نمایندگی شارپ نمایندگی مجاز sharp نمایندگی شارپ در تهران

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
KaMyar Gerami
نمایندگی شارپ
نمایندگی شارپ با همکاری تیمی از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان، در تلاش است تا ارائه‌دهندۀ بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزۀ فروش و تعمیر محصولات شارپ باشد. نمایندگی شارپ در راستای نیل به اهداف خویش، تمامی امکانات و تجهیزات روز دنیا را فراهم ساخته و در اختیار کارشناسان و کادر فنی خویش قرار داده است.

تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی شارپ یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر شارپ، مطرح گردد.

کارشناسان حاضر در نمایندگی شارپ قادر به رفع تمامی عیوب و اشکالات ایجاد شده در محصولات شارپ می‌باشند؛ در صورت بروز اشکال در عملکرد هریک از محصولات این شرکت نظیر پرینتر، دستگاه‌های الکترونیکی، دستگاه های فتوکپی، تلویزیون، لپ تاپ، و … می‌توانید با حضور در نمایندگی شارپ نسبت به رفع و حل مشکل دستگاه خود اقدام نمایید.

همچنین در صورتی که به هردلیل قادر به جابجایی دستگاه و حضور در نمایندگی شارپ نمی‌باشید می‌توانید از سرویس «تعمیر در محل شارپ» بهره‌مند گردید. با بهره‌مندی از این سیستم، کارشناس تعمیر در محل و آدرس ذکر شده از سوی شما –با انجام هماهنگی‌های قبلی- حضور یافته و تمامی خدمات مورد نیاز جهت ترمیم و تعمیر را عرضه می‌دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
لینک مرجع http://sharp.copymachine.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KLPn
نظرتان را بنویسید