کمپرسور هوای فشار قوی چیست؟

کمپرسور هوای فشار قوی چیست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
کمپرسور نوری

به طور کلی، یک کمپرسور فشار قوی هوای فشرده بالاتر از 150 PSI را فراهم می کند که نقطه شروع فشار بالا است. علاوه بر این، کمپرسور هوای تنفسی با فشار بالا، هوای تنفسی مطابق با استانداردهای خلوص گاز تنفسی را فراهم می کند.

با توجه به این ویژگی های تولید، ویژگی های کمپرسور هوای تنفسی پرفشار به شرح زیر است:

کمپرسور پیستونی چند مرحله ای - به عنوان کمپرسور رفت و برگشتی یا کمپرسور با جابجایی مثبت نیز شناخته می شود که از پیستون هایی استفاده می کند که توسط میل لنگ هدایت می شوند تا گازها را در فشار بالا تحویل دهند. کمپرسورهای هوای پرفشار معمولاً کمپرسورهای هوای سه یا چهار مرحله‌ای هستند که مجهز به سیلندرهای سه یا چهار پیستونی هستند که هوای فشرده بین 200 تا 300 بار را تحویل می‌دهند.

سیستم خنک کننده و تراکم بین مرحله ای - برای بهبود کارایی تراکم، باید یک خنک کننده و سیستم تراکم بین مرحله ای وجود داشته باشد تا هوای فشرده قبلی را خنک کند و بخار آب متراکم شده را حذف کند.

سیستم فیلتراسیون یکپارچه - همانطور که قبلا ذکر کردیم، باید تضمین شود که هوای فشرده استاندارد هوای تنفسی را برآورده می کند. این امر باعث می شود تا سیستم کامل فیلتر برای حذف ذرات و سایر آلاینده ها از هوا ضروری باشد.

جهت خرید انواع کمپرسور فشار قوی و کمپرسور اسکرو از کارخانه کمپرسور نوری کلیک کنید.

روانکاری روغن بدون روغن یا غیر سمی – برای اطمینان از ایمنی و خلوص هوای فشرده، این کمپرسور هوای فشار بالا باید بدون روغن یا بدون مواد افزودنی سمی روغن کاری شود.

کمپرسور هوای فشار قوی برای چه مواردی استفاده می شود؟

اگرچه محبوب ترین کاربرد کمپرسور هوای تنفسی با فشار بالا غواصی است.در واقع، طیف وسیعی از کاربردهای کمپرسور هوای فشار بالا، از جمله کاربردهای عمرانی و صنعتی، وجود دارد.به طور خاص از کمپرسور هوای فشار بالا برای موارد زیر استفاده می شود:غواصی- کمپرسور هوای تنفسی با فشار بالا بیشتر برای غواصی یا غواصی سطحی استفاده می شود. به همین دلیل به آن کمپرسور هوای غواصی یا کمپرسور هوای غواصی نیز می‌گویند. این کمپرسور هوای غواصی معمولاً با سیلندرهای ذخیره سازی بزرگ و یک پانل پرکننده برای سیلندرهای قابل حمل تنظیم می شود. هوای فشرده از پانل گاز از طریق ناف غواص به غواص می رسد.

ورزش پینت بال – این کمپرسور هوای اسکوبا را می توان به عنوان کمپرسور پینت بال نیز استفاده کرد. با این حال، برخلاف هوای تنفسی که برای غواصی استفاده می شود، نیازهای زیادی برای هوای مورد استفاده در پینت بال وجود ندارد.

صنعت پتروشیمی – در صنعت پتروشیمی، جابجایی مواد شیمیایی و پتروشیمی نیازمند محیط کاری تمیز و ایمن است. به عنوان یک عامل ضروری در این صنعت، هوای فشرده باید از خلوص بالایی برخوردار باشد تا ایمنی و کارایی کار تضمین شود. به همین دلیل، یک کمپرسور هوای تنفسی با فشار بالا مورد نیاز است.

کاربرد هوافضا در بخش هوافضا، کمپرسور هوای پرفشار به طور گسترده در عملیات های مختلف اعم از تزریق سوخت تا تکمیل فلز استفاده می شود. علاوه بر این، برای کنترل کیفیت در طول ساخت قطعات هواپیما نیز مورد نیاز است.با این حال، کمپرسورهای هوای معمولی ممکن است هوا را با روان کننده ها یا ذرات دیگر مخلوط کنند، که خطر آلودگی قابل توجهی برای صنعت است.

 کمپرسور هوای تنفسی فشار بالا ممکن است هوای فشرده خالص را ارائه دهد که ایمنی و کارایی را تضمین می کند.تست سفتی هوا – کمپرسور هوای پرفشار همچنین می‌تواند برای آزمایش نشت هوای خطوط لوله، شیرها و غیره استفاده شود. این تست پنوماتیک به هوای فشرده تمیز و بدون روغن نیاز دارد که توسط کمپرسور هوای فشار بالا تولید می‌شود. 

 چگونه کمپرسور هوای پرفشار را برای صنعت خود انتخاب کنید؟

برای انتخاب یک کمپرسور هوای پرفشار مناسب برای صنعت خود، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:اطمینان حاصل کنید که کمپرسور فشار قوی هوای مورد نیاز صنعت شما را برآورده می کند.کمپرسور هوای پرفشار می تواند هوای تنفسی را با کیفیت و خلوص بالا ارائه دهد که کلید ایمنی و کارایی صنعت شماست.تداوم عملیاتی کمپرسور هوای پرفشار به ویژه در عملیات غواصی یا صنایع پتروشیمی ضروری است.

در میان بسیاری از تامین کنندگان کمپرسور هوا، چرا کمپرسور نوری  را انتخاب کنید؟ زیرا کمپرسور هوای فشار قوی کمپرسور نوری  دارای مزایای زیر است:هوای تنفسی با استاندارد بالا – کمپرسور هوای فشار بالا کمپرسور نوری  هوای تنفسی را برای مطابقت با استاندارد هوای تنفس اروپایی EN12021 فراهم می‌کند، که در بسیاری از عملیات‌ها مانند غواصی و غیره ضروری است.سیستم فیلتراسیون یکپارچه - در بسیاری از عملیات، هر گونه آلاینده در هوای فشرده ممکن است آسیب زیادی ایجاد کند: برای مثال، آب موجود در هوا ممکن است سیلندر غواصی را خورده یا حتی تنظیم کننده های غواصی را منجمد کند. به همین دلیل، یک سیستم فیلتراسیون یکپارچه در کمپرسور هوای فشار بالا بسیار مهم است. 

کمپرسور هوای فشار قوی کمپرسور نوری  مجهز به سیستم فیلتراسیون کامل و یکپارچه در هر مرحله فشرده سازی است.روانکاری روغن بدون افزودنی سمی – کمپرسور روغن فشار قوی کمپرسور نوری  با روغن پخت و پز روغن کاری شده است که آن را 100٪ برای تنفس ایمن می کند.تداوم عملیات - کمپرسور روغن فشار بالا کمپرسور نوری  با ساختار فشرده و اجزای بادوام طراحی شده است که عملکرد بالا و تداوم عملیات را تضمین می کند.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lKjj
نظرتان را بنویسید