مراحل سفارش انواع سایبان

مراحل سفارش انواع سایبان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دیجی سایبان

دیجی سایبان با طیف گسترده‌ای از انواع سایبان بازویی، چتری، ثابت و سقف متحرک به همراه عاملان و نمانیدگان فروش خود در سرتاسر کشور، آماده ثبت سفارشات شما همراهان گرامی به صورت عمده و جزئی می‌باشد. بر همین اساس با راه‌های ارتباطی مختلف خریدی آسان و لذت بخش را برای شما فراهم ساخته است.

برای خرید و سفارش انواع سایبان کافی است از راه‌هایی که ذکر می‌شود اقدام نمائید تا با توجه به نیاز خود آنچه لازم است را ثبت کنید. مراحل ثبت سفارش به شرح ذیل است:

از طریق سایت : انتخاب محصول و بررسی آن با توجه ابعاد و محل موردنظرتان

تماس با شماره‌های موجود در سایت : سریع‌ترین روش ارتباط با کارشناسان مجموعه دیجی سایبان است. از این طریق شما طی یکسری سوالات اولیه از جمله ابعاد حدودی، کاربری فضایی که نیاز به سایبان دارد و محل اجرا می‌توانید از قیمت، کارایی محصول مورد نیاز با توجه به محل، شرایط پرداخت، زمان تحویل و نصب و ... اطلاع پیدا کنید تا تصمیم‌گیری راحت‌تری داشته باشید.

سفارش آنلاین : به کمک نرم افزارهای پیام‌رسان، نمونه کارهای اجرا شده و جزئیات محصول به همراه قیمت با شما تبادل خواهد شد.

قابل اهمیت است که بدانید در کلیه موارد ذکر شده، قرار بازدید برای اندازه‌گیری دقیق، در صورتیکه نیاز باشد توسط کارشناسان مجموعه انجام خواهد شد. اینکه در کجا هستید تفاوتی نمی‌کند فقط کافیست با ما در تماس باشید.

پس از انتخاب و ثبت سفارش، سایبان در نوبت تولید قرار می‌گیرد و معمولاً طی یک هفته آماده تحویل است.

در مرحله آخر هماهنگی‌های لازم جهت نصب سایبان با شما انجام خواهد شد و تیم نصب دیجی سایبان با تأکید بر نصب با کیفیت، محصول را تحویل شما خواهند داد.

نظرتان را بنویسید