مقایسه سرم بافه و بافه کوپر اوردینری

مقایسه سرم بافه و بافه کوپر اوردینری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیلیوم رز

سرم های "Buffet" و "Buffet Copper Peptides" توسط شرکت Deciem تولید می‌شوند و به عنوان محصولات مراقبت از پوست معرفی شده‌اند. در زیر، توضیح مختصری درباره تفاوت‌های اصلی بین این دو محصول می دهیم:            

سرم های اوردینری

سرم بافت اوردینری

سرم بافت اوردینری یک سرم همه جانبه است که به بهبود سلامت کلی پوست کمک می کند.  سرم Buffet یک سرم حاوی مجموعه ای از پپتیدهای مختلف است که برای بهبود ظاهر علائم پیری مانند چین و چروک‌ها، الاستیسیته پوست و هیدراسیون استفاده می‌شود. همچنین، حاوی عوامل مرطوب کننده، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها است.

سرم بافه اوردينري

ترکیبات سرم بافت اوردینری

6 کمپلکس پپتیدی که به کاهش ظاهر خطوط ظریف و چین های پویا صورت کمک می کند.
11 اسید آمینه دوستدار پوست که به تحریک تولید کلاژن کمک می کنند.
چندین وزن مولکولی اسید هیالورونیک برای ایجاد یک فرمول بی وزن و مبتنی بر آب که به آب متصل می شود تا پوست را حجیم کند.
وگان، بدون گلوتن، بدون سیلیکون، بدون الکل و بدون ظلم علیه حیوانات
هر نوع پوستی می تواند از این سرم استفاده کند.
فرمول برای انواع پوست های چرب/ترکیب غیر کومدون زا است (منافذ پوست را مسدود نمی کند) و اگرچه به طور خاص برای پوست های حساس فرموله نشده است، اما برای پوست های کم آب عالی است.

نحوه استفاده از سرم بافه اوردینری

چند قطره از این سرم را صبح و شب بعد از پاکسازی و سایر سرم های فعال (مانند ویتامین C یا ویتامین A) و قبل از روغن و مرطوب کننده استفاده کنید.

 

عملکرد سرم بافت اورینری اصل
سرم Buffet برای تقویت ظاهر عمومی پوست و بهبود نشانه‌های پیری استفاده می‌شود. با تأمین رطوبت، افزایش الاستیسیته پوست و بهبود محافظت از پوست، می‌تواند به حفظ جوانی و سلامت پوست کمک کند.

 

سرم بافت کوپر اوردینری

سرم اوردینری آبی
سرم بافه کوپر اوردینری

سرم بافت اوردینری + پپتید مس 1% همان فواید آبرسانی شدید و ضد پیری سرم بافت اصلی را ارائه می دهد، اما با افزودن پپتیدهای مس بیشتر. سرم Buffet Copper Peptides شامل مجموعه ای از پپتیدهای مختلف است، اما تفاوت اصلی آن در داشتن مس پپتیدها می‌باشد. مس پپتیدها از ترکیباتی به نام کوپر تری‌پپتیدها تشکیل شده‌اند و می‌توانند به بهبود آسیب پذیری پوست و ترمیم بافت پوست کمک کند.

ترکیبات سرم بافت کوپر اوردینری
پپتیدهای مس، ترکیبات آنتی اکسیدانی ضدالتهابی و ترمیم کننده پوست که می توانند تولید کلاژن و الاستین را برای افزایش استحکام و صافی پوست و کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک افزایش دهند.
دارای همان 11 آمینو اسید دوستدار پوست به در سرم بافت اصلی وجود دارد.
همان وزن های چند مولکولی اسید هیالورونیک.
یک مجموعه پروبیوتیک (Lactococcus Ferment Lysate) که به حفظ تعادل طبیعی سد پوست شما کمک می کند.
وگان، بدون گلوتن، بدون سیلیکون، بدون الکل، فاقد ظلم علیه حیوانات

 

نحوه استفاده از سرم بافت کوپر اوردینری

مانند سرم بافت اصلی، چند قطره صبح و شب بعد از پاک کننده و سایر سرم های فعال (مانند ویتامین C یا ویتامین A) و قبل از روغن ها و مرطوب کننده ها استفاده شود.

 

عملکرد سرم Buffet Copper Peptides
این سرم علاوه بر ارائه مزایای مرتبط با پپتیدهای مختلف، قدرت ترمیم بافت را به دست می‌ آورد. با تحریک و ساخت کلاژن، الاستین و آنتی‌اکسیدان‌ها، می‌تواند فرآیند ترمیم پوست را بهبود بخشد و ترمیم بافت را تسهیل کند. همچنین، حاوی مس است که به عنوان عامل ضد التهاب و آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند و می‌تواند به حفظ سلامت پوست کمک کند. با تحریک تولید کلاژن و الاستین، می‌تواند پوست را محکم تر و برجسته تر کند و علائم پیری را کاهش دهد. همچنین، این سرم می‌تواند در فرآیند ترمیم زخم‌ها و آسیب‌ های پوستی مفید باشد و بهبودی و بازسازی بافت پوست را ایجاد کند.

 

تفاوت ظاهری بین پپتیدهای بافت معمولی و مس 
سرم بافت مایعی شفاف و بی بو است، در حالی که پپتیدهای مس رنگ آبی و رایحه ای فلزی به محصول خود اضافه می کنند. رنگ آبی هنگام استفاده قابل توجه است، اما پس از جذب شدن در پوست ناپدید می شود.
 

لینک مرجع https://liliumrose.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BKOW
نظرتان را بنویسید