رستوران سام درخشانی رستوران خونه کجاست؟

رستوران سام درخشانی رستوران خونه کجاست؟
ذخیره سازی
2
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مستر وبگرد
رستوران خونه فقط غذاهای ایرانی را سرو می کند و از بدو تاسیس پاتوق ورزشکاران و هنرمندان بسیاری شده است. دکوراسیون و تزیینات این رستوران همه ایرانی و سنتی است و فضای دلنشینی برای همه طرفداران این بازیگر محبوب ایجاد کرده است. این موضوع را می توان از استقبال زیاد در روزهای آخر هفته یعنی پنجشنبه و جمعه فهمید.

رستوران خونه بر پایه دو شعار شکل گرفته است: «بیرون غذا نخورید، بیایید خونه» و « مامان امروز ناهار چی داریم». در واقع آقای درخشانی قصد داشتند هر اتفاقی که در خانه می‌افتد را در این رستوران تداعی کنند.

محیطی امن و پر از آرامش، به‌گونه‌ای که هر کسی پا به این محیط می‌گذارد، حس آمدن به خانه خودش را دارد. به همین علت منوی غذای این رستوران با رستوران‌های دیگر تفاوت اساسی دارد.

درواقع، منویی در رستوران خونه بر سر میز شما آورده نمی‌شود. غذای سرو شده در هر روز با روز قبل فرق دارد. مشتری‌ها با رستوران خونه تماس گرفته و می‌پرسند که « فردا ناهار چی دارید؟». سپس، آقای درخشانی و دوستانشان همان شب برای ناهار فردا تصمیم‌گیری کرده و روز بعد برای درست کردن غذایی با کیفیت از موادی تازه به خرید می‌روند. واقعاٌ ایده جدید و جالبی است. مگر نه؟!

آدرس این رستوران میدان ونک، چهارراه جهان کودک، خیابان شهیدی، بن بست کمکان، پشت پارک آب و آتش است. تلفن برای رزرو هم 43975-021.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wjnM
نظرتان را بنویسید