ثبت نام غیرحضوری دانشگاه آزاد

ثبت نام غیرحضوری دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نرگس یگانه
دانشگاه آزاد یکتا از پرطرفدار ترین دانشگاه ها در میان داوطلبان می باشد و می طاقت این دانشگاه را یگانه از دانشگاه های جامع مملکت محسوب کرد. دانشگاه آزاد در تمام مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی بزرگتر و دکتری و در همه ی سلسله های تحصیلی علوم انسانی ، علوم پایه ، علوم پزشکی ، فنی مهندسی و .. دانشجو جذب می کند و به دلیل آنکه شمار متقاضیان این دانشگاه بسیار بسیار است ، سرنوشت اعظم دودمان ها به چهره بدون کنکور نیز ارائه می شود.

ثبت اسم زنجیره های بدون کنکور دانشگاه آزاد توسط سایت رسمی خویش دانشگاه و ثبت نام دودمان های با کنکور این دانشگاه توسط سایت سازمان مقایسه تعلیم مملکت انجام می گیرد.

شرایط ثبت اسم کنکور دانشگاه آزاد 99
دانشگاه آزاد برای مقاطع کارشناسی ، کارشناسی بزرگتر و دکتری دانشجو جذب می نماید که ثبت اسم هر یک حائز شرایط ویژه می باشد:

شرایط ثبت غیر حضوری دانشگاه آزاد
ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد همهنگام با ثبت نام کنکور سراسری و در اواخر بهمن ماه بدست سایت سازمان سنجش سپریدن می گیرد.
دارا بودن دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا مدرک قبل دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید متوسطه 3 ساله نظری ، فنی چیره دست و کاردانش یا مدرک کاردانی شرط اصلی ثبت اسم کنکور دانشگاه آزاد می باشد.
داوطلبانی که حائز مدرک کاردانی سلسله های آموزشی پزشکی می باشند باید بیشینه لغایت 31 شهریور ماه 98 یا 30 بهمن ماه 98 دوره تعهد خدمت خویش را به سرانجام برسانند.
داوطلبانی که دانشجوی دانشگاه یومیه می باشند بایستی حداکثر لغایت تاریخ 25 اسفندماه 98 از دودمان تحصیلی خود انصراف دهند تا مجاز به ثبت نام کنکور سراسری شوند.
داوطلبانی که دانشجوی دانشگاه های غیرروزانه می باشند می توانند بدون انصراف از دانشگاه خود ثبت اسم کنکور سراسری را سپریدن دهند.
داوطلبانی که از سنه 64-63 دو بار در دانشگاه های روزانه پذیرفته شده اند ، مجاز به ثبت اسم کنکور سراسری 99 نمی باشند.
داوطلبان آقا باید از لحاظ چگونگی نظام وظیفه مشکلی جهت ثبت اسم نداشته باشند.
شرایط ثبت اسم کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ثبت نام کنکور کارشناسی بزرگتر دانشگاه آزاد مقارن با ثبت اسم کنکور سراسری و در آذر ماه توسط سایت سایت سازمان سنجش اتمام می گیرد.
اشتغال به تحصیل در سنه پایان مقطع کارشناسی یا دارا بودن مدرک کارشناسی باره تائید وزارت علوم تحقیقات
دانشجویان در حال تحصیل در مقطع کارشناسی بزرگتر یا دکتری چیره دست ، بایستی تا اتمام موعد ثبت اسم کنکور کارشناسی بزرگتر از دودمان تحصیلی خود انصراف دهند لغایت مجاز به ثبت نام شوند.
دانشجویان و فارغ التحصیلان دودمان های گروه علوم پزشکی بایستی وضعیت تعهد خدمت خود را مشخص نمایند.
دانشجویان و فارغ التحصیلان زنجیره های دبیری می بایست موافقت نامه کتبی سازمان تعلیم و پرورش کشور را مبنی بر کمپانی در کنکور کسب نمایند.
پذیرفته شدگان دانشگاه یومیه در امتحان سال ماضی ، مجاز به ثبت اسم آزمون امسال برای شرکت در رشته های دانشگاه روزانه نمی باشند و در صورت ثبت نام تنها می توانند زنجیره های غیرروزانه را گزینش نمایند.
پذیرفته شدگان دانشگاه روزانه در امتحان سال ماضی ، تنها در صورت انصراف از دودمان و دانشگاه خویش مجاز به ثبت نام کنکور بزرگتر امسال می باشند.
چنانچه معدل کل فارغ التحصیلان و دانشجویان سنه فرجام مقطع کارشناسی، مختصر تر از 12 باشد ، مجاز به کمپانی در امتحان کارشناسی ارشد نمی باشند.
شرایط ثبت اسم کنکور دکتری دانشگاه آزاد
ثبت اسم آزمون دکتری دانشگاه آزاد همهنگام با ثبت نام کنکور دکتری سراسری و در آذر ماه انجام می گیرد.
اشتغال به تحصیل در سال فرجام مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری چیره دست و یا دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد از شرایط اصلی ثبت نام می باشد.
فضلا و طلاب حوزه های علمیه که مدرک آن ها توسط احد از گستره های علمیه قم یا خراسان صادر شده است و دوره ی سطح سه خود را گذرانده اند یا حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه فارغ التحصیل می شوند در این چهره مجاز هستند در یکی از کد رشته محل های مربوط به گروه علوم انسانی آزمون دکتری کمپانی نمایند.
متقاضیانی که دانشجوی سال واپسین،انجام مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری چیره دست هستند و بیشینه الی تاریخ 31 بهمن ماه 98 دانش آموخته می شوند، در اثناء گرفتن کارت ورود به جلسه باید معدل فارغ التحصیلی خویش را وارد کنند.
دانشجویانی که الی تاریخ 31 شهریور 98 دانش آموخته می شوند باید در هنگام گرفتن کارت ورود به جلسه آزمون دکتری میانگین نمرات واحد های درسی گذرانده شده خود را وارد نمایند.
داوطلبانی که حائز معدل کارشناسی ارشد کمتر از 14 می باشند ، مجاز به ثبت اسم نمی باشند.
شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
ضوابط ثبت اسم بدون کنکور آزاد 99
دانشگاه آزاد علاوه بر جذب از راه آزمون های سراسری که هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود ، خویش به صورت مستقل نیز در تمام مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی بزرگتر و دکتری به چهره بدون کنکور و براساس پیشینه تحصیلی دانشجو استجابت می کند که شرایط ثبت نام هر یک از مقاطع فوق به ترتیب پایین می باشد :

شرایط ثبت اسم غیر حضوری دانشگاه آزاد
ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته در دو نوبت مهر و بهمن ماه و توسط سایت دانشگاه آزاد انجام می گیرد.
دارا بودن دیپلم 3 ساله نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش شرط اصلی ثبت نام می باشد.
دانشجویان دارای مدرک پیش دانشگاهی ، مانعی جهت ثبت اسم این دوره تحصیلی نخواهند داشت.
فارغ التحصیلان سلسله های کاردانش و فنی حرفه ای ، فقط مجاز به ثبت نام رشته همنام با مدرک فارغ التحصیلی خویش می باشند.
هر داوطلب می تواند بیشینه 20 کدرشته محل گزینش کند.
شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد
ثبت اسم بدون کنکور کاردانی ناپیوسته در دو نوبت مهر و بهمن ماه و توسط سایت دانشگاه آزاد سپریدن می گیرد.
دارا بودن دیپلم کامل نظام قدیم یا مدرک قبل دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید متوسطه 3 ساله نظری ، فنی چیره دست و کاردانش شرط اصلی ثبت اسم می باشد.
فارغ التحصیل سامانه قدیم سلسله های فنی حرفه ای و کاردانش چنانچه فاقد مدرک قبل دانشگاهی یا کاردانی باشند ، مجاز به ثبت نام این دوره تحصیلی نمی باشند.
فارغ التحصیلان مقطع کاردانی پیوسته یا ناپیوسته ، می توانند مجددا ثبت اسم این دوره را انجام دهند.
تعداد گزینش های داوطلبان حداکثر 20 کد دودمان می باشند.
شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ادامه دانشگاه آزاد
ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ادامه در دو نوبت مهر و بهمن ماه و بدست سایت دانشگاه آزاد اتمام می گیرد.
دارا بودن گرد از مدارک دیپلم 4 ساله نظام قدیم ، دیپلم سامانه جدید متوسطه 3 ساله نظری ، فنی چیره دست و کاردانش ، مدرک کاردانی یا مدرک پیش دانشگاهی از شرایط اصلی ثبت اسم می باشد.
دانش آموختگان سامانه قدیم زنجیره های فنی چیره دست و کاردانش که فاقد مدرک قبل دانشگاهی یا کاردانی می باشند ، حق ثبت اسم این دوره را نخواهند داشت.
هر داوطلب مجاز به گزینش بیشینه 20 کد زنجیره می باشد.
شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد
دارا بودن مدرک کاردانی
داوطلبانی که در گذشته در مقطع کارشناسی ادامه در حال تحصیل بوده اند ولی بنا به دلایلی در مقطع کاردانی فارغ التحصیل شده اند ، می توانند ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته را اتمام دهند اما باید دروس جبرانی را بگذرانند.
فارغ التحصیلان زنجیره های علوم پزشکی ، در صورتی که طرح نیروی انسانی خویش را به انجام رسانده باشند می توانند ثبت اسم دوره کارشناسی پیوسته را انجام دهند.
کلیه داوطبان می توانند بیشینه 20 کد دودمان برگزیدن کنند.
شرایط ثبت اسم بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی بزرگتر تنها یکبار در سنه و در مرداد ماه اتمام می گیرد.
دارا بودن حداقل معدل 17 در مقطع کارشناسی برای فارغ التحصیلان دودمان های علوم انسانی و دارا بودن کمینه معدل همه 16 برای فارغ التحصیلان سلسله های غیرعلوم انسانی از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشد.
داوطلبان باید رشته ای همنام و متجانس با سلسله ی تحصیلی خود انتخاب نمایند.
متقاضیان ثبت نام بدون کنکور ارشد استعداد براق ، بایستی مدرک کارشناسی ادامه خویش طی 8 نیمسال و مدرک کارشناسی ناپیوسته خود را طی 4 نیمسال اخذ نموده باشند.
دانشجویانی که در درازا دوره تحصیل به مواردی همانند بیماری ، ماموریت والدین یا همسر ، زناشویی ، طلاق و یا وضع حمل درگیر بوده اند ، بیشینه 2 نیمسال تحصیلی به شرط مدت تحصیل آن ها افزوده می شود.
دانشجویان دارای دروس برابر سازی یا ترم های مشروط ، مجاز به ثبت اسم بدون کنکور نمی باشند.
همه ی داوطلبان مجاز به برگزیدن حداکثر 100 کد رشته محل از یک گردآور در دفترچه برگزیدن زنجیره می باشند.
شرایط ثبت اسم بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد
دارا بودن کمینه معدل 16 برای دودمان های دامپزشکی و حداقل معدل 18/50 برای رشته های علوم انسانی و کمینه معدل 17/50 برای سایر رشته ها از شرایط ثبت نام بدون امتحان دکتری دانشگاه آزاد می باشد.
دارا بودن کمینه معدل 18/50 برای آخر نامه کل ی رشته های تحصیلی
داوطلبان باید سلسله های همنام و متجانس با زنجیره ی فارغ التحصیلی خویش برگزیدن کنند.
داوطلبان حائز دروس برابر سازی شده مجاز به ثبت نام بدون کنکور نمی باشند.
داوطلبان بایستی دوره کارشناسی ارشد خویش را حداکثر تا 6 نیمسال تحصیلی به پسین رسانده باشند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/p00X
نظرتان را بنویسید