چگونه برای کنکور جمع بندی کنیم؟

چگونه برای کنکور جمع بندی کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
خوارزم سازه
درس خواندن های مستمر با انبوهی از اطلاعات مختلف، شیوه زندگی تحصیلی یک کنکوری است. هر داوطلبی با حجم بالایی از مطالب حفظی، تشریحی و فرمولی سرو کار دارد، که باید آن ها را روز کنکور در حافظه خود بایگانی نماید. ذهن انسان برای ثبت اطلاعات به نظم و طبقه بندی نیاز دارد.

این مسئله به خصوص در هنگام آمادگی برای کنکور که داوطلب دائما از یک شاخه به شاخه دیگر می پرد، بیش از هر چیز ضرورت دارد. شاید بهترین روش برای این کار، جمع بندی آنچه که خوانده ایم باشد. در جمع بندی نه تنها همه مطالب پراکنده در ذهن ما جمع و جور و مرتب می شوند، بلکه در بخاطر سپاری و تثبیت آن ها نیز تاثیر بسزایی دارند.

این مسئله، به ویژه در روزها و ماه های پایانی نزدیک به کنکور بیش از پیش اهمیت می یابد. سوالی که ذهن کنکوری ها را همواره مشغول می کند این است که چگونه برای کنکور جمع بندی کنیم؟ قبل از هر چیز باید حواسمان باشد که نوع مطالعه در دوران جمع بندی برای همه افراد نمی تواند یکسان باشد و ممکن است برخی از روش ها برای یک داوطلب تاثیر گذارتر از سایرین باشد.

با این حال، برای اینکه بدانیم جمع بندی کنکور را از کی شروع کنیم؟ و یا بهترین روش کدام است، استاندارهایی وجود دارد که بیش از همه متدهای دیگر ثمر بخش می باشند. در ادامه بهتر متوجه خواهیم شد که مدت زمان لازم برای جمع بندی کنکور چیست و اصول انجام این کار کدام است.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5OA8
نظرتان را بنویسید