تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
سامانه ثنا توسط قوه قضاییه با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی این نهاد به کاربران خود و همچنین بالا بردن آسایش هر چه بیشتر آن ها از طریق ارائه خدمات قضایی خود به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد در دفاتر مربوط به این قوه طراحی و به کاربران خود ارائه گردیده است .

افراد با استفاده از ثبت نام در این سایت و باز کردن حساب کاربری خود در آن مجاز به استفاده از خدمات ارائه شده توسط این سامانه آنلاین می باشند . از جمله خدماتی که توسط سایت ثنا ارائه می گردد می توان به ارسال ابلاغیه ها و اطلاعیه های قوه قضاییه برای افراد به صورت آنلاین ، عمل کردن به عنوان واسطه در بین طرفین دعوا ، نمایندگان قانونی آن ها و ... اشاره کرد .

اما گاهی امکان دارد که افراد به هر دلیلی بخواهند شماره موبایل خود که در این سامانه ثبت کرده اند را تعویض کنند که در این حالت لازم است تا با مراجعه به سایت اصلی سامانه ثنا به نشانی sana.adliran.ir اقدام به جایگزینی و ثبت شماره تلفن جدید خود در این سایت کنند ، به همین منظور در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با نحوه تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا پرداخته شده است .




نحوه تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا
چنانچه کاربران سامانه ثنا به هر دلیلی قصد تغییر شماره تلفن ثبت شده خود در این سامانه را داشته باشند در نتیجه تنها کافی است تا به سایت اصلی آن مراجعه کرده و مراحل زیر را به ترتیب پشت سر بگذارند . این مراحل عبارتند از :

 آدرس اصلی سایت عدل ایران به نشانی sana.adliran.ir را در موتور جست و جو  سیستم خود ثبت کنید تا وارد صفحه اصلی این سایت شوید سپس بر روی گزینه تغییر اطلاعات که با فلش قرمز رنگ مشخص شده است کلیک کنید . مانند تصویر زیر :







 پس از آن برگه ای باز شده که در آن کد ملی و رمز عبور یک بار مصرف متعلق به شما خواسته شده است . مانند تصویر زیر :







 در مرحله بعد یک رمز موقت 6 رقمی به شماره موبایل قبلی که در این سامانه ثبت کرده اید ارسال می گردد ، کد ارسال شده را در کادری که برای شما باز شده است وارد و گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید . مطابق تصویر :





 در نهایت وارد صفحه مورد نظر شده که در آن اطلاعات خواسته شده را به علاوه شماره تلفن جدید خود ثبت کرده تا در نهایت با تایید این اطلاعات درج شده شماره موبایل جدید در حساب کاربری شما در سامانه ثنا ثبت گردد . مطابق تصویر :







برای ورود به صفحه مربوط به تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا کلیک کنید .



بیشتر بخوانید: سایت ابلاغ قضایی




نکاتی در رابطه با تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا
لازم است تا کاربران در هنگام تغییر شماره موبایل ثبت شده خود در سامانه ثنا نکاتی را مد نظر خود قرار دهند تا از بروز مشکلات احتمالی در هنگام تغییر شماره تلفن همراه خود به مشکل برخورد نکنند . این نکات عبارتند از :

 در هنگام وارد کردن اعداد و رمز های مورد نیاز زبان صفحه کیبور باید انگلیسی باشد .

 از آنجایی که تا قبل از ثبت موفقیت آمیز شماره موبایل همراه جدید تمامی پیامک های مربوط به این سامانه به خط قبلی شما ارسال می گردد لازم است تا آن زمان شماره موبایل قبلی خود را فعال نگه دارید .

 چنانچه موفق به ورود به حساب کاربری خود با استفاده از رمز موقت نشدید به این معنا است که رمز مورد نظر منقضی شده و لازم است تا گزینه ارسال مجدد رمز موقت را جهت دریافت رمز جدید انتخاب کنید .

 رمز موقت سامانه ثنا دارای تاریخ انقضا بوده و پس از هر بار به پایان رسیدن آن این سامانه به صورت خود به خود رمز جدید را برای شما ارسال خواهد کرد .



برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا در کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: دانلود برنامه ورود به سامانه ثنا


سوالات متداول


1-  تغییر شماره تلفن همراه در سامانه ثنا به چه صورت می باشد ؟
برای این منظور باید به سایت اصلی آن مراجعه کرد که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است


2- در صورت فراموش کردن رمز موقت خود چه اقدامی باید انجام داد ؟
باید از سامانه درخواست صدور مجدد رمز عبور کنید که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است


3- آیا رمز موقت سامانه ثنا دائمی می باشد ؟
رمز موقت سامانه ثنا دارای تاریخ انقضا می باشد که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است

منبع : تغییر شماره تلفن در سامانه ثنا
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0Q6X
نظرتان را بنویسید