درباره دانشگاه آزاد بیشتر بدانید

درباره دانشگاه آزاد بیشتر بدانید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

آیا دانشگاه آزاد خوابگاه دارد
دانشگاه هایی همچون پیام نور و علمی کاربردی خوابگاه دانشجویی ندارند و دانشگاه های برتر نیز از خوابگاه های با قدمت بالا برخوردارند که اغلب قدیمی و فرسوده هستند. اما دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر سرای دانشجویی را برای تحصیل بدون دغدغه و با اسکان کم هزینه و قانون مند فراهم کرده است. البته تمام واحد های دانشگاه آزاد خوابگاه دانشجویی ندارند و در حال حاضر برخی از آنها از جمله واحد های مرودشت ، قائم شهر ، بروجرد ، خرم‌ آباد و دانشگاه‌ های آزاد اسلامی از استان‌ های کرمان ، مشهد ، قزوین ، زنجان و … این خدمات را ارائه می دهند و دارای خوابگاه و سرای دانشجویی هستند.

با توجه به زیاد بودن تعداد دانشگاه های آزادی که دارای سرای دانشجویی هستند ، شما عزیزان می توانید برای اطلاع از اینکه آیا دانشگاه مد نظر شما خوابگاه دانشجویی دارد یا خیر و هزینه خوابگاه آن دانشگاه چقدر است ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا با اطلاعات دقیق کامل راهنمایی شوید.

تعدادی از واحدهای دانشگاه آزاد دارای خوابگاه به شرح زیر هستند :

واحد آبادان
واحد آباده
واحد ارسنجان
وحد اهواز
واحد ایلام
واحد بندرعباس
واحد بوئین زهرا
واحد رشت
واحد رودهن
واحد بهبهان
واحد بافت
واحد بافق
واحد یزد
واحد نجف آباد
واحد میمه
واحد گرگان
واحد مشهد
واحد مهاباد
واحد گرمسار
واحد خلخال
واحد خمین
واحد خوی
واحد داراب
واحد سراوان
واحد سروستان
واحد شیراز
واحد شهرکرد
واحد فردوس
واحد قزوین
واحد قم
واحد کرمان
واحد کرمانشاه
و …
هزینه خوابگاه دانشگاه آزاد 1400
هزینه خوابگاه دانشگاه آزاد در واحد های مختلف بر حسب شرایط و امکانات خوابگاه ، متفاوت است. همچنین هزینه خوابگاه این دانشگاه از دانشگاه های دولتی معمولا بیشتر است چرا که دانشگاه های دولتی برای امکانات در نظر گرفته شده خود اعتبار دریافت می کنند اما دانشگاه آزاد به بخش خصوصی اختصاص دارد.

البته قیمت خوابگاه دانشگاه آزاد در تهران و شهرهای دیگر به گونه ای است که فشار چندان زیادی به دانشجو وارد نمی شود. همچنین واحدهای مختلف دانشگاه آزاد در تابستان نیز نسبت به آماده سازی فضا های حوابگاه‌ ها، غذاخوری‌ ها و سالن‌ های ورزشی اقدامات لازم را انجام می دهند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1gq0
نظرتان را بنویسید