منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 می بایست به دانلود منابع ارشد پزشکی که از سایت علوم پزشکی منتشر می شود اقدام نمود. دفترچه منابع ارشد وزارت بهداشت همزمان با دفترچه ضرایب کنکور ارشد پزشکی منتشر می شود.




مرکز سنجش پزشکی از علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ثبت نام بعمل آورده و به منظور فراهم کردن رقابتی سالم و تنگاتنگ اقدام به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی می نماید . متقاضیانی که با تکمیل فرم اینترتی ثبت نام ، آمادگی خود را برای حضور در جلسه آزمون اعلام می کنند باید ضمن داشتن برنامه ریزی دقیق و حساب شده به مطالعه منابع مفید و مناسب پرداخته و مسیر دستیابی به کسب رتبه قبولی را طی کنند.





منابع و ضرایب امتحانی کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401 منتشر شد. برای دانلود به ادامه مقاله مراجعه نمایید.



در واقع اولین و مهم ترین گام برای موفقیت در کنکور ارشد پزشکی 1401 آشنایی با منابع و مواد امتحانی این آزمون می باشد که در صورت انتخاب درست سهم بسزایی در نتیجه اکتسابی داوطلب خواهد داشت . مرکز سنجش پزشکی طبق روال سالیان گذشته لیستی از منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 را منتشر کرده و بر روی سایت خود به آدرس sanjeshp.ir قرار می دهد که در ادامه به بررسی این منابع می پردازیم . 



منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401
با توجه به محدود بودن ظرفیت پذیرش رشته های کارشناسی ارشد پزشکی شاهد برگزاری رقابتی تنگاتنگ خواهیم بود که اولین عامل موفقیت در آن شناخت منابع موثق و معتبر آن می باشد . مرکز سنجش پزشکی به منظور راهنمایی و هدایت داوطلبان لیستی از منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401 تهیه کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد.



متقاضیان می توانند با توجه به مدرک تحصیلی خود دو رشته ( یا مجموعه ) امتحانی از 2 گروه متفاوت انتخاب کرده و ضمن مطالعه منابع مربوط به آن خود را برای حضور در جلسه کنکور ارشد پزشکی آماده کنند . لازم به ذکر است برای رشته هایی که به صورت مجموعه امتحانی تجمیع شده اند یک دفترچه سوال صادر شده و منابع امتحانی این رشته ها یکسان می باشد . این در حالی است که ضرایب دروس امتحانی در رشته های مختلف یک مجموعه امتحانی متفاوت خواهد بود .





منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401

منابع کنکور ارشد علوم پزشکی
حجم فایل: 10MB
منبع:سنجش
دانلود فایل



همچنین ضرایب دروس امتحانی و مدارکی که داوطلبان به وسیله ان امکان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزازت بهداشت 1401 را دارند منتشر شده که می توانید آن را از بخش زیر دانلود کنید.



برای دانلود ضرایب امتحانی کنکور ارشد وزاررت بهداشت 1401 کلیک کنید.



بیشتر بخوانید: راهنمای کامل ثبت نام ارشد وزارت بهداشت



نکات مهم در خصوص منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401
همان طور که گفتیم کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 رقابتی برای سنجش و انتخاب آماده ترین و شایسته ترین افراد از لحاظ علمی برای ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس می باشد . از این رو محدود نمودن این رقابت به تعداد محدودی از منابع کنکور کارشناسی ارشد پزشکی ، توجیه علمی و منطقی نداشته و موفقیت داوطلب را تضمین نخواهد کرد .



متقاضیان برای آمادگی بیش تر و کسب رتبه قابل قبول باید علاوه بر منابع مذکور به مطالعات گسترده تر و متنوع تری در رابطه با رشته امتحانی خود پرداخته و به منابع اعلام شده توسط مرکز سنجش پزشکی اکتفا نکنند . ضمنا در مورد کلیه منابع اعلام شده آخرین چاپ منبع یا ترجمه آن بایستی مورد استفاده قرار گیرد .



بیشتر بخوانید: ارشد بهداشت رشته شناور دارد ؟









لازم به ذکر است در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرط تجانس رشته وجود داشته و مدارک فارغ التحصیلی داوطلب باید با مدارک مورد پذیرش رشته امتحانی مورد نظر وی یکسان باشد .



این در حالی است که در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم شرط تجانس رشته وجود نداشته و داوطلبان بدون توجه به مدرک کارشناسی خود می توانند منابع رشته امتحانی مورد علاقه خود را مطالعه کرده و برای شرکت در آزمون آن آماده شوند . متقاضیان تحصیل در این رشته های امتحانی با مطالعه مقاله زیر می توانند به بررسی منابع مفید بپردازند .



کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده معرفی منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401 به داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا خدمات لازم را ارائه می دهند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط را دریافت نمایید.



در ادامه بخوانید: منابع کنکور کارشناسی ارشد









سوالات متداول


1- منابع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از چه طریقی به اطلاع داوطلبان می رسد ؟
منابع این آزمون بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی قرار می گیرد که برای دسترسی به این منابع می توانید متن مقاله را مطالعه کنید .




2- داوطلبان کنکور ارشد پزشکی مجاز به انتخاب چند رشته امتحانی می باشند ؟
متقاضیان می توانند دو رشته امتحانی انتخاب کرده و به مطالعه منابع مربوط به آن بپردازند که جزئیات مربوط به نحوه انتخاب این رشته ها در متن مقاله شرح داده شده است .




3- داوطلبان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با مطالعه منابع اعلام شده آمادگی لازم را کسب خواهند کرد ؟
منابع اعلام شده توسط مرکز سنجش پزشکی گام اول برای حضور در جلسه آزمون می باشد که  برای اطلاع از نکات قابل توجه در خصوص مطالعه این منابع می توانید به متن مقاله مراجعه کنید .

منبع : منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PoMA
نظرتان را بنویسید