نصب کولر گازی

نصب کولر گازی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

نصب کولر گازی (Install the air conditioner) بعد از خرید کولر گازی اقدام بعدی که بسیار مهم و حائز اهمیت است، انتخاب یک نصاب خوب برای نصب کولر گازی است. امروزه با وجود شرکت‌های زیادی که بسیاری از آنها فاقد صلاحیت لازم برای فعالیت در این زمینه هستند، انتخاب نصاب اسپلیت بسیار سخت شده است.
یک نصاب کولر گازی حرفه‌ای باعث افزایش طول عمر کولر گازی شما خواهد شد.

https://www.tehranservic.com/air-conditioner/ac-install/
نصب و جابه جایی کولر گازی باید توسط فرد متخصص انجام گیرد؛ چرا که در تمامی مراحل نصب یونیت داخلی ، نصب یونیت خارجی ،انتخاب لوله مناسب جهت لوله کشی و ….بروز کوچکترین اشتباه باعث ایجاد صدمات بسیاری در سیستم تهویه مطبوع شما عزیزان خواهد شد.
تهران سرویس آنلاین به شما این نوید را می‌دهند که با بیش از ۱۰ سابقه کاری موفق و اتمام پروژه‌های بسیار زیاد در سطح شهر تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است. ضمانت تهران سرویس آنلاین برای تمامی خدمات سبب آسودگی خیال شماست.
در ادامه با ما همراه باشید، چرا که کارشناسان ما سعی در این داشتن تا با آموزش نصب کولر گازی در این مقاله شما را تا حد زیادی با نحوه ی انجام عملیات نصب کولر آشنا کرده تا در تمام مراحل در کنار نصاب کولر گازی از انجام کلیه قسمت های مهم در نصب دستگاه اطمینان حاصل نمایید.
(ارائه خدمات سرویس کولر گازی با ۱۰% تخفیف ویژه مخصوص مشتریانی که نصب کولرگازی خود را در تهران سرویس آنلاین ثبت نموده اند، در تمامی طول هفته توسط بهترین سرویسکاران ما در حال انجام است.)نصاب کولر گازی

نصب کولر گازی در تهران:
نصب کولر گازی نیازمند تخصص و مهارت ویژه‌ای است که تنها از طریق آموزش به دست نخواهد آمد، تجربه در این امر یکی از اساسی‌ترین معیارهای سنجش یک نصاب حرفه ایست.
نصاب کولر گازی باید علاوه بر یک نصب اصولی و بدون مشکل زیبایی ظاهری منزل مشتری را نیز حفظ کند.
برای نصب کولرگازی خود کافی است با نزدیک‌ترین نمایندگی تهران سرویس آنلاین به خود تماس حاصل نمایید، تا در کمترین زمان نصب کولر گازی شما انجام شود. نصب کولر گازی با بهترین کیفیت به همراه لوله‌کشی اصولی را تنها از تهران سرویس آنلاین بخواهید.

نصب یونیت داخلی با توجه به شرایط منزل در بهترین نقطه
نصب یونیت خارجی با رعایت استاندارد و فاصله ی قانونی از دیوار 
لوله کشی با رعایت اصول ایمنی و داشتن کمترین خم 
انجام عایق و پرایمر متناسب با سایز لوله و به مقدار کافی
نصاب های ما با رعایت تمامی اصول نصب مورد تایید شرکت های معتبر جهانی همواره در تلاش اند تا علاوه بر کسب رضایت مشتری محترم بیشترین بازده ای را برای او به ارمغان آوردند.
انجام صفر تا ۱۰۰ تمامی مراحل پروژ های نصب کولرگازی با ارزان‌ترین نرخ در سراسر تهران با حضور کارشناسان مجرب با بالاترین کیفیت را تنها از ما بخواهید.
مجموعه تهران سرویس آنلاین با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه نصب انواع برند کولر گازی و اسپلیت در کنار شماست تا نصب دستگاه شما را در کمترین بازه ی زمانی و با بالاترین کیفیت انجام دهد.
برای ثبت درخواست نصاب کولر گازی خود همین حالا با نزدیکترین شعبه تهران سرویس آنلاین به محل سکونت خود تماس حاصل کرده و یا از طریق چت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
برای دانلود فایل نصب کولر گازی اینجا کلیک کنید.
نصب کولر گازی
نصب اسپلیت در تهران :
نصب اسپلیت به خصوص در فصول گرم سال و با شروع تابستان، یکی از پردرخواست‌ترین خدمات مجموعه است؛ البته پیشنهاد می‌کنیم،با توجه به افزایش نسبی هزینه نصب اسپلیت در روزهای گرم سال، پیش از آغاز فصول بهار و تابستان نسبت به نصب دستگاه خود اقدام نمایید.
یکی از مهمترین اصول در نصب اسپلیت و انواع کولر گازی انتخاب یک نصاب حرفه ای و مجرب است، چرا که این هنر نصاب شماست تا با یک نصب زیبا و اصولی علاوه بر زیبایی منزل طول عمر دستگاه شما را نیز تضمین نماید.
در بسیاری از گزارش های تعمیرکاران مجموعه علت بروز مشکلاتی از قبیل سوختگی کمپرسور ، خروج باد گرم ، آبریزش دستگاه ……. نصب غیر اصولی و اشتباهات فاحش نصاب کولر گازی ذکر شده است.
به همین خاطر ما در تمامی مقالات خود از کسانی که قصد خرید کولر گازی دارند، تقاضا میکنیم، در انتخاب نصاب خود دقت ویژه ای داشته و قبل از شروع همکاری با یک مجموعه از سوابق کاری آنها اطمینان حاصل نمایید.
نصب کولر گازی فارغ از برند های مختلفی که در بازار موجود است، بسیار شبیه هم بوده و باید برای این کار از یک نصاب حرفه ای کمک گرفته شود.چرا که در نصب کولر گازی انتخاب سایز لوله و سایز سیم برای اتصالات برقی بسیار حیاتی بوده و باید درست ترین انتخاب انجام شود.

هزینه نصب کولر گازی :
یکی از پرتکرار ترین سوالات مشتریان عزیز  هزینه نصب کولر گازی و اسپلیت است، در پاسخ به این سوال باید به شما عزیزان متذکر شویم، که هزینه ی نصب اسپلیت و کولر گازی با توجه به عوامل مختلفی تعیین میشود که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم داشت، اما مجموعه تهران سرویس آنلاین این نوید را به مشتریان عزیز میدهد، که تمامی خدمات کولر گازی اعم از نصب ، سرویس و تعمیر کولر گازی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه بوده ، و هرگز هزینه ی اضافی از شما عزیزان دریافت نخواهد شد.
با این حال هزینه نصب کولرگازی برای مشتریان مختلف با توجه به شرایط زیر متفاوت خواهد بود ، بهتر است، قبل از انجام نصب اسپلیت خود  برای دریافت پیش فاکتور با کارشناسان تهران سرویس آنلاین در تماس باشید.

عوامل موثر بر قیمت نصب کولر گازی و اسپیلت:
۱-نصب بخش های مختلف کولر گازی
۲-لوله کشی و کابل برق و پرایمر لوله های مسی
۳-هزینه سوراخکاری
۴-هزینه وکیوم
۵-هزینه پایه دیواری و زمینی
۶-قدرت و ظرفیت کولر گازی
۷-شارژ گاز کولر گازی
۸-هزینه ی قطعات و لوازم جانبی

۱. نوع سیستم کولر گازی :
مهمترین مسئله در هزینه ی نصب کولر گازی نوع کولر است، اینکه کولر گازی شما اسپلیت باشد یا کولر گازی پنجره ای یا ایستاده تاثیر بسیاری بر هزینه ی نصب کولر گازی خواهد داشت.
برخی کولر گازی ها نیاز به کانال کشی یا لوله کشی داشته و تمامی این موارد میتواند تاثیر زیادی بر هزینه های کولر گازی خواهد داشت.
۲. نصب قطعات جانبی کولر گازی :
وقتی نوبت به نصب کولر گازی میرسد، نیاز به برخی قطعات جانبی است که باید توسط تکنسین تامین شود، به همین دلیل قطعات جانبی مورد نیاز برای نصب کولر گازی بر هزینه نصب دستگاه تاثیر گذار خواهد بود.
۳. کانال کشی و لوله کشی کولر گازی :
برای اتصال یونیت داخلی و خارجی نیازمند انجام لوله کشی و در برخی مواقع کانال کشی داریم که برای این کار باید نصاب پیش از انجام نصب یونیت داخلی و خارجی متناسب با نوع سیستم تهویه مطبوع لوله کشی و یا کانال کشی مورد نیاز انجام شود و این هزینه تاثیر زیادی بر هزینه نصب کولر گازی شما خواهد داشت.
۴.شارژ گاز کولر گازی :
بعد از انجام نصب کولر گازی باید شارژ گاز تکمیلی متناسب با میزان لوله کشی انجام شود.
میزان گاز متناسب با ظرفیت دستگاه داخل کمپرسور موجود است، اما زمانی که متراژ لوله کشی از میزان مجاز بیشتر میشود، انجام شارژ گاز تکمیلی امری واجب است.
۵.ظرفیت کولر گازی :
یکی از مهمترین مواردی که بر روی هزینه های نصب کولر گازی و اسپلیت شما موثر است، ظرفیت کولر گازی است.هرچه ظرفیت کولر گازی بیشتر باشد.هزینه نصب آن نیز بیشتر خواهد بود.
۶.هزینه سوراخکاری :
هزینه سوراخکاری و آماده سازی محل نصب از جهت نصب اتصالات و لوله های کولر گازی بسیار مهم است و تاثیر بسیاری بر روی هزینه نصب خواهد داشت.برخی مواقع شرایط محل نصب بسیار سخت است و باید از ابزار خاصی برای انجام سوراخ کاری و رد کردن لولها استفاده کرد.نصاب اسپلیت

درخواست نصاب کولر گازی :
برای ثبت درخواست نصاب کولر گازی خود شما عزیزان میتوانید، در تمام هفته از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب از طریق چت آنلاین و یا تماس با پشتیبانی تهران سرویس آنلاین اقدام نمایید.پس از ثبت درخواست شما مراحل کاری به صورت زیر خواهد بود:

ثبت درخواست نصاب کولر گازی توسط مشتری عزیز از طریق تماس با پشتیبانی تهران سرویس آنلاین و یا اقدام از طریق چت آنلاین سایت
ارسال پیامک حاوی کد اشتراک و تایید ثبت درخواست از سوی پشتیبانی مجموعه
ارسال پیامک حاوی مشخصات نصاب کولر گازی 
تماس تکنسین به جهت فیکس کردن تایم ورود و گرفتن لوکیشین دقیق منزل
ارائه خدمات نصب اسپلیت و انواع کولر گازی در کمترین بازه رمانی
ارائه فاکتور پرداختی بعد از اتمام نصب 
پرداخت فاکتور از سوی مشتری
تماس پشتیبانی به جهت ثبت کد اشتراک و پرسش از میزان رضایت مشتریان
زمان حضور نصاب کولر گازی :
مجموعه ما با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه نصب کولر گازی و داشتن ۵ شعبه فعال در تهران زمان اعزام نصاب کولر گازی را به کمترین بازه زمانی کاهش داده است.
از زمان ثبت درخواست شما عزیزان تا اعزام تکنسین تنها ۱ ساعت به طول خواهد انجامید ،اما بهتر است به منزله ی پیشرفت سریع امور در روز نصب اسپلیت از یک روز قبل با پشتیبانی تهران سرویس آنلاین تماس حاصل کرده و بخواهید نصاب اسپلیت برای بازدید محل نصب در لوکیشن مورد نظر حاضر شود. تا علاوه بر بازدید دقیق و توضیح شرایط و مراحل کاری به شما میزان لوله و قطعات مورد نیاز خود را ارزیابی کرده تا در روز نصب مشکلی از جهت کمبود امکانات بوجود نیاید.نصاب اسپلیت

۰ تا ۱۰۰ اجرا عملیات نصب کولر گازی :
فرقی ندارد، که انجام عملیت نصب شما در چه مرحله ای است ، تنها قصد نصب یونیت داخلی و خارجی را دارید و یا برای انجام خدمات پیه مانند سیم کشی و لوله کشی توکار و یا روکار نیاز به حضور نصاب کولر گازی را دارید.
نصاب کولر گازی تهران سرویس آنلاین همه روزه حتی روزهای تعطیل در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا یک نصب بی دغدغه را به بهترین شکل انجام دهید.
اگر شما در زمان ساخت اولیه منزل خود هستید و برای سیستم تهویه مطلبوع خود کولر گازی را انتخاب نموده اید، میتوانید از خدمات نصب کولرگازی تهران سرویس آنلاین بهره برده تا در کمترین بازه بهترین خدمات را دریافت کنید.
تیم نصاب های حرفه ای کولر گازی مجموعه ما از ۰ تا ۱۰۰ خدمات نصب را به عهده گرفته و در پایان بهترین نصب را به شما تحویل خواهند داد.
برای پروژه های بازسازی ، ویا در حال ساخت ما از زمان انتخاب بهترین مکان نصب تا اجرای عملیات لوله کشی و سیم کشی و نصب یونیت های داخلی و خارجی در کنار شما خواهیم بود.
برای فیکس کردن تایم خود تنها کافی است با پشتیبانی ما در تماس باشید.نصاب کولر گازی در تهران

خرید کولر گازی:
امروزه باتوجه به افزایش هزینه های خرید کالا باید پیش از خرید تحقیقات بیشتری در زمینه ی محصول مورد نظر انجام دهیم، تا علاوه بر افزایش اطلاعات خود، از نحوه ی عملکرد، میزان رضایت مصرف کنندگان، نقاط ضعف و قدرت آن ……. اطلاع یابیم.
کولر گازی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود، چرا که انتخاب غلط کولر گازی علاوه بر اینکه هزینه‌های شما را افزایش خواهد داد، شما را به نتیجه دلخواه نیز نخواهد رساند.
با توجه به شمار برندهای موجود در بازار انتخاب یک برند مناسب و با کیفیت بسیار دشوار است، از طرفی بعد از انتخاب برند باید با توجه به شرایط محل نصب بهترین ظرفیت را انتخاب نمود.شاید در دید اول کار سخت و دشواری در پیش رو داشته باشید، اما کارشناسان تهران سرویس آنلاین در کنار شما خواهند بود تا بهترین انتخاب را برای منزل خود داشته باشید.

خرید کولر گازی کم مصرف:
با توجه به بحران انرژی در جهان تولید کنندگان کولر گازی چند سالی است، که به تولید کولر گازی های اینورتر یا همان کم مصرف روی آورده اند، این کولر گازی ها سیکلی مشابه کولر گازی های معمولی داشته ولی با تغییر در قطعات اصلی همچون کمپرسور ، گاز دستگاه و اضافه کردن برد هوشمند دانشمندان توانسته اند مصرف انرژی آن را به طرز قابل توجهی کاهش دهند.
کولر گازی های اینورتر در هنگام خرید هزینه ی بیشتری نسبت به کولر گازی های معمولی برای شما خواهند داشت، اما این هزینه در طول زمان با کاهش هزینه ی مصرف برق برای شما عزیزان جبران خواهد شد.
برای آشنایی بیشتر با لیست کولر گازی های اینورتر موجود در بازار به مقاله ی کولر گازی کم مصرف ما مراجعه نمایید.

نصب انواع کولر گازی:
همان‌طور که در مقالات ابتدایی سایت عنوان کردیم تمامی مدل‌های کولر گازی از سوی مشتریان عزیز به‌صورت کلی کولر گازی عنوان می‌شوند. درصورتی‌که کولرگازی شامل چندین مدل مختلف بوده که اسپلیت‌های دوتکه تنها یک مورد از آن محسوب می‌شود.

کولر گازی پنجره ای
کولر گازی ایستاده
کولر گازی پرتابل
کولر گازی اسپلیت
هرکدام از این موارد برای نصب نیازمند حضور یک کارشناس برای انجام خدمات سیم‌کشی، لوله‌کشی و……است. نصب هریک از مدل‌های کولر گازی با یکدیگر متفاوت بوده و نیازمند شرایط و ادوات خاصی است. بهتر است برای نصب هریک از آنها با کارشناسان تهران سرویس آنلاین در تماس باشید.

نصب کولر گازی پنجره ای:
از ابتدایی‌ترین نوع کولر گازی می‌توان به کولر گازی پنجره‌ای اشاره کرد که در این نوع از کولرهای گازی همه اجزای در یک قسمت به‌صورت یکپارچه قرار دارند. کولرهای پنجره‌ای دارای برق مصرفی تک‌فاز هستند. بهتر است که برق مصرفی کولرهای پنجره را از پریز معمولی داخل منزل یا محل کار تأمین نکرد و برق آن را از کنتور به‌صورت مجزا تهیه کرد. قسمتی از سیستم که هوای کمپرسور از آن خارج می‌شود باید در بیرون محیط قرار داشته باشد از همین رو بیشتر در ورودی پنجره‌ها نصب می‌گردد و به‌عنوان کولر گازی پنجره‌ای شناخته شده است. کولر گازی پنجره‌ای برای کسانی که امکان لوله‌کشی برایشان وجود ندارد بهترین انتخاب است.نصب کولر گازی پنجره ای
نصب کولر گازی پرتابل:
این مدل کولر گازی برای فضاهای کوچک اجاره‌ای یا استفاده موقت حدود ۲۰ الی ۳۰ مترمربع حداکثر کاربرد داشته و چون دارای چرخ هستند قابل‌حمل هستند و این نوع کولرها در اماکنی که امکان نصب اسپلیت‌ها یا مدل پنجره‌ای وجود ندارد این کولر گازی گزینه خوبی است کولرهای گازی جدید پرتابل بدون نیاز به نصب با قابلیت حمل آسان و ظاهری بسیار شیک و زیبا، مناسب برای فضاهای کوچک طراحی گردیده است. این نوع کولر گازی‌ها نیز به‌صورت یک‌تکه مانند کولر پنجره‌ای هستند و همه اجزای آن در یک قسمت هستند. با این تفاوت که این کولرها قابل‌جابه‌جایی و حمل هستند و هوای کندانسور به‌وسیله یک لوله خارج شده و احتیاج به محیط باز ندارد. از همین رو بیشتر برای کانکس‌ها و اتاقک‌های کوچک مورداستفاده قرار می‌گیرند.نصب کولر گازی پرتابل
نصب اسپلیت:
این روزها اسپلیت پرفروش ترین نوع کولر گازی است که به دلیل زیبایی، طراحی شیک، قابلیت زیاد و اشغال فضای اندکی از منزل بسیار در بین مصرف کنندگان محبوب شده است.در این نوع از کولرها اجزای تشکیل‌دهنده به‌صورت یکپارچه و یک‌تکه نمی‌باشند. این کولرها از دو قسمت تشکیل شده‌اند: پنل داخلی پنل بیرونی یا همان کمپرسور در این نوع از کولر‌های گازی کمپرسور در فضای بیرون قرار گرفته و به‌راحتی هوای گرم از آن خارج می‌شود و هم چنین صدای کمپرسور در فضای داخلی راه پیدا نمی‌کند. اسپلیت‌ها خود دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه انواع آن را ذکر می‌کنیم:

نصب اسپلیت
معرفی انواع اسپلیت:
۱- اسپلیت های دیواری: این نوع اسپلیت ها داری یک پنل داخلی دیواری و یک پنل بیرونی میباشند که ظرفیت آنها حداقل ۹۰۰۰ و حداکثر ۳۶۰۰۰ میباشند.
۲- اسپلیت سقفی زمینی: این نوع اسپلیت درای پنل داخلی میباشد که هم به سقف متصل میگردد و هم میتوان آن را بر روی زمین به صورت خوابیده قرار داد .
۳- اسپلیت ایستاده: در این نوع اسپلیت پنل داخلی بزرگ تر با ظرفیت بالای ۳۶۰۰۰ میباشد و به علت پرتاب بالای باد آن و سرمایش و گرمایش بالای آن برای فضاهای بزرگ مانند رستوران , مساجد , سالن های اجتماع و …… مناسب میباشد.
۴- اسپلیت سقفی دیواری: در اسپلیت های دیواری پنل به هیچ وجه نباید به سقف چسبیده باشد اما در این نوع از اسپلیت ها به دلیل اریب بودن دریچه باد آن پنل را هم میتوان به سقف متصل کرد و هم میتوان به دیوار وصل کرد.
۵- داکت اسپلیت : در این نوع از اسپلیت ها میتوان از یک کمپرسور با چندین پنل استفاده کرد. برای نصب این نوع اسپلیت ساختمان شما باید کانال کشی شده باشد و پنل در داخل سقف کاذب جای گذاری میشود. مزیت این سیستم اشغال نکردن فضا و استفاده از یک کمپرسور برای یک واحد میباشد.
۶- اسپلیت کاستی: اسپلیت های کاستی بیشتر کاربری تجاری و اداری داشته. پنل داخلی در سقف کاذب تعبیه شده و دارای یک دریچه در وسط میباشد که در چهار سمت آن چهار دریچه دیگر وجود داشته که دریچه وسط هوا را گرفته و چهار دریچه کناری هوای خنک را به محیز باز میگردانند.

فارغ از برند اسپلیت شرایط نصب این کولر گازی بسیارها مشابه هم بوده و باید تمامی موارد برای نصب اسپلیت ها انجام شود.

نصب کولر گازی ایستاده:
کولر گازی ایستاده با ظرفیت بسیار بالا نسبت به سایر کولرها گازی برای مکان های بزرگ مانند :سالن اجتماعات ،مساجد ، سالن های مدارس ……مورد استفاده قرار میگیرند.نصب کولرگازی های ایستاده به جهت وزن بالا سختی بیشتری نصب به سیار مدل های کولر گازی دارد.
کولر گازی های ایستاده در دو مدل در بازار موجو است مدل اول کولر گازی های ایستاده تک پنل که تنها یک پنل در محیط مورد نظر قرار میگیرد و نیازی به انجام عملیات لوله کشی نیست.
مدل دوم کولرگازی های ایستاده دارای دو پنل بوده و برای ارتباط بین دو پنل باید لوله کشی توسط تکنسین صورت گیرد.تکنسین های تهران سرویس آنلاین نصب هر دو مدل کولر گازی ایستاده را برای شما عزیزان در کمترین مهلت زمانی انجام خواهند داد.

 

نصب کولر گازی ایستاده
مراحل نصب کولر گازی:
کولر گازی متشکل از دو یونیت است ، یونیت داخلی یا همان پنل کولر گازی و یونیت خارجی یا همان کنداسور برای نصب کولر گازی باید به صورت مرحله ای اقدام کرد. برای نصب کولرگازی باید طبق مراحل زیر عمل کنید :

۱- مشخص کردن محل نصب کولر گازی:
برای نصب ابتدا می‌بایست محل نصب کولر را مشخص کنید. پنل کولر گازی می‌بایست از خورشید و منبع گرما دور باشد.در نظر داشت باشید پنل داخلی نباید خیلی به سقف نزدیک باشد . چرا که همیشه دما هوا در نزدیکی سقف و در ارتفاع بیشتر است . و کولر گازی باید انرژی بیشتری برای خنک کردن محیط استفاده کند.

در نظر داشته باشید، محل نصب پنل داخلی از تابش مستقیم نور خورشید دور باشد.
در هنگام نصب پنل داخلی باید از سقف ۱۵ الی ۱۸ سانتی متر فاصله در نظر بگیرید.
پنل داخلی را از تلویزیون ، آیفون تلفن و سایر وسایل دارای نویز فاصله دهید.
در هنگام نصب به توانایی دیواری به نگهداری پنل داخلی توجه کنید، هرگز نصب یونیت داخلی را بر روی دیوار پیش ساخته انجام ندهید.
۲-نصب پنل:
پس از مشخص کردن مکان نصب حالا می‌بایست با رعایت نکات مربوط به نصب پیلت را در جای خود نصب کنید.برای نصب پنل داخلی کولر گازی ابتدا باید پایه یا سینی پنل (اغلب داخل جعبه ی کولر گازی موجود است) را با استفاده از تراز به صورت کاملا صاف بر روی دیوار نصب کنید.
برای نصب سینی پنل باید از مته و پیچ و رولپلاک مناسب استفاده کرده تا سینی تحمل وزن یونیت داخلی را داشته باشد.
در هنگام نصب سینی یونیت داخلی باید فضای مناسب برای خارج کردن لوله های مسی مرتبط بین دو یونیت را در نظر بگیرید.
به خاطر داشته باشید، از پشت یونیت داخلی یک لوله ی خروجی آب برای دستگاه باید رد کرده تا رطوبت از طریق این لوله به میحط بیرون هدایت شود.لوله خروج آب باید داری شیب بوده تا آب به راحتی از آن خارج شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vGZX
نظرتان را بنویسید