غذاهای با لوبیا سیاه

غذاهای با لوبیا سیاه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
honeyfoodrtb

لوبیا سیاه یک ماده غذایی مغذی و خوشمزه است که می تواند در بسیاری از غذاها استفاده شود. در اینجا چند ایده برای غذاهای با لوبیا سیاه آورده شده است:

  • لوبیا سیاه پخته شده: این یک غذای ساده و سالم است که می توان آن را به تنهایی یا به عنوان همراه با غذاهای دیگر سرو کرد. برای پخت لوبیا سیاه، لوبیا را به مدت 8-12 ساعت در آب سرد خیس کنید. سپس، لوبیا را با آب تازه بشویید و در قابلمه ای بزرگ با آب بجوشانید. پس از جوش آمدن، حرارت را کم کنید و لوبیا را به مدت 30-60 دقیقه یا تا زمانی که نرم شود، بپزید.


 

  • چیلی لوبیا سیاه: این یک غذای مکزیکی خوشمزه است که با لوبیا سیاه، گوشت، سبزیجات و ادویه جات تهیه می شود. برای تهیه چیپس لوبیا سیاه، ابتدا لوبیا را طبق دستور بالا بپزید. سپس، لوبیا را با گوشت چرخ کرده، پیاز خرد شده، فلفل دلمه ای خرد شده، گوجه فرنگی له شده، ادویه جات و نمک مخلوط کنید. مواد را در قابلمه ای بزرگ بریزید و به مدت 30-45 دقیقه بپزید یا تا زمانی که سس غلیظ شود.
چیپس لوبیا سیاه

 

چیپس لوبیا سیاه

  • سالاد لوبیا سیاه: این یک غذای سبک و سالم است که می توان آن را به عنوان پیش غذا یا ناهار سرو کرد. برای تهیه سالاد لوبیا سیاه، لوبیا پخته شده را با سبزیجات خرد شده، مانند خیار، گوجه فرنگی، پیاز و کاهو، مخلوط کنید. سپس، سالاد را با سس مایونز، سرکه و نمک و فلفل مزه دار کنید.
سالاد لوبیا سیاه

 

سالاد لوبیا سیاه

  • سوپ لوبیا سیاه: این یک غذای گرم و مقوی است که می توان آن را در فصل زمستان سرو کرد. برای تهیه سوپ لوبیا سیاه، لوبیا پخته شده را با سبزیجات خرد شده، مانند پیاز، هویج و سیب زمینی، در قابلمه ای بزرگ بریزید. سپس، آب، گوشت چرخ کرده، ادویه جات و نمک را اضافه کنید. سوپ را به مدت 30-45 دقیقه بپزید یا تا زمانی که سبزیجات نرم شوند.
سوپ لوبیا سیاه

سوپ لوبیا سیاه

لوبیا سیاه را می توان به روش های مختلفی تهیه کرد و در بسیاری از غذاها استفاده کرد. این یک افزودنی عالی به رژیم غذایی سالم است و می تواند به شما کمک کند تا مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را دریافت کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7vY8
نظرتان را بنویسید