیپلم و پیش دانشگاهی)، دسته سوم فارغ التحصیلان نظام جدید (6-3-3) و دسته چهارم دانش آموزانی که تا کنون فارغ التحصیل نشده و به عبارتی مدرک دیپلم خود را دریافت نکرده اند.

مطابق دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1401، داوطلبانی مجاز به شرکت در این آزمون هستند که یا فارغ التحصیل شده و یا مدرک دیپلم خود را تا 31 شهریور یا 30 بهمن دریافت کرده باشند. بنابراین دانش آموزانی که تصمیم به شرکت در کنکور 1401 را دارند، بدون نگرانی می توانند ثبت نام خود را انجام داده و تاریخ اخذ مدرک دیپلم خود را با توجه به وضعیت شان یکی از تاریخ های مشخص شده انتخاب نموده و در بند 13 فرم ثبت نام کنکور سراسری وارد نمایند.

توجه داشته باشید که سازمان سنجش به منظور رفاه حال این دسته از افراد، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی از قبیل تاریخ اخذ مدرک دیپلم را زمان دریافت کارت ورود به جلسه و حتی اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری فراهم می کند تا مشکلی در جهت ادامه تحصیل برای این داوطلبان پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: ویرایش اطلاعات کنکور سراسری

 

 

محل درج تاریخ اخذ مدرک دیپلم

فارغ التحصیلانی که تمایل به شرکت در کنکور سراسری 1401 دارند، بهتر است قبل از شروع ثبت نام کنکور خود اقدام به تکمیل تمامی اطلاعات و مدارک لازک جهت ثبت نام کنکور نمایند تا در حین ثبت نام با مشکلی مواجه نشوند. تاریخ اخذ مدرک دیپلم یکی از اطلاعات الزامی است که این دسته از داوطلبان می بایست آن را به درستی وارد نمایند. زیرا در صورت اشتباه وارد کردن تاریخ اخذ مدرک دیپلم و در صورت گذراندن دوره پیش دانشگاهی، تاریخ اخذ این مدرک ممکن است از ادامه تحصیل نیز محروم شوند.

این دسته از افراد با مراجعه به مدرک یا گواهی دیپلم خود می توانند از تاریخ اخذ مدرک دیپلم شان مطلع شده و آن را در بند مربوطه وارد نمایند. در ادامه برای دسترسی راحت تر به این تاریخ، نمونه ای مدرک دیپلم قرار داده شده و تاریخ اخذ مدرک دیپلم در آن مشخص شده است.

 

تاریخ اخذ مدرک دیپلم

 

کد سوابق تحصیلی، یکی دیگر از اطلاعاتی است که علاقمندان به شرکت در کنکور سراسری، می بایست آن را از طریق سایت دیپ کد دریافت نموده و در فرم ثبت نام وارد نمایند. برای اطلاع از نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می گردد.

بیشتر بخوانید: در یافت کد سوابق تحصیلی

 

 

 

 

 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما پیرامون ثبت نام کنکور سراسری 1401 و تاریخ اخذ مدرک دیپلم می باشند. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط بوده و تمامی سوالات خود در زمینه مذکور را از کارشناسان هیوا بپرسید. همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به کنکور ۱۴۰۱ مطلع گردید.

در ادامه بخوانید: دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی کنکور

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ داوطلبانی که تاریخ اخذ مدرک دیپلم آنان حداکثر 31 بهمن ماه 1401 می باشد، مجاز به ثبت نام هستند؟

✔️ بله، همانطور که در متن مقاله گفته شده است، این داوطلبان اجازه ثبت نام در کنکور 1401 را دارند.



 

2- ✔️ تاریخ اخذ مدرک دیپلم داوطلبان از کجا قابل دریافت می باشد؟

✔️ یکی از راه های مشاهده تاریخ اخذ مدرک دیپلم داوطلب، مراجعه به گواهی دیپلم فرد می باشد البته راه های دیگری نیز در متن مقاله گفته شده است.



 

3- ✔️ دانش آموزانی که مدرک دیپلم خود را دریافت نکرده اند، مجاز به ثبت نام در کنکور سراسری 1401 می باشند؟

✔️ همانطور که در متن مقاله گفته شده است، دانش آموزانی که تا 31 شهریور یا 30 بهمن موفق به دریافت مدرک دیپلم خود می شوند، مجاز به ثبت نا در کنکور سراسری هستند.

منبع : تاریخ اخذ مدرک دیپلم

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/p4Q2
نظرتان را بنویسید