دانلود برنامه پلیس من

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
برنامه پلیس من از سوی پلیس ناجا در جهت سهولت دسترسی مردم طراحی شده و مورد توجه افراد زیادی واقع شده است. اگر می خواهید بدون حضور در دفاتر اداری کارهای مربوط به اتومبیل، گواهینامه و گذرنامه را انجام دهید، دیر نیازی به حضور فیزیکی شما نبوده و به خیال آسوده از طریق دانلود این برنامه در نسخه های اندروید و IOS ممکن است.





قطعا تا کنون برای شما پیش آمده که در حین رانندگی مرتکب خلافی شده که مجبور شوید جریمه ای را پرداخت کنید. یا قصد داشته باشید آخرین وضعیت گواهینامه خود را بررسی کنید تا اگر تاریخ انقضای آن به پایان رسید در اولین فرصت آن را مجدد تمدید کنید.

خبر خوب این است که پلیس من در یک اپلیکیشن تمامی این آپشن ها را مهیا کرده تا هموطنان بتوانند بدون نیاز به مراجعه به پلیس +10 و ایستادن در صف های طولانی، خلافی و جرایم رانندگی خود را چک کرده و در نهایت پرداخت کنند.

پلیس فاوا ناجا، با ارائه برنامه پلیس من دری به سوی سهولت و راحتی باز کرده تا مردم در آسایش و بدون نیاز به رفت و آمد تخلفات خود را پرداخت کنند. البته خالی از لطف نیست که این برنامه، خدمات دیگری نیز به شما عزیزان تقدیم می کند که در ادامه معرفی خواهیم کرد.




دانلود برنامه پلیس من
برنامه پلیس من برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس است و دارندگان گوشی های سامسونگ و اپل یا هر مدل گوشی دیگری می توانند این برنامه را نصب کنند. اگر برای دانلود برنامه پلیس من به دنبال نسخه اندروید پلیس من هستید می توانید از فایل دانلود به شکل مستقیم از سایت پلیس من آن را دانلود کنید و سپس نصب را انجام دهید. در خصوص نسخه IOS باید اشاره کرد که دانلود پلیس من از سیب اپ ممکن است و دیگر سایت هایی که این برنامه را در قالب IOS ارائه می کند اناردونی است.



نصب نسخه اندروید

برای دانلود برنامه پلیس من بر روی گوشی های اندروید باید بر روی دانلود فایل کلیک کنید، سپس بر روی گزینه نصب کلیک کرده و چند دقیقه منتظر باشید تا برنامه روی گوشی شما نصب شود. بعد از اتمام نصب به طور خودکار از شما می خواهد که برنامه را روی دستگاه بارگذاری کنید. بعد از بارگذاری به راحتی می توانید برنامه پلیس من را اجرا کرده و از خدمات آن استفاده کنید. دانلود مستقیم از سایت پلیس من نیز بسیار آسان است.



برنامه پلیس من برای اندروید
نویسنده: سایت دینا
حجم: 20.1 مگابایت
منبع: سایت پلیس من
دانلود فایل




نصب نسخه IOS

برای نصب این برنامه بر روی گوشی های اپل باید یکی از لینک های زیر را باز کنید و گزینه دانلود اپلیکیشن یا دریافت را بزنید. برنامه شروع به نصب می کند و در گوشی شما قابل اجرا خواهد بود.



برای دانلود برنامه پلیس من از سیب اپ کلیک کنید.

برای دانلود پلیس من از اناردونی کلیک کنید.



شایان ذکر است که برخی از برنامه ها را در گوشی اپل باید Trust کنید تا قابلیت اجرا را داشته باشد. برای این کار برنامه را بارگیری و نصب کنید.

وقتی برای باز کردن برنامه ضربه می زنید، پیامی به شما اطلاع می دهد که به توسعه دهنده برنامه در iPhone اعتماد ندارید. برای بستن پیام روی لغو ضربه بزنید.

به صفحه اصلی آیفون بروید و روی تنظیمات ضربه بزنید.

در تنظیمات IOS، روی General ضربه بزنید.

بسته به نسخه IOS، به پایین صفحه بروید و وارد Profiles یا Profiles & Device Management شاید هم Device Management شوید.

در بخش برنامه Enterprise، روی نام نمایه سازنده برنامه بزنید و گزینه Trust را انتخاب کرده و تأیید کنید.



حتما بخوانید: سایت پلیس راهور


معرفی برنامه پلیس من
در وهله اول باید بدانید برنامه پلیس من چیست و بر چه اساسی طراحی شده است. از آنجایی که در کشورمان ایران هر شخص 18 سال به بالا می تواند اتومبیل شخصی خود را داشته باشد، استفاده از این اپلیکیشن بسیار راحت خواهد بود.

در اصل، طراحان اپلیکیشن پلیس من به گونه ای آن را طراحی کرده اند که از جوان تا پیر بتواند آن را بر روی گوشی همراه خود نصب کند و از منو و آیتم های مشخص شده بدون نیاز به کمک دیگران بهره ببرند. همین امر موجب شده افراد نصب برنامه پلیس من را به مراجعه به دفاتر پلیس +10 ترجیح بدهند و در کمترین زمان ممکن خلافی خود را پرداخت کنند.

مهمترین مسئله ای که در معرفی این برنامه باید به شما بگوییم این است که پلیس من در جهت رشد و توسعه دنیای هوشمند شکل گرفته تا مخاطبان از خدمات غیرحضوری حتی برای خدمات اداری خود استفاده کنند و در هزینه رفت و آمد و ساعت ها ایستادن در صف طولانی پرهیز کنند. به ویژه که شاهد وجود ویروس های جمعی مانند کرونا هستیم و برای پیشگیری از این دسته ویروس ها، باید از خدمات غیرحضوری مانند برنامه پلیس من بهره ببریم.



بیشتر بخوانید: دانلود برنامه پیچک




نحوه ورود به برنامه پلیس من
نحوه ورود به این برنامه کار سختی نیست. زمانی که برنامه روی گوشی خود نصب کردید، این برنامه قابلیت اجرا خواهد داشت. برای اجرا برنامه پلیس من به صفحه برنامه های خود بروید و روی برنامه نصب شده بزنید. 

اکنون ورود به برنامه پلیس من ممکن است و در صفحه اصلی آن نام خدمات برای شما باز می شود. هر کدام از این سرویس ها دارای زیر مجموعه های مختلف و مرتبط است که با وارد شدن به آن ها می توانید خدمات خود نظیر استعلام خلافی خودرو، وضعیت گواهینامه، وضعیت گذرنامه، پلیس +10، ثبت سرقت خودرو و وضعیت پلاک خود را بررسی کنید.



بیشتر بخوانید: دانلود برنامه ورود به ثنا
امکانات برنامه پلیس من
یک اپلیکیشن استاندارد و سازگار با مشتری، دارای امکانات متنوع است تا پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد. پلیس ناجا در طراحی این اپلیکیشن خدمات و امکانات متعددی را در اختیار شما قرار داده است. این امکانات موجب شده به راحتی در زمان کم، سرویس های مورد نظرتان اعم از گواهینامه، خلافی خودرو، گذرنامه یا حتی سرقت خودرو را ثبت کنید و در انتها آن را پرداخت کنید.

لازم است بدانید در قسمت راهور می توانید استعلام خلافی ها در حین رانندگی با خودرو یا موتور را شناسایی و حساب کنید. همچنین قادر هستید آخرین وضعیت گواهینامه خود را چک کرده و در صورت نیاز برای تمدید آن وقت بگیرید. لازم به تذکر است که تخلفات حمل و نقل عمومی، نمره منفی، وضعیت پلاک، استعلام کارت و سند خودرو شما جزء امکانات در بخش راهور برنامه پلیس من می باشد.

آیتم دیگری که در این برنامه قابل مشاهده است، استعلام وضعیت گذرنامه شما و همچنین موقعیت خروج از کشور است. از طریق این برنامه می توانید برای تمدید یا صدور مجدد گذرنامه خود به شکل غیرحضوری اقدام کنید و از این خدمات بهترین استفاده را ببرید.

علاوه بر این با کلیک روی موقعیت خروج از کشور، می توانید تعداد دفعات خروج و ورود خود را ببینید. خالی از لطف نیست که امکانات برنامه پلیس من، به این موارد محدود نمی شود و سرویس دیگری نظیر نقشه را در دسترس شما قرار می دهد. به این شکل که بر روی نقشه، دفاتر کلانتری، ادارات گذرنامه و تمام دفاتر پلیس +10 قابل مشاهده است و می توانید برای مسیریابی از آن استفاده کنید. این در حالی است که مسیریابی را برای شما آسان تر کرده و پیدا کردن آن ها برای شما راحت خواهد بود.



در ادامه بخوانید: ثبت چک صیاد در 724


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دانلود برنامه پلیس من به کانال تلگرام موضوعات حقوقی مراجعه کنید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون امکانات برنامه پلیس من پاسخ دهند.



سوالات متداول


1- برنامه پلیس من برای چه سیستم عامل هایی ارائه شده است؟
برنامه پلیس من برای نسخه های اندروید و IOS ارائه شده که در متن مقاله نیز نحوه دانلود آن ها آمده است.


2- در برنامه پلیس من می توان وضعیت خلافی رانندگی را بررسی کرد؟
بله، در برنامه پلیس من امکاناتی نظیر بررسی خلافی رانندگی رانیز می توان بررسی که که در متن مقاله آورده شده است.


3- برای تمدید گذر نامه هم می توان از برنامه پلیس من استفاده کرد؟
بله، برای تمدید گذر نامه هم از برنامه پلیس من می توان اقدام نمود که در متن مقاله به آن اشاره شده است.

منبع : دانلود برنامه پلیس من
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kAPE
نظرتان را بنویسید