فروش انواع اسباب بازی پسرانه

فروش انواع اسباب بازی پسرانه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سام فتحی

اسباب بازی یکی مهمترین ابزار ها برای تفکر در کودکان است .اسباب بازی بیشتر یک محصول لوکس و برای سرگرمی نیست اسباب بازی می تواند در رشد و شکوفایی کودکان نقش بسیار مهمی  داشته باشد. کودکان در طول بازی با اسباب بازی می توانند به آرزوها و خواسته های دست نیافتنی خود در دنیای واقعی، دست پیدا کنند و همانگونه که دوست دارند جهان خود را بسازند. در حدود 18 ماهگی که تخیل وارد دنیای کودک می شود، شکل بازی های کودکان رنگ و بویی تازه میگرد و تمایل کودکان به اسباب بازی شکل میگیرد. انتخاب مناسب اسباب بازی با سن کودک نقش بسزایی در پرورش هوش و خلاقیت کودک نیز دارد. اولین الویت در انتخاب اسباب بازی این است که کودک بر اسباب بازی تسلط داشته باشد و اسباب بازی از قطعات کوچک نیز برخوردار نباشد. برای مشاهده محصولات وارد سایت شوید

با این ترفند که اسباب بازی فقط یک وسیله برای بازی نباشد با پنهان کردن قسمتی از اسباب بازی و به نوعی شانسی بودن اسباب بازی اصلی یا وسایل های دیگری که دارد، موجب تحریک حس کنجکاوی کودک یا نوجوان میشود. این فقط یکی از دلایل تولید اسباب بازی شانسی میباشد. دلایل دیگر مانند اقتصاد و تبلیغات نیز هم میباشد.

فواید و انواع اسباب بازی شانسی پسرانه

اسباب بازی شانسی، یک فعالیت محبوب و همیشه دوست داشتنی برای کودکان میباشد. در اسباب بازی های شانسی همانگونه که از نامش هم پیداست، جوایز متفاوتی در داخل یک جعبه یا پوکه  قرار داده شده است که موجب هیجان در کودکان می شود. این کار در کنار جذاب بودن آن می تواند موجب رشد ذهنی و عقلی کودک شود.

وسایل بازی پسرانه که مناسب با سن آنها طراحی شده است

● اکثر وسایل بازی پسرانه پر سر صدا هستند. این موجب افزایش شادی و نشاط در کودکان می‌شود.

● معمولا بیشتروسایل بازی پسرانه متحرک هستند. آن‌ها با استفاده از وسایل محرک سرگرم شده و سر ذوق می‌آیند.

● پسران بیشتر وسایل بازی‌ عجیب و خاص را می پسندند، وسایل تکراری موجب دل زدگی برای کودکان می شود.

جذاب ترین اسبا‌ب‌بازی‌های پسرانه به شرح زیر هستند:

● وسایل نقلیه: وسیله نقلیه در دسته بازی‌های پرتحرکی هستند که پسران بازی با آن‌ها خیلی را دوست دارند. ماشین‌ها، قطارها، هواپیماها و غیراز دوست داشتنی ترین  وسایل بازی پر تحرک هستند.

● لباس شخصیت‌های مشهور: همان طور که دختران از مادران خود تقلید می کنند، پسران هم  به دنبال قهرمان زندگی خود می‌گردند. همین امر باعث می‌شود پسران پس از دیدن کارتون و انیمیشن عاشق تقلید از قهرمان داستان باشند. شما می‌توانید با خرید لباس‌ قهرمانان، احساس همذات‌ پنداری کودک خود را افزایش دهید.

● وسایل بازی‌ فکری: هرچه سن پسرها بیشتر می‌شود، علاقه‌ی آن‌ها نیز به انجام بازی‌های چالش ‌برانگیز و هیجان انگیز بیشتر می‌شود. از انواع بازی‌های فکری می‌توان به پازل، لگو، و... اشاره کرد. ادامه مطالب

 

لینک مرجع https://hodhodtoybox.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/grjj
نظرتان را بنویسید